ooh ik niet, wordt altijd fucking lekker
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
En bijna zijn we weer een dag dichter bij zaterdag 
Ow, kut vergeten!Chukkels wrote:Trouwens, waarom reageer jij niet op mijn sms Daniël
Sorry :O
Doe zaterdag maar wat extra's in het zakje, dan ben je vergeven!Olijfboompje wrote:Ow, kut vergeten!Chukkels wrote:Trouwens, waarom reageer jij niet op mijn sms Daniël
Jonguh, ik heb al 3 lijnen in je zakje gedaanChukkels wrote:Doe zaterdag maar wat extra's in het zakje, dan ben je vergeven!Olijfboompje wrote:Ow, kut vergeten!Chukkels wrote:Trouwens, waarom reageer jij niet op mijn sms Daniël
stelletje kut junks, neem voorbeeld aan mij. Ik ga lekker nuchter volgende week zaterdag 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Maar je neemt wel 3 eekies meeroberttt wrote:stelletje kut junks, neem voorbeeld aan mij. Ik ga lekker nuchter volgende week zaterdag
Olijfboompje wrote:Jonguh, ik heb al 3 lijnen in je zakje gedaanChukkels wrote:
Doe zaterdag maar wat extra's in het zakje, dan ben je vergeven!
Oke manroberttt wrote:stelletje kut junks, neem voorbeeld aan mij. Ik ga lekker nuchter volgende week zaterdag
vind je het erg als ik niks meer wat je zeg voor zeker aan neem?
Kus mijn voeten, oh dwaze dienaar.Chukkels wrote:![]()
![]()
Daniël. Hoeveel voeten ga jij gekust krijgen en hoeveel blowjobs?

Uuuhm, jij bent #5 en Chukkels wordt #11Oxygene wrote:Daniël. Hoeveel voeten ga jij gekust krijgen en hoeveel blowjobs?![]()
Je houd geen tijd meer over voor het feest. 
Jawel, als je Daniël ziet losgaan slingert er gewoon iemand aan zijn pik over de dansvloer 
Jawel joh, gewoon op de dansvloer.Nando wrote:Je houd geen tijd meer over voor het feest.
Ik ben niet zo preuts.
Niemand zal hem zien, dus dat maakt niet uit
Inderdaad en dan ben je toch zo onherkenbaar als ik weet niet wat door de donkerheid en je eigen uitstraling dankzij X, dus niemand die het op je terug kan verhalen. Geniaal, gratis drugs en geen verneukte reputatie, wat wil een mens nog meer?Olijfboompje wrote:Jawel joh, gewoon op de dansvloer.Nando wrote:Je houd geen tijd meer over voor het feest.
Ik ben niet zo preuts.
Mijn reputatie verneuken is juist mijn levensdoelChukkels wrote:Inderdaad en dan ben je toch zo onherkenbaar als ik weet niet wat door de donkerheid en je eigen uitstraling dankzij X, dus niemand die het op je terug kan verhalen. Geniaal, gratis drugs en geen verneukte reputatie, wat wil een mens nog meer?Olijfboompje wrote:Jawel joh, gewoon op de dansvloer.Nando wrote:Je houd geen tijd meer over voor het feest.
Ik ben niet zo preuts.
lekker jo door iemand die aan het kaak schaatsen is :')
daniel kan heeeel lang geen plasje meer plegen
daniel kan heeeel lang geen plasje meer plegen
Tja, dat willen ze graagVik wrote:Hahaharoberttt wrote:lekker jo door iemand die aan het kaak schaatsen is :')
daniel kan heeeel lang geen plasje meer plegen![]()
Dit gaat wel ver. Drugs voor Blowjobs?![]()
ja jo nieuwe mode, je hebt tegenwoordig ook GHB sletjes. lekker makkelijk te regelenVik wrote:Hahaharoberttt wrote:lekker jo door iemand die aan het kaak schaatsen is :')
daniel kan heeeel lang geen plasje meer plegen![]()
Dit gaat wel ver. Drugs voor Blowjobs?![]()
Ik doe inderdaad altijd een condoom op en een zak over mijn hoofdVik wrote:Maarja, of jij het wilt...![]()
Of ben jij iemand die de 'gewoon zak over z'n kop en gaan' mentaliteit heeft?
Daantjuh, verander je quote ff in "Kaakschaatser zoekt man" ofzo, want dit gaat te furrr. 
Last edited by Chukkels on 07 Feb 2011 22:12, edited 1 time in total.
-
A
Ik neem niks mee naar Hardbass, alcohol neem ik daar wel