Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:25 

Hoofdcoach schreef:
wesskeej schreef:
Kom je ook naar de oranje hoedjes meeting hoofdcoach ^^

Jup.. dat is het plan :P

Wat een gezelligheid (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Zal ik hem ook maar bestellen dan?

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:27 

Wat hebben jullie afgelopen weekend naar binnen gewerkt? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:28 

Donateur

wesskeej schreef:

4 biertjes en een cola

Hardtraxxer

Wat is er belangrijker, het spacen of het hoedje? Want ik space namelijk meestal zonder hoedje :$ Maar ik kom wel gezellig doen :$

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:

Bier :( en red bull :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:30 

Oxygene schreef:
Wat is er belangrijker, het spacen of het hoedje? Want ik space namelijk meestal zonder hoedje :$ Maar ik kom wel gezellig doen :$

Niet spacend erheen komen van mij die snoepjes kopen en dan spacend weg gaan:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:36 

Hardtraxxer

Haha mijn ervaringen dan.
Heb tot nu toe alleen maar XTC gedaan, god wat is dat spul toch heerlijk :drool: .
Eerste paar keer verkeerd gebruikt, voelde er weinig van en vond er niet veel aan.
Paar maandjes geleden voor het eerst goed gebruikt op Happy Hardcore in de Matrixx, en god wat een avond gehad.
Begon voordat we naar binnen gingen met een halfje blauwe AP, halfuurtje later binnen klapte die er meteen goed in.
Flink wat bier naarbinnen gegooit, en uiteindelijk 2 witte schijven bijgepakt (geen idee wat het was xd ).
Toen begon het pas echt, staan hallicuneren op dat podium in het midden als een gek, zag steeds de vloer omhoogkomen en gelijk met het podium komen, vage shit.
Wist er uitendelijk nog maar heel weinig van, wat ik nog weet is dat ik 8 sigaretten naar binnen getrokken heb in 20 minuutjes tijd, en dat het echt een geniaal feest was.

Voor de eerste keer flink gebruikt en wist er niks meer van, dus vanaf hier wist ik hoe ik moest doseren en dat kwam me later ook zeker van pas.
Hierna naar Thrillogy geweest, opnieuw half AP'tje genomen en 3 uur later een blauwe boom.
Thrillogy was GENIAAL, echt het mooiste feest wat ik tot nu toe heb gehad (niet veel gehad maargoed), wist alles nog en heb alles gehad, de energie rush, het love gevoel, alles klopte gewoon.

Volgende feestje is Reverze, en heb er nu al zoveel zin in om weer aan de blauwe AP'tjes te gaan, en weer heel de avond door te rammen net als op Thrillogy.
Haha flinke tekst, maargoed denk laat jullie even weten wat mijn ervaringen zijn, want heb zat van jullie gelezen xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

Juggernaut schreef:
Heb tot nu toe alleen maar XTC gedaan, god wat is dat spul toch heerlijk :drool: .
Eerste paar keer verkeerd gebruikt, voelde er weinig van en vond er niet veel aan.
Paar maandjes geleden voor het eerst goed gebruikt op Happy Hardcore in de Matrixx, en god wat een avond gehad.
Begon voordat we naar binnen gingen met een halfje blauwe AP, halfuurtje later binnen klapte die er meteen goed in.
Flink wat bier naarbinnen gegooit, en uiteindelijk 2 witte schijven bijgepakt (geen idee wat het was xd ).
Toen begon het pas echt, staan hallicuneren op dat podium in het midden als een gek, zag steeds de vloer omhoogkomen en gelijk met het podium komen, vage shit.
Wist er uitendelijk nog maar heel weinig van, wat ik nog weet is dat ik 8 sigaretten naar binnen getrokken heb in 20 minuutjes tijd, en dat het echt een geniaal feest was.

Voor de eerste keer flink gebruikt en wist er niks meer van, dus vanaf hier wist ik hoe ik moest doseren en dat kwam me later ook zeker van pas.
Hierna naar Thrillogy geweest, opnieuw half AP'tje genomen en 3 uur later een blauwe boom.
Thrillogy was GENIAAL, echt het mooiste feest wat ik tot nu toe heb gehad (niet veel gehad maargoed), wist alles nog en heb alles gehad, de energie rush, het love gevoel, alles klopte gewoon.

Volgende feestje is Reverze, en heb er nu al zoveel zin in om weer aan de blauwe AP'tjes te gaan, en weer heel de avond door te rammen net als op Thrillogy.
Haha flinke tekst, maargoed denk laat jullie even weten wat mijn ervaringen zijn, want heb zat van jullie gelezen xd .

geniaal kerel :D
Als ik dit zo lees zijn die witte schijven fast forwards geweest :lol:
Geen wonder dat je hard ging :P

ga je niet naar Hard bass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:41 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Juggernaut schreef:

geniaal kerel :D
Als ik dit zo lees zijn die witte schijven fast forwards geweest :lol:
Geen wonder dat je hard ging :P

ga je niet naar Hard bass?

