ik sowiesoHoofdcoach wrote:Wie neemt er heroine mee>?
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vast iemand die niet de moeite neemt dit serieus in te vullen :')Hoofdcoach wrote:Wie neemt er heroine mee>?
neem jij het niet mee dan, is toch de beste party drugsOxygene wrote:Vast iemand die niet de moeite neemt dit serieus in te vullen :')Hoofdcoach wrote:Wie neemt er heroine mee>?
Dan ben je wel een heldHoofdcoach wrote:Wie neemt er heroine mee>?
Je hebt nog een week om het in te vullen, dus neem de tijdroberttt wrote:Ja jonge, het is maandagOlijfboompje wrote:Ik vond hem zo groot wel leukroberttt wrote:Wat een pollkan je de soorten drugs niet in hokjes plaatsen, hij is nu wel erg groot
en hij bedoelt denk ik "Go Fast" energie drank
Keertje wat meer keuzes, prikkelt jullie hersens jwt.!Dan kan mijn hoofd niet zoveel aan, en morgen al helemaal niet. dus dan het liefst zo weinig mogelijk keuze, hoef ik ook niet na te denken
haha :p nou ik neem alleen heroïne mee
en misschien wat crack
Bloedhond, we zouden aan de Crystal meth gaan!
Crackpijpje derbij?roberttt wrote:haha :p nou ik neem alleen heroïne meeen misschien wat crack
dawasiknie wrote:Bloedhond, we zouden aan de Crystal meth gaan!
Kwou er ook wat extreme opties tussen hebben
ach is ook goeddawasiknie wrote:Bloedhond, we zouden aan de Crystal meth gaan!
Lijkt me wel chill. Hoop alleen niet dat er honden staat die naalden ruiken anders zijn we de lul 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Gewoon de hondjes ontwijkendawasiknie wrote:Lijkt me wel chill. Hoop alleen niet dat er honden staat die naalden ruiken anders zijn we de lul
Ik snuif dit altijd:

En jullie allemaal met jullie pijpjes, buisjes etc... Dit is gewoon vet uber stoer:

En jullie allemaal met jullie pijpjes, buisjes etc... Dit is gewoon vet uber stoer:

ach spuiten we zo'n beest vol
nemen we ook volle spuit met Diprivan mee, spuiten we daar die hele hond mee vol :-)
maarja, zal wel prikken die naalden bij je ballen
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
roberttt wrote:ach spuiten we zo'n beest volnemen we ook volle spuit met Diprivan mee, spuiten we daar die hele hond mee vol :-)
Verstop ze onder je huid
Gewoon zo'n ding mee nemen, en zeggen dat je dat nodig hebt. en gewoon vol met heroïne gooien :')Hoofdcoach wrote:roberttt wrote:ach spuiten we zo'n beest volnemen we ook volle spuit met Diprivan mee, spuiten we daar die hele hond mee vol :-)
Verstop ze onder je huid

-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ze geloven het zo als je met zo'n ding in een rolstoel aankomt 
weet niet zo wel lasterlijk zijn, en dan tasje ernaast met "medicijnen" zak vol XTC dusHoofdcoach wrote:Ze geloven het zo als je met zo'n ding in een rolstoel aankomt
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
hahaha zak volroberttt wrote:weet niet zo wel lasterlijk zijn, en dan tasje ernaast met "medicijnen" zak vol XTC dusHoofdcoach wrote:Ze geloven het zo als je met zo'n ding in een rolstoel aankomt
inderdaad,, of je doet net alsof je in rolstoel zit :pHoofdcoach wrote:hahaha zak volroberttt wrote:weet niet zo wel lasterlijk zijn, en dan tasje ernaast met "medicijnen" zak vol XTC dusHoofdcoach wrote:Ze geloven het zo als je met zo'n ding in een rolstoel aankomt![]()
mja je kan zo alles volstoppen van die rolstoel
en dan als je binnen bent rustig opstaan en gaan stampen
NOG FUCKIN 5 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groene olifantjes uitproberen!!!!!!!!!!!!

Groene olifantjes uitproberen!!!!!!!!!!!!
haha die zijn lekka lekka lekka .. alleen 1 nadeelKettingzaag wrote:NOG FUCKIN 5 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groene olifantjes uitproberen!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je wordt er zo ontzettend LELIJK van
Stelletje spammerts, dit is nog erger dan de ergste onzin die in het algemene topic besproken werd. Damn...
Atm met Robert het fotoboek aan het doornemen. Staan best wel lachen dingen tussen
Atm met Robert het fotoboek aan het doornemen. Staan best wel lachen dingen tussen
Zo hoort het ookChukkels wrote:Stelletje spammerts, dit is nog erger dan de ergste onzin die in het algemene topic besproken werd. Damn...
Trouwens, waarom reageer jij niet op mijn sms Daniël 
Hmm.. dat word ik van alle snoepkesroberttt wrote:haha die zijn lekka lekka lekka .. alleen 1 nadeelKettingzaag wrote:NOG FUCKIN 5 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groene olifantjes uitproberen!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je wordt er zo ontzettend LELIJK van