Ja verrot manroberttt wrote:Serieus ik heb vanaf nu echt een schijt hekel aan pep en XTC..
Verdomme 2 uurtjes geslapen en nu weer klaar wakker.
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
M
Je bent de toekomstige winnaar vergeten; mij!Chukkels wrote:Staat nu ook al op de website van het AD:
Berlikum - Roberttt heeft zich moeten afmelden voor de finale van het schaatskampioenschap vanwege fysieke ongesteldheid opgelopen in Berlikum. Naaste achtervolgers Chukkels, Olijfboompje, Hsrobin en Kevin-Raw hebben al aangegeven voor niks minder dan de winst te gaan. Voorlopig houdt PNXRMX zich wat meer op de achtergrond, om zo zijn tactiek geheim te houden. Het beloofd bloedstollend spannend te gaan worden over 6 dagen in Arnhem. Wie zal er uiteindelijk met de titel vandoor gaan? De tijd zal het leren!
Wat is dat nou christian
Typische moment opnameroberttt wrote:Serieus ik heb vanaf nu echt een schijt hekel aan pep en XTC..
Verdomme 2 uurtjes geslapen en nu weer klaar wakker.
Denk ik nietOxygene wrote:Typische moment opnameroberttt wrote:Serieus ik heb vanaf nu echt een schijt hekel aan pep en XTC..
Verdomme 2 uurtjes geslapen en nu weer klaar wakker.Volgende feestje heb je dat er net zo goed weer voor over
!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Komt wel goedroberttt wrote:Denk ik nietOxygene wrote:Typische moment opnameroberttt wrote:Serieus ik heb vanaf nu echt een schijt hekel aan pep en XTC..
Verdomme 2 uurtjes geslapen en nu weer klaar wakker.Volgende feestje heb je dat er net zo goed weer voor over
!
heb er op dit moment ook nog een heerlijke dip bij. Depressief als de pest nu
wtf dit weekend in berlikum aan de X en op hardbass weer? 
Zo kort achter elkaar kan opzich best.. maar er van uit gaande dat je aanzienlijke tollerantie opbouwt..Basscow wrote:wtf dit weekend in berlikum aan de X en op hardbass weer?
Heb ook 27 nov op Qlimax gebruikt en 6 dagen erna op Quakedance ook
-
B
Wordt je van pep eigenlijk agressief?
Ah kut jah. Ik had jou eigenlijk helemaal vooraan gezet, maar toen besloot ik dat ik mezelf vooraan wou zetten en heb ik helemaal niet meer aan jou gedachtpepepe wrote:Je bent de toekomstige winnaar vergeten; mij!Chukkels wrote:Staat nu ook al op de website van het AD:
Berlikum - Roberttt heeft zich moeten afmelden voor de finale van het schaatskampioenschap vanwege fysieke ongesteldheid opgelopen in Berlikum. Naaste achtervolgers Chukkels, Olijfboompje, Hsrobin en Kevin-Raw hebben al aangegeven voor niks minder dan de winst te gaan. Voorlopig houdt PNXRMX zich wat meer op de achtergrond, om zo zijn tactiek geheim te houden. Het beloofd bloedstollend spannend te gaan worden over 6 dagen in Arnhem. Wie zal er uiteindelijk met de titel vandoor gaan? De tijd zal het leren!
Wat is dat nou christian
En Vik, dit ging over de A-groep
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Voor het fouilleren ?Banaanslak wrote:Wordt je van pep eigenlijk agressief?
Ik totaal niet. Heb het ook nog nooit van andere mensen gehoord...Banaanslak wrote:Wordt je van pep eigenlijk agressief?
Iedereen is dan juist mijn vriend, huppel dan vrolijk die zaal door, als iemand mij aanstoot zelf sorry zeggen, even samen een dansje doen en weer verder
Dat heb ik nou juist op XDarkNoize wrote:Ik totaal niet. Heb het ook nog nooit van andere mensen gehoord...Banaanslak wrote:Wordt je van pep eigenlijk agressief?
Iedereen is dan juist mijn vriend, huppel dan vrolijk die zaal door, als iemand mij aanstoot zelf sorry zeggen, even samen een dansje doen en weer verder
De maandagochtend;
Pep klaarmaken, mephedrone verdelen in zakjes en het wegstoppen op een logische plek voor Hard Bass.
Perfecte start van de week!
Pep klaarmaken, mephedrone verdelen in zakjes en het wegstoppen op een logische plek voor Hard Bass.
Nou ik leef ook weer haha was echt dood op, had amper geslapen! 
Wat heb je dit weekend gebruikt dan?hsrobin wrote:Nou ik leef ook weer haha was echt dood op, had amper geslapen!
Lsd pret, het was wel echt super gaaf alleen 2 uur na dat we ander half zegeltje hadden genomen had michel het heldere idee om nog even naar zo'n turkse toko te lopen om kapsalon te halen midden in rotterdam noord!Kevin-Raw wrote:Wat heb je dit weekend gebruikt dan?hsrobin wrote:Nou ik leef ook weer haha was echt dood op, had amper geslapen!
Toen we daar binnen stonden ging het bijna fout haha, dacht echt dat ik in een soort dril pudding zat waar iemand heel de tijd met ze vingers op aan het drukken was... en die turk ons maar vreemd aan kijken hahahaha dacht dat die ons zou gaan vermoorden nu kan ik er wel om lachen maar op dat moment was het echt dood eng!
Lsd vind ik echt wel super gaaf, maar het is niet iets wat ik elke maand zal doen.. gewoon omdat de trip abnormaal lang duurt. We waren begonnen om kwart voor 10 's avonds en om 9 uur 's ochtends (11 uur later dus) liepen de mensen op het schilderij aan zijn muur nog steeds rond!
Ik hoorde hethsrobin wrote:Lsd pret, het was wel echt super gaaf alleen 2 uur na dat we ander half zegeltje hadden genomen had michel het heldere idee om nog even naar zo'n turkse toko te lopen om kapsalon te halen midden in rotterdam noord!Kevin-Raw wrote:Wat heb je dit weekend gebruikt dan?hsrobin wrote:Nou ik leef ook weer haha was echt dood op, had amper geslapen!
Toen we daar binnen stonden ging het bijna fout haha, dacht echt dat ik in een soort dril pudding zat waar iemand heel de tijd met ze vingers op aan het drukken was... en die turk ons maar vreemd aan kijken hahahaha dacht dat die ons zou gaan vermoorden nu kan ik er wel om lachen maar op dat moment was het echt dood eng!
Lsd vind ik echt wel super gaaf, maar het is niet iets wat ik elke maand zal doen.. gewoon omdat de trip abnormaal lang duurt. We waren begonnen om kwart voor 10 's avonds en om 9 uur 's ochtends (11 uur later dus) liepen de mensen op het schilderij aan zijn muur nog steeds rond!
Meer iets voor in een keer in de twee maanden of 3.
In maart doe je toch wel weer mee?
Ik heb dan sterk spul, hoef je niet zoveel zegels te verspillen
Ergens eind maart wil ik misschien wel mee doen, als we niet naar buiten gaan ahaha dat was zo'n slechte ervaring! 
Perfect inderdaad. Het nieuws van de mephedrone alleen al maakt mij klaarwakker en enorm blij op deze droevige maandagOlijfboompje wrote:De maandagochtend;
Maart LSD? Ik wil ook, ik heb nog een gaatje vrij in mijn agenda die maand
Last edited by Chukkels on 07 Feb 2011 09:53, edited 1 time in total.
Haha, je kan wel naar buiten gaan, maar niet ergens waar het druk ishsrobin wrote:Ergens eind maart wil ik misschien wel mee doen, als we niet naar buiten gaan ahaha dat was zo'n slechte ervaring!
Hoe zijn jullie daar in godsnaam opgekomen?
22 maart komt je vast wel uit?
Kwam ik niet op, dat idee had michel die zei ja nu kan het toch nog wel.. tot we buiten liepen en ik allemaal zooi zag verkleuren en verbuigenOlijfboompje wrote:Haha, je kan wel naar buiten gaan, maar niet ergens waar het druk ishsrobin wrote:Ergens eind maart wil ik misschien wel mee doen, als we niet naar buiten gaan ahaha dat was zo'n slechte ervaring!
Hoe zijn jullie daar in godsnaam opgekomen?![]()
22 maart komt je vast wel uit?![]()
22 maart is op een maandag??
Ik bedoel het weekend van 22 maarthsrobin wrote:Kwam ik niet op, dat idee had michel die zei ja nu kan het toch nog wel.. tot we buiten liepen en ik allemaal zooi zag verkleuren en verbuigenOlijfboompje wrote:Haha, je kan wel naar buiten gaan, maar niet ergens waar het druk ishsrobin wrote:Ergens eind maart wil ik misschien wel mee doen, als we niet naar buiten gaan ahaha dat was zo'n slechte ervaring!
Hoe zijn jullie daar in godsnaam opgekomen?![]()
22 maart komt je vast wel uit?![]()
![]()
22 maart is op een maandag??
Zeg maar het weekend wat ervoor zit
Haha ja LSD is viessss, je had je er beter over in moeten lezen
LSD heeft meerdere pieken en dalen
Dat snap ikhsrobin wrote:Dat weekend wil ik wel mee doen!!
Gaan we die zooi candyflippen
Dan hebben jullie niet van die angstige gevoelens enzo, maar wordt je superblij en alles is alles geweldig