Lol is dat op youtube te vinden?Oxygene wrote:Btw, iemand laatste tijd GTST nog gechecked? Er worden pillen gedeald daar in de serie nu, en wat speelt die Wiet ongelooflijk slecht het effect van xtc zeg..
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
-
M
Ja idd ziet er niet uit haha.. m'n vriendin is daar addict aan (goeden tijden dan héOxygene wrote:Btw, iemand laatste tijd GTST nog gechecked? Er worden pillen gedeald daar in de serie nu, en wat speelt die Wiet ongelooflijk slecht het effect van xtc zeg..
jaja aan de x zeker.MovingMadness wrote:Ja idd ziet er niet uit haha.. m'n vriendin is daar addict aan (goeden tijden dan héOxygene wrote:Btw, iemand laatste tijd GTST nog gechecked? Er worden pillen gedeald daar in de serie nu, en wat speelt die Wiet ongelooflijk slecht het effect van xtc zeg..)
Kijk zelf ook gtst
Sowieso debiel.. je zag de eerste keer dat ze wat kocht dat ze 4 snoepjes kocht bij die rooie. Nu is 't uitverkocht en koopt ze gewoon GHB :') Alsof dat op elkaar lijkt..
combi ervan is wel geniaal, kan je lekker slapieslapie doenOxygene wrote:Sowieso debiel.. je zag de eerste keer dat ze wat kocht dat ze 4 snoepjes kocht bij die rooie. Nu is 't uitverkocht en koopt ze gewoon GHB :') Alsof dat op elkaar lijkt..
Ja combi.. je bedoelt GHB bij een after ofzoroberttt wrote:combi ervan is wel geniaal, kan je lekker slapieslapie doenOxygene wrote:Sowieso debiel.. je zag de eerste keer dat ze wat kocht dat ze 4 snoepjes kocht bij die rooie. Nu is 't uitverkocht en koopt ze gewoon GHB :') Alsof dat op elkaar lijkt..
jaja dat :pOxygene wrote:Ja combi.. je bedoelt GHB bij een after ofzoroberttt wrote:combi ervan is wel geniaal, kan je lekker slapieslapie doenOxygene wrote:Sowieso debiel.. je zag de eerste keer dat ze wat kocht dat ze 4 snoepjes kocht bij die rooie. Nu is 't uitverkocht en koopt ze gewoon GHB :') Alsof dat op elkaar lijkt..?
Wou zeggen, waarom zou je jezelf uppen om vervolgens te downenroberttt wrote:jaja dat :pOxygene wrote:
Ja combi.. je bedoelt GHB bij een after ofzo?
Moet zeggen, heb nog nooit GHB gedaan en op de een of andere manier trekt dat me ook niet..
Wacht maar tot je zes chicks hebt die het met je willen doen.Oxygene wrote:Wou zeggen, waarom zou je jezelf uppen om vervolgens te downenroberttt wrote:jaja dat :pOxygene wrote:
Ja combi.. je bedoelt GHB bij een after ofzo?
![]()
Moet zeggen, heb nog nooit GHB gedaan en op de een of andere manier trekt dat me ook niet..
Dan drink je het wel.
-
G
Olijfboompje wrote:Wacht maar tot je zes chicks hebt die het met je willen doen.
Dan drink je het wel.
Moet ík het dan drinken of die chicks?Olijfboompje wrote: Wacht maar tot je zes chicks hebt die het met je willen doen.
Dan drink je het wel.
-
G
beideOxygene wrote:Moet ík het dan drinken of die chicks?Olijfboompje wrote: Wacht maar tot je zes chicks hebt die het met je willen doen.
Dan drink je het wel.
dan doe ik het ookKSwoosh wrote:beideOxygene wrote:Moet ík het dan drinken of die chicks?Olijfboompje wrote: Wacht maar tot je zes chicks hebt die het met je willen doen.
Dan drink je het wel.
Alleen niet teveel, anders ga ik out. Zou wel zonder zijn
Willen 6 bloedgeile chicks met je neuken, ga je nokkie wegens overdosis ghb
-
M
Haha nee ze anti-druukzzzzz..roberttt wrote:jaja aan de x zeker.MovingMadness wrote:Ja idd ziet er niet uit haha.. m'n vriendin is daar addict aan (goeden tijden dan héOxygene wrote:Btw, iemand laatste tijd GTST nog gechecked? Er worden pillen gedeald daar in de serie nu, en wat speelt die Wiet ongelooflijk slecht het effect van xtc zeg..)
Kijk zelf ook gtstaangezien er nooit een fuck op tv is
Ja word gedwongen mee te kijken aangezien ze het altijd kijkt héaaaaa
CorrectKSwoosh wrote:beideOxygene wrote:Moet ík het dan drinken of die chicks?Olijfboompje wrote: Wacht maar tot je zes chicks hebt die het met je willen doen.
Dan drink je het wel.
-
M
Swooshie ga jij nog wat gebruiken op Hardbass of 'nuchter' ?KSwoosh wrote:beideOxygene wrote:Moet ík het dan drinken of die chicks?Olijfboompje wrote: Wacht maar tot je zes chicks hebt die het met je willen doen.
Dan drink je het wel.
Hij gaat aan de X, weet ie alleen zelf nog niet 
Als 6 chicks het met je willen doen, waarom heb je in godsnaam dan GHB nodig?Olijfboompje wrote: Wacht maar tot je zes chicks hebt die het met je willen doen.
Dan drink je het wel.
@MovingMadness heeft dat wat te maken met 6 geile chicks en Robert of ik die GHB moeten nemen?!?! 
Indd.. als die chicks dat maar doen!!Chukkels wrote:Als 6 chicks het met je willen doen, waarom heb je in godsnaam dan GHB nodig?Olijfboompje wrote: Wacht maar tot je zes chicks hebt die het met je willen doen.
Dan drink je het wel.
-
M
Hahhaha nee nee, denk ik?Oxygene wrote:@MovingMadness heeft dat wat te maken met 6 geile chicks en Robert of ik die GHB moeten nemen?!?!