Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 19:42 

Donateur

chris zoek een leven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 19:43 

Hardtraxx Elite

camiloPW schreef:
ik drink 4 keer in de week xd

maar 4 keer?? ik drink 7 dagen in de week. Alleen is dat geen alcohol. :P Probeer meestal 1x in de week alchohol te doen maar soms word het toch wel 2x in de week..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 19:57 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand al een leuke nieuwe poll voor morgen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 20:04 

Hardtraxxer

Gister weer een mooie avond gehad. Veelste veel alcohol gekopt, daarna bij een meidje thuis waterpijp gerookt. Heb heel de nacht perzik geroken :')
Voel me nu net zo als op een zondag na een feest, niet echt een alcohol-kater gevoel :/
Moet nu wel mee met 2 meiden naar XXlerator Carnaval... Dronken beloftes enzo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 20:05 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:

Heb je weleens gebruik gemaakt van een tripmiddel(lsd, 2c, etc.)?

offuh

Heb je weleens gebruik gemaakt van een Research chemical(mephrodone, 4fmp)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 20:08 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Olijfboompje schreef:

offuh

Goed plan :D

Ik hoorde trouwens dat Robin gisteren ook weer gezellig heeft gedaan :lol: :lol:
DarkNoize schreef:
Gister weer een mooie avond gehad. Veelste veel alcohol gekopt, daarna bij een meidje thuis waterpijp gerookt. Heb heel de nacht perzik geroken :')
Voel me nu net zo als op een zondag na een feest, niet echt een alcohol-kater gevoel :/
Moet nu wel mee met 2 meiden naar XXlerator Carnaval... Dronken beloftes enzo -.-

Ja, daar zal je vast veel moeite mee hebben :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 20:18 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
modernization schreef:
Olijfboompje schreef:

offuh

Goed plan :D

Ik hoorde trouwens dat Robin gisteren ook weer gezellig heeft gedaan :lol: :lol:

Haha ja nogal, 1zegel had ie gedropt, en na een uurtje nog een halve erbij. Samen met michel(ken je vast wel). Ze vonden het beetje te heftig, michel wil nooit meer, die vreet liever 30pillen en robin wil komende maanden ook niet meer.

Dillemma nu, ik kan zijