wat ben ik dan weer gezegend met het feit dat ik niks heb kunnen regelen tot nu toeHoofdcoach wrote:Ja ik zag het, er is nu een anti drugs discussieOlijfboompje wrote:Is alweer voorbij
Dat met die honden komt wel goed
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Noem je dat gezegend?doetichem wrote:wat ben ik dan weer gezegend met het feit dat ik niks heb kunnen regelen tot nu toeHoofdcoach wrote:Ja ik zag het, er is nu een anti drugs discussieOlijfboompje wrote:Is alweer voorbij
Dat met die honden komt wel goed
eigenlijk niet he,, kan het beter zwaar klote noemen..
Vik wrote:Als je niks geregeld krijgt zou ik gewoon naar de meeting gaan als ik jou was. Daar is vast wel iemand die een snoepje voor je over heeft.doetichem wrote:eigenlijk niet he,, kan het beter zwaar klote noemen..
Sommige van mijn groep delen mdma kristal uit
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Damn wat heb ik zin. 
hmm thanks voor de tip! mocht het echt niet lukken..Vik wrote:Als je niks geregeld krijgt zou ik gewoon naar de meeting gaan als ik jou was. Daar is vast wel iemand die een snoepje voor je over heeft.doetichem wrote:eigenlijk niet he,, kan het beter zwaar klote noemen..
Lol stelletje mongolen op PF in HB-topic 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ja stelletje paupertsChukkels wrote:Lol stelletje mongolen op PF in HB-topic
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ze houden zich meer met mensen afzeiken bezig op hardbass dan het feest volgensmijOlijfboompje wrote:Coole mensen!
Ja, deden ze vorig jaar ook alHoofdcoach wrote:Ze houden zich meer met mensen afzeiken bezig op hardbass dan het feest volgensmijOlijfboompje wrote:Coole mensen!
Maarja, like I care
Ik heb ze mooi uit de tent gelokt
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Mja lekker boeie ik geef weinig om dat soort mensen 
Ontstaan er nu al ruzies voordat 't feest begonnen is? Voer die jongens allemaal eens een tikkel.. 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Gewoon negeren dat soort volkOxygene wrote:Ontstaan er nu al ruzies voordat 't feest begonnen is? Voer die jongens allemaal eens een tikkel..
Weet iemand trouwens of de wc-hokjes op die feesten goed zijn ingericht zodat er makkelijk een blowjob gegeven kan worden? 
Het Glory Hole is volgens geruchten aanwezig. Alleen voor VIP's tho en geslacht is onbekend.Oxygene wrote:Weet iemand trouwens of de wc-hokjes op die feesten goed zijn ingericht zodat er makkelijk een blowjob gegeven kan worden?
Hihi, nu al bezig met voorbereiden voor ons onderonsje?Oxygene wrote:Weet iemand trouwens of de wc-hokjes op die feesten goed zijn ingericht zodat er makkelijk een blowjob gegeven kan worden?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Olijfboompje wrote:Hihi, nu al bezig met voorbereiden voor ons onderonsje?Oxygene wrote:Weet iemand trouwens of de wc-hokjes op die feesten goed zijn ingericht zodat er makkelijk een blowjob gegeven kan worden?
Ja, tabletteermachine draait op volle toeren nu om een lading 'bruine sterretjes' klaar te hebben zaterdagOlijfboompje wrote:Hihi, nu al bezig met voorbereiden voor ons onderonsje?Oxygene wrote:Weet iemand trouwens of de wc-hokjes op die feesten goed zijn ingericht zodat er makkelijk een blowjob gegeven kan worden?
-
M
Ik verwijs jullie door naar het 'Speciaal voor alle vrouwen/gays: Wijn en Piemels' topic! 
Serieus ik heb vanaf nu echt een schijt hekel aan pep en XTC..
Verdomme 2 uurtjes geslapen en nu weer klaar wakker.
Verdomme 2 uurtjes geslapen en nu weer klaar wakker.
-
G
Van de kaart, in een restaurant
bestellen