Haha mijn ervaringen dan.
Heb tot nu toe alleen maar XTC gedaan, god wat is dat spul toch heerlijk

.
Eerste paar keer verkeerd gebruikt, voelde er weinig van en vond er niet veel aan.
Paar maandjes geleden voor het eerst goed gebruikt op Happy Hardcore in de Matrixx, en god wat een avond gehad.
Begon voordat we naar binnen gingen met een halfje blauwe AP, halfuurtje later binnen klapte die er meteen goed in.
Flink wat bier naarbinnen gegooit, en uiteindelijk 2 witte schijven bijgepakt (geen idee wat het was

).
Toen begon het pas echt, staan hallicuneren op dat podium in het midden als een gek, zag steeds de vloer omhoogkomen en gelijk met het podium komen, vage shit.
Wist er uitendelijk nog maar heel weinig van, wat ik nog weet is dat ik 8 sigaretten naar binnen getrokken heb in 20 minuutjes tijd, en dat het echt een geniaal feest was.
Voor de eerste keer flink gebruikt en wist er niks meer van, dus vanaf hier wist ik hoe ik moest doseren en dat kwam me later ook zeker van pas.
Hierna naar Thrillogy geweest, opnieuw half AP'tje genomen en 3 uur later een blauwe boom.
Thrillogy was GENIAAL, echt het mooiste feest wat ik tot nu toe heb gehad (niet veel gehad maargoed), wist alles nog en heb alles gehad, de energie rush, het love gevoel, alles klopte gewoon.
Volgende feestje is Reverze, en heb er nu al zoveel zin in om weer aan de blauwe AP'tjes te gaan, en weer heel de avond door te rammen net als op Thrillogy.
Haha flinke tekst, maargoed denk laat jullie even weten wat mijn ervaringen zijn, want heb zat van jullie gelezen

.