Waar is hij niet geweestwesskeej wrote:Haha dat zou goed kunnen waar ben je allemaal geweest?roberttt wrote:Trouwens wes, volgens mij heb ik jou wel is ontmoet. Op een feest, echt je komt bekent voor
Loudness en XQ DBSTF
Waar is hij niet geweestwesskeej wrote:Haha dat zou goed kunnen waar ben je allemaal geweest?roberttt wrote:Trouwens wes, volgens mij heb ik jou wel is ontmoet. Op een feest, echt je komt bekent voor
Alles op xqlusive dbstf en loudness nawesskeej wrote:Haha dat zou goed kunnen waar ben je allemaal geweest?roberttt wrote:Trouwens wes, volgens mij heb ik jou wel is ontmoet. Op een feest, echt je komt bekent voor
Alles op xqlusive dbstf en loudness nawesskeej wrote:Haha dat zou goed kunnen waar ben je allemaal geweest?roberttt wrote:Trouwens wes, volgens mij heb ik jou wel is ontmoet. Op een feest, echt je komt bekent voor
Tja, vond ik ook, maarja, sommige mensen interpreteren het helaas andersChukkels wrote:Onzin? Ik vond het geen onzin hoor. Het liet juist zien dat men ook door middel van posten over drugs kan genieten van het leven. Eigenlijk was het (zoals jij het zegt) 'onzin' posten in dat topic, voor ons een drug. En jah, het ging over drugs in dat topic, dus het was aardig on-topic, als je het mij vraagt.Ja, totdat we geen onzin meer mochten posten![]()
Laatste keer snoeihard gaan voor mij, voor de rest alleen nog pepjes.Hoofdcoach wrote:wesskeej wrote:Op Hard Bass gaan we nog harder dan als op QD
Haha ik zou het zo echt niet weten manroberttt wrote:Alles op xqlusive dbstf en loudness nawesskeej wrote:Haha dat zou goed kunnen waar ben je allemaal geweest?roberttt wrote:Trouwens wes, volgens mij heb ik jou wel is ontmoet. Op een feest, echt je komt bekent voor
Misschien van Qountdown?wesskeej wrote:Maar er komt zo niks in me hoofd baar boven
Ik weet het niet.Olijfboompje wrote:Misschien van Qountdown?wesskeej wrote:Maar er komt zo niks in me hoofd baar boven
Daar kwam ik je ook tegen, tenminste, jij vond mij
Probeer nu al verschillende image resizers, maar die krengen kunnen 80 bij 80 niet, alleen 80 bij 92 en 70 bij 80Olijfboompje wrote:Achja, we moeten iets met onze vrije tijd doendjpatt wrote:10 paginas in 1 dag halen ???
dit word een record
Hehe vet manJuggernaut wrote: Nee, ik en mijn vrienden met wie ik naar feestjes ga houden toch wat meer van de hardcore, en aangezien dat niet word gedraait op Hardbass toch maar voor Reverze gekozen, want in de Lotto arena staan toch wel wat lekkere hardcore namen!
Edit: Hoe werkt die avatar afbeelding in godsnaam, krijg steeds de melding dat hij 80 bij 80 pixels moet zijn, ik krijg dat maar niet voor elkaar.
Ik vind de opbouw van hardstyle naar hardcore zeer chill, dus kies altijd voor hardstyle feestjes
Je kan bij zo'n online image resizer je plaatje klein maken
Olijfboompje wrote: Laatste keer snoeihard gaan voor mij, voor de rest alleen nog pepjes.
Daarna even een flinke pauze
Ik ook niet er zal wel weer drugs in me drinken zijn gegooit waardoor ik het mezelf niet herinnerroberttt wrote:Ik weet het niet.Olijfboompje wrote:Misschien van Qountdown?wesskeej wrote:Maar er komt zo niks in me hoofd baar boven
Nee, dat betekent juist dat je een geweldige nacht hebt gehadroberttt wrote:Heb ik ook altijd, zo jammer
Dan moet je 5-HTP slikken, dan onthou je ze welHoofdcoach wrote:Nee, dat betekent juist dat je een geweldige nacht hebt gehadroberttt wrote:Heb ik ook altijd, zo jammerdromen zijn ook heel erg leuk en die weet je ook niet meer na een tijdje
Qountdown was dé grootste ontmoetingsplek evah! Heb zoveel nieuwe vet gave mensen daar ontmoetOlijfboompje wrote:Misschien van Qountdown?wesskeej wrote:Maar er komt zo niks in me hoofd baar boven
Gebruik Paint gewoonJuggernaut wrote: Probeer nu al verschillende image resizers, maar die krengen kunnen 80 bij 80 niet, alleen 80 bij 92 en 70 bij 80.
Ik rook nooit , denk er niet eens aan. En een aansteker bedienen lukt me niet eensJuggernaut wrote:Wie van jullie heeft dat trouwens ook, wanneer je de eerste sigaret opsteek terwijl je XTC ophebt, je gewoon een uur lang aan een stuk aan het roken bent en daarna niet meer?
Ben toch benieuwd hoe dit kan.
Het wordt voor mij Hard Bass de aftrapper, ik ga mijn best doen het record van 5 verschillende te verbreken en bij de EHBO te belanden.Hoofdcoach wrote:Olijfboompje wrote: Laatste keer snoeihard gaan voor mij, voor de rest alleen nog pepjes.
Snoeihard op hardbass jaop qountdown ging ik niet super hard maar daar gaat tijdens hardbass veranderingen in komen
Lieve schat,Juggernaut wrote:Wie van jullie heeft dat trouwens ook, wanneer je de eerste sigaret opsteek terwijl je XTC ophebt, je gewoon een uur lang aan een stuk aan het roken bent en daarna niet meer?
Ben toch benieuwd hoe dit kan.
Olijfboompje wrote:en bij de EHBO te belanden.![]()
Ja, bij de EHBO verder stampenHoofdcoach wrote:Olijfboompje wrote:en bij de EHBO te belanden.![]()
Nee jij blijft de hele nacht door stampen
Als je tabak ook als drugs mee rekent, zit je op 6 verschillendeOlijfboompje wrote:Het wordt voor mij Hard Bass de aftrapper, ik ga mijn best doen het record van 5 verschillende te verbreken en bij de EHBO te belanden.Hoofdcoach wrote:Olijfboompje wrote: Laatste keer snoeihard gaan voor mij, voor de rest alleen nog pepjes.
Snoeihard op hardbass jaop qountdown ging ik niet super hard maar daar gaat tijdens hardbass veranderingen in komen
![]()