Nee, ik en mijn vrienden met wie ik naar feestjes ga houden toch wat meer van de hardcore, en aangezien dat niet word gedraait op Hardbass toch maar voor Reverze gekozen, want in de Lotto arena staan toch wel wat lekkere hardcore namen! :bomb:

Edit: Hoe werkt die avatar afbeelding in godsnaam, krijg steeds de melding dat hij 80 bij 80 pixels moet zijn, ik krijg dat maar niet voor elkaar xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

10 paginas in 1 dag halen ???

dit word een record :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:46 

Donateur

djpatt schreef:

dat denk ik ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:48 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:

Achja, we moeten iets met onze vrije tijd doen :P
:thumbsup:
Juggernaut schreef:
Nee, ik en mijn vrienden met wie ik naar feestjes ga houden toch wat meer van de hardcore, en aangezien dat niet word gedraait op Hardbass toch maar voor Reverze gekozen, want in de Lotto arena staan toch wel wat lekkere hardcore namen! :bomb:

Edit: Hoe werkt die avatar afbeelding in godsnaam, krijg steeds de melding dat hij 80 bij 80 pixels moet zijn, ik krijg dat maar niet voor elkaar xd .

Hehe vet man :D
Ik vind de opbouw van hardstyle naar hardcore zeer chill, dus kies altijd voor hardstyle feestjes :D

Je kan bij zo'n online image resizer je plaatje klein maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:52 

Hardtraxxer

Ja die opbouw vind ik ook heerlijk, geniaal dat moment waarop er over word gegaan op de hardcore, een tandje erbij en gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:53 

Phoeeeh sliep vanochend pas om 2 uur weer voor het eerst sinds vrijdag :lol:
Ik heb toch een vet weekend gehad.
een uur voordat X-Qlusive was, kreeg ik te horen dat een vriend van ons ziek was geworden opzich best klote voor hem
Toen hadden ze mij gebeld dat ik mee kon man wat was dat een geweldige avond :loving:
Daar heb ik me schatje daniel ontmoet (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:54 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:

Dat heeft het algemene drugstopic ook wel gehad in hoogtijdagen, zelfs 20.

RIP Drugsgebruik-topic :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 23:00 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Phoeeeh sliep vanochend pas om 1 uur weer voor het eerst sinds vrijdag :lol:

Dat is mijn verhaal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 23:01 

Op Hard Bass gaan we nog harder dan als op XQ :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 23:02 

Donateur

Chukkels schreef:
wesskeej schreef:
Phoeeeh sliep vanochend pas om 1 uur weer voor het eerst sinds vrijdag :lol:

Dat is mijn verhaal ^^

:lol: das duidelijk

En ja wees zeg dat wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 23:02 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
een uur voordat X-Qlusive was, kreeg ik te horen dat een vriend van ons ziek was geworden opzich best klote voor hem
Toen hadden ze mij gebeld dat ik mee kon man wat was dat een geweldige avond :loving:

Precies zo hoort het :D
Liefde op het derde gezicht :love:
Juggernaut schreef:
Ja die opbouw vind ik ook heerlijk, geniaal dat moment waarop er over word gegaan op de hardcore, een tandje erbij en gaan!

Heerlijk ja :D
Die climax zo is zo geniaal bruut :worship: :thumbsup: [
Chukkels schreef:
djpatt schreef:

Ja, totdat we geen onzin meer mochten posten :(

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 23:05 

Olijfboompje schreef:
wesskeej schreef:

Precies zo hoort het :D
Liefde op het derde gezicht :love:
Juggernaut schreef:

Heerlijk ja :D
Die climax zo is zo geniaal bruut :worship: :thumbsup: [
Chukkels schreef:
djpatt schreef:

Ja, totdat we geen onzin meer mochten posten :(

Je kon wel zeggen ja dat ik op dat moment 3 gezichten had :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 23:05 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Op Hard Bass gaan we nog harder dan als op QD :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 23:06 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ja, totdat we geen onzin meer mochten posten :cry:

Onzin? Ik vond het geen onzin hoor. Het liet juist zien dat men ook door middel van posten over drugs kan genieten van het leven. Eigenlijk was het (zoals jij het zegt) 'onzin' posten in dat topic, voor ons een drug. En jah, het ging over drugs in dat topic, dus het was aardig on-topic, als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 23:06 

Donateur

Trouwens wes, volgens mij heb ik jou wel is ontmoet. Op een feest, echt je komt bekent voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 23:08 

roberttt schreef:
Trouwens wes, volgens mij heb ik jou wel is ontmoet. Op een feest, echt je komt bekent voor xd

Haha dat zou goed kunnen waar ben je allemaal geweest? :P
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic