Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago

Heb je wel eens fout gedoseerd?

Ja, met gevolgen
12
22%
Ja, zonder gevolgen
8
15%
Nee
28
51%
Meerdere keren
2
4%
Wat is fout doseren?
5
9%

Total votes: 55

M
roberttt wrote:Serieus ik heb vanaf nu echt een schijt hekel aan pep en XTC..
Verdomme 2 uurtjes geslapen en nu weer klaar wakker.
Ja verrot man :/
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
Chukkels wrote:Staat nu ook al op de website van het AD:
Berlikum - Roberttt heeft zich moeten afmelden voor de finale van het schaatskampioenschap vanwege fysieke ongesteldheid opgelopen in Berlikum. Naaste achtervolgers Chukkels, Olijfboompje, Hsrobin en Kevin-Raw hebben al aangegeven voor niks minder dan de winst te gaan. Voorlopig houdt PNXRMX zich wat meer op de achtergrond, om zo zijn tactiek geheim te houden. Het beloofd bloedstollend spannend te gaan worden over 6 dagen in Arnhem. Wie zal er uiteindelijk met de titel vandoor gaan? De tijd zal het leren!
Je bent de toekomstige winnaar vergeten; mij!
Wat is dat nou christian :huh:
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
Typische moment opname :P Volgende feestje heb je dat er net zo goed weer voor over ;)!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Oxygene wrote:
Typische moment opname :P Volgende feestje heb je dat er net zo goed weer voor over ;)!
Denk ik niet ^^ heb er op dit moment ook nog een heerlijke dip bij. Depressief als de pest nu
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
roberttt wrote:
Oxygene wrote:
Denk ik niet ^^ heb er op dit moment ook nog een heerlijke dip bij. Depressief als de pest nu
Komt wel goed :aww: volgende keer gewoon ff weekendje rust houden ipv feestje :P
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
wtf dit weekend in berlikum aan de X en op hardbass weer? :worship:
Hardtraxxer
last seen Apr 2014
Basscow wrote:wtf dit weekend in berlikum aan de X en op hardbass weer? :worship:
Zo kort achter elkaar kan opzich best.. maar er van uit gaande dat je aanzienlijke tollerantie opbouwt.. :)

Heb ook 27 nov op Qlimax gebruikt en 6 dagen erna op Quakedance ook ;)
B
Wordt je van pep eigenlijk agressief?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
pepepe wrote:
Chukkels wrote:Staat nu ook al op de website van het AD:
Berlikum - Roberttt heeft zich moeten afmelden voor de finale van het schaatskampioenschap vanwege fysieke ongesteldheid opgelopen in Berlikum. Naaste achtervolgers Chukkels, Olijfboompje, Hsrobin en Kevin-Raw hebben al aangegeven voor niks minder dan de winst te gaan. Voorlopig houdt PNXRMX zich wat meer op de achtergrond, om zo zijn tactiek geheim te houden. Het beloofd bloedstollend spannend te gaan worden over 6 dagen in Arnhem. Wie zal er uiteindelijk met de titel vandoor gaan? De tijd zal het leren!
Je bent de toekomstige winnaar vergeten; mij!
Wat is dat nou christian :huh:
Ah kut jah. Ik had jou eigenlijk helemaal vooraan gezet, maar toen besloot ik dat ik mezelf vooraan wou zetten en heb ik helemaal niet meer aan jou gedacht xd Ik maak het goed met je op Hard Bass, doen we een extra dansje. Maar toekomstige winnaar? Van de zilveren plak bedoel je, hoop ik? :yes:

En Vik, dit ging over de A-groep :P
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Banaanslak wrote:Wordt je van pep eigenlijk agressief?
Voor het fouilleren ? xd
Hardtraxxer
655 posts member since 2010
last seen Sep 2011
Ik totaal niet. Heb het ook nog nooit van andere mensen gehoord...
Iedereen is dan juist mijn vriend, huppel dan vrolijk die zaal door, als iemand mij aanstoot zelf sorry zeggen, even samen een dansje doen en weer verder :P
Hardtraxxer
last seen Apr 2014
DarkNoize wrote:
Ik totaal niet. Heb het ook nog nooit van andere mensen gehoord...
Iedereen is dan juist mijn vriend, huppel dan vrolijk die zaal door, als iemand mij aanstoot zelf sorry zeggen, even samen een dansje doen en weer verder :P
Dat heb ik nou juist op X :) Moet zeggen dat ik nooit pep heb gedaan.. Veel overeenkomsten al zal bij pep het evenwicht wel meer bij de energie liggen :)
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
De maandagochtend;

Pep klaarmaken, mephedrone verdelen in zakjes en het wegstoppen op een logische plek voor Hard Bass.

Perfecte start van de week!
Hardtraxxer
361 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Nou ik leef ook weer haha was echt dood op, had amper geslapen! :lol:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
hsrobin wrote:Nou ik leef ook weer haha was echt dood op, had amper geslapen! :lol:
Wat heb je dit weekend gebruikt dan? :huh:
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Kevin-Raw wrote:
hsrobin wrote:Nou ik leef ook weer haha was echt dood op, had amper geslapen! :lol:
Lsd pret, het was wel echt super gaaf alleen 2 uur na dat we ander half zegeltje hadden genomen had michel het heldere idee om nog even naar zo'n turkse toko te lopen om kapsalon te halen midden in rotterdam noord!
Toen we daar binnen stonden ging het bijna fout haha, dacht echt dat ik in een soort dril pudding zat waar iemand heel de tijd met ze vingers op aan het drukken was... en die turk ons maar vreemd aan kijken hahahaha dacht dat die ons zou gaan vermoorden nu kan ik er wel om lachen maar op dat moment was het echt dood eng! :woot:

Lsd vind ik echt wel super gaaf, maar het is niet iets wat ik elke maand zal doen.. gewoon omdat de trip abnormaal lang duurt. We waren begonnen om kwart voor 10 's avonds en om 9 uur 's ochtends (11 uur later dus) liepen de mensen op het schilderij aan zijn muur nog steeds rond! :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
hsrobin wrote:
Kevin-Raw wrote:
Lsd pret, het was wel echt super gaaf alleen 2 uur na dat we ander half zegeltje hadden genomen had michel het heldere idee om nog even naar zo'n turkse toko te lopen om kapsalon te halen midden in rotterdam noord!
Toen we daar binnen stonden ging het bijna fout haha, dacht echt dat ik in een soort dril pudding zat waar iemand heel de tijd met ze vingers op aan het drukken was... en die turk ons maar vreemd aan kijken hahahaha dacht dat die ons zou gaan vermoorden nu kan ik er wel om lachen maar op dat moment was het echt dood eng! :woot:

Lsd vind ik echt wel super gaaf, maar het is niet iets wat ik elke maand zal doen.. gewoon omdat de trip abnormaal lang duurt. We waren begonnen om kwart voor 10 's avonds en om 9 uur 's ochtends (11 uur later dus) liepen de mensen op het schilderij aan zijn muur nog steeds rond! :P
Ik hoorde het :lol: :lol:

Meer iets voor in een keer in de twee maanden of 3.

In maart doe je toch wel weer mee? :P
Ik heb dan sterk spul, hoef je niet zoveel zegels te verspillen :lol: :lol:
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Ergens eind maart wil ik misschien wel mee doen, als we niet naar buiten gaan ahaha dat was zo'n slechte ervaring! :x
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Olijfboompje wrote:De maandagochtend;

Pep klaarmaken, mephedrone verdelen in zakjes en het wegstoppen op een logische plek voor Hard Bass.

Perfecte start van de week!
Perfect inderdaad. Het nieuws van de mephedrone alleen al maakt mij klaarwakker en enorm blij op deze droevige maandag :yay:

Maart LSD? Ik wil ook, ik heb nog een gaatje vrij in mijn agenda die maand :woot:
Last edited by Chukkels on 07 Feb 2011 09:53, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
hsrobin wrote:Ergens eind maart wil ik misschien wel mee doen, als we niet naar buiten gaan ahaha dat was zo'n slechte ervaring! :x
Haha, je kan wel naar buiten gaan, maar niet ergens waar het druk is :P

Hoe zijn jullie daar in godsnaam opgekomen? xd

22 maart komt je vast wel uit? :P :woot:
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Olijfboompje wrote:
hsrobin wrote:Ergens eind maart wil ik misschien wel mee doen, als we niet naar buiten gaan ahaha dat was zo'n slechte ervaring! :x

Kwam ik niet op, dat idee had michel die zei ja nu kan het toch nog wel.. tot we buiten liepen en ik allemaal zooi zag verkleuren en verbuigen :whistle:

22 maart is op een maandag?? :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
hsrobin wrote:
Olijfboompje wrote:

Kwam ik niet op, dat idee had michel die zei ja nu kan het toch nog wel.. tot we buiten liepen en ik allemaal zooi zag verkleuren en verbuigen :whistle:

22 maart is op een maandag?? :huh:
Ik bedoel het weekend van 22 maart :P
Zeg maar het weekend wat ervoor zit xd

Haha ja LSD is viessss, je had je er beter over in moeten lezen :P

LSD heeft meerdere pieken en dalen :P
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Dat weekend wil ik wel mee doen!! :love:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
hsrobin wrote:Dat weekend wil ik wel mee doen!! :love:
Dat snap ik :D :love:

Gaan we die zooi candyflippen :P

Dan hebben jullie niet van die angstige gevoelens enzo, maar wordt je superblij en alles is alles geweldig :D :yay:
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Haha ik heb dan ook wel interesse :D alleen moet het niet een te grote groep worden xd