Ik ga binnenkort ook weer aan de LSD!
Eindelijk weer eens, na die geweldige eerste keer
Eindelijk weer eens, na die geweldige eerste keer
Gewoon vandaag aan het fruit, en een beetje op tijd je nest in of een power napje!roberttt wrote:zozo merk wel dat me lichaam kapot is na een weekend behoorlijk aan de x te hebben gezeten.. Maarja bijna hardbass![]()
![]()
![]()
haha inderdaad, slik wel vitamine pillen. En dan ben ik zaterdag wel weer fit.hsrobin wrote:Gewoon vandaag aan het fruit, en een beetje op tijd je nest in of een power napje!roberttt wrote:zozo merk wel dat me lichaam kapot is na een weekend behoorlijk aan de x te hebben gezeten.. Maarja bijna hardbass![]()
![]()
![]()
+1modernization wrote:Haha ik heb dan ook wel interessealleen moet het niet een te grote groep worden
Chukkels wrote:En dan kun je weer lekjer snoepen!![]()
Jawel, je weet hoe leuk het is!roberttt wrote:Chukkels wrote:En dan kun je weer lekjer snoepen!![]()
moet maar niet
Dus ik heb een spacemaatje minder?roberttt wrote:Chukkels wrote:En dan kun je weer lekjer snoepen!![]()
moet maar niet
SuccesDelusiion wrote:Momentje, Pepepe - Greddy - Ik,
Hebben ff een toets, brb
vul het volgende in:Delusiion wrote:Momentje, Pepepe - Greddy - Ik,
Hebben ff een toets, brb
Heb voor nederlands een keer een betoog geschreven; "Drugs legaliseren in Nederland" kreeg ik toch mooi een 9 voor omdat ik mijn eigen ervaringen erin vermeld had hahahahaha die vrouw had nog nooit zo gelachen tijdens het lezen van een betoog zei ze!Chukkels wrote:vul het volgende in:Delusiion wrote:Momentje, Pepepe - Greddy - Ik,
Hebben ff een toets, brb
Door overmatig drugsgebruik is gebleken dat ik niet in staat ben geweest om goed te leren. Dit was echter een schoolonderzoek en daarom vraag ik u om 2 punten bij mijn cijfer op te tellen. Bij voorbaat dank!
Hoofdcoach wrote:Wat gaan jullie allemaal voor lekkers meenemen zaterdag?
Ik ook!Kevin-Raw wrote:Hoofdcoach wrote:Wat gaan jullie allemaal voor lekkers meenemen zaterdag?
EEKHOORNTJES!!!!!!!!!Und vielleicht ein bisschen Pep
Canadezen!!Pommer wrote:Canadezen of diamantjes
welke zou ik doen, kben 2 harley's gewend
ssssssssssssstOxygene wrote:Nikswant adresje had niets op t moment. Gelukkig heb ik in t gelredome een contact die me wat snoepjes verkoopt in ruil voor een blowjob xD
Ik kan t heel goed :')Pommer wrote:ssssssssssssstOxygene wrote:Nikswant adresje had niets op t moment. Gelukkig heb ik in t gelredome een contact die me wat snoepjes verkoopt in ruil voor een blowjob xD
rooie duifjesKevin-Raw wrote:Canadezen!!Pommer wrote:Canadezen of diamantjes
welke zou ik doen, kben 2 harley's gewend![]()
Het is mogelijk, maar het effect lekkere effect zal niet de hele nacht aanhouden.Oxygene wrote:Ik kan t heel goed :')Pommer wrote:ssssssssssssstOxygene wrote:Nikswant adresje had niets op t moment. Gelukkig heb ik in t gelredome een contact die me wat snoepjes verkoopt in ruil voor een blowjob xD
Btw; zou t mogelijk zijn van 11 tot 7 aan de x? Of toch maar paar biertjes eerst?