REAL MAN USE STIFT!

Jij ook al ? Ik morgen vrij en verveel me dan doodDelusiion wrote:Duidelijk,....nog 5 dagen, kword gek, ik verveel me, heb niets beters te doen, en dan dat wachten
Inderdaad, vooral onder invloed.Oxygene wrote:American Pie doet 't altijd goed
Inddroberttt wrote:Inderdaad, vooral onder invloed.Oxygene wrote:American Pie doet 't altijd goed
Afgelopen zondag ochtend ook van zulke films gezien, heerlijk was dat
Dit gaat over films die je het beste kan kijken onder invloeddawasiknie wrote:Waarom gaat het in dit grote drugs topic bijna nooit over drugs...
Iedereen heeft 't te druks met andere dingen :') :') :') :')dawasiknie wrote:Waarom gaat het in dit grote drugs topic bijna nooit over drugs...
ik denk eerst aan morgen wat misschien wel ietsje lekkerder is en dat is echt een heftige drug, iets leuks doen met je vriendinOxygene wrote:Iedereen heeft 't te druks met andere dingen :') :') :') :')dawasiknie wrote:Waarom gaat het in dit grote drugs topic bijna nooit over drugs...
Om eerlijk te zijn doe ik in me hoofd niets anders dan aan zaterdag denken
LsdGReddy wrote:ik denk eerst aan morgen wat misschien wel ietsje lekkerder is en dat is echt een heftige drug, iets leuks doen met je vriendinOxygene wrote:Iedereen heeft 't te druks met andere dingen :') :') :') :')dawasiknie wrote:Waarom gaat het in dit grote drugs topic bijna nooit over drugs...
Om eerlijk te zijn doe ik in me hoofd niets anders dan aan zaterdag denken
Ga je LSD doen met je vriendin? Of gewoon een dagje uit en gebruik je het woord 'drugs' als metafoor?roberttt wrote:LsdGReddy wrote:
ik denk eerst aan morgen wat misschien wel ietsje lekkerder is en dat is echt een heftige drug, iets leuks doen met je vriendin
View on YouTuberoberttt wrote:Je hebt 8 delen laatst weer en nieuwe gekomen
Oxygene wrote:Inderdaad! 4 dagen tot de grote dag!
Ben benieuwd of je het volhoudt zonder drugs haha. Dit is eigenlijk ereb feest waar ik gewoon niet zonder wil. Wat kijk ik er naar uit!roberttt wrote:Oxygene wrote:Inderdaad! 4 dagen tot de grote dag!![]()
![]()
![]()
wat heb ik er zin in
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat ie ook niet aan de alcohol?Chukkels wrote:Ben benieuwd of je het volhoudt zonder drugs haha. Dit is eigenlijk ereb feest waar ik gewoon niet zonder wil. Wat kijk ik er naar uit!roberttt wrote:Oxygene wrote:Inderdaad! 4 dagen tot de grote dag!![]()
![]()
![]()
wat heb ik er zin in
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()