Je mag wel komen, maar je krijgt pas morgen je toegang liedje. Want je moet het namelijk zingenpepepe wrote:Oke, dan verwijder k hem weer.roberttt wrote:nog niet, want ik ben de eigenaar. En ik ga hem morgen pas verzenden
Leuk dat ik niet mag komen hoor
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
toegangs liedje om naar lalaland te mogenChukkels wrote:War de fuck gaat dit over?
Dit gaat nergens overChukkels wrote:War de fuck gaat dit over?
Maarja, vanavond ff shoppen voor een kk vet shirt voor ZATERDAG!
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Dat mensen serieus op "Ik neem alles wat ik kan krijgen" stemmen, komop dat geloof je toch zeker zelf niet 
En die moet ik zeker weer aan elkaar gaan rijmen?doetichem wrote:toegangs liedje om naar lalaland te mogenChukkels wrote:War de fuck gaat dit over?
Misschien omdat mensen niet zo snel aan dit soort dingen kunnen komen en daarom meenemen wat ze kunnen krijgenRammelslakje wrote:Dat mensen serieus op "Ik neem alles wat ik kan krijgen" stemmen, komop dat geloof je toch zeker zelf niet
Nee, want die heb ik al gemaakt. Jullie krijgen de songteksten gemaild. 1 van de deze koude dagen voor HardbassChukkels wrote:En die moet ik zeker weer aan elkaar gaan rijmen?doetichem wrote:toegangs liedje om naar lalaland te mogenChukkels wrote:War de fuck gaat dit over?
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Als ik alles neem wat ik op feesten zoals Hardbass kan krijgen/aangeboden krijg dan sterf ik.Delusiion wrote:Misschien omdat mensen niet zo snel aan dit soort dingen kunnen komen en daarom meenemen wat ze kunnen krijgenRammelslakje wrote:Dat mensen serieus op "Ik neem alles wat ik kan krijgen" stemmen, komop dat geloof je toch zeker zelf niet
Ik ben zo blij voor je!Pommer wrote:toch weer wel harley's kunnen fixen
oh ja meen je dat echt ?Chukkels wrote:Ik ben zo blij voor je!Pommer wrote:toch weer wel harley's kunnen fixen
Ja, dat meen ik echt! Altijd vet als een mede-spacer op tijd aan z'n spulletjes kan komen zodat hij (of zij) het ultieme genot kan ervaren! 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Had wat blauwe diamonds voor wat maten maar heb er een paar over
dus ik heb sowieso iets voor hardbass 
Niceee!!Hoofdcoach wrote:Had wat blauwe diamonds voor wat maten maar heb er een paar overdus ik heb sowieso iets voor hardbass
Nou maar hopen dat Lassie, Rex en Mutley niet op me af komen rennen
Ik neem lok snoep meeKevin-Raw wrote:Niceee!!Hoofdcoach wrote:Had wat blauwe diamonds voor wat maten maar heb er een paar overdus ik heb sowieso iets voor hardbass
![]()
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Haha echt heKevin-Raw wrote:Niceee!!Hoofdcoach wrote:Had wat blauwe diamonds voor wat maten maar heb er een paar overdus ik heb sowieso iets voor hardbass
![]()
-
G
net stukkie The Simpsons aant kijken, komt dit langs 

Nog even en jullie hebben wist je dat en lekkere wijfen ingehaald
Het doel staat zekker op zever?
Het doel staat zekker op zever?
Harleys, wat voor kleur? En beetje lkkr gedoseerd? Ik heb ze nog nooit gezien..Pommer wrote:toch weer wel harley's kunnen fixen
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ik neem 2 van deze mee
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=25002
had ze ook op Qountdown, prima spul. Nu wel hele nemen ipv halfjes
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=25002
had ze ook op Qountdown, prima spul. Nu wel hele nemen ipv halfjes
Blauw, en er staat HD op (Harley Davidson)Oxygene wrote:Harleys, wat voor kleur? En beetje lkkr gedoseerd? Ik heb ze nog nooit gezien..Pommer wrote:toch weer wel harley's kunnen fixen
Ik heb ze nu een stuk of 5 keer gehad, altijd prima te doen
ik neem er meestal in totaal 2, verdeeld in 4 x een halve
ze zijn volgens mij iets van 130-140 mg
vraagje: als je 2 eekhoorntjes, een mannetje en een vrouwtje, bij elkaar in 1 zakje stopt nu, en je doet er niks meer aan tot zaterdagavond, zouden ze dan tegen die tijd al een klein eekhoorntje gekweekt hebben? 
Last edited by pecola-tje on 10 Feb 2011 19:46, edited 1 time in total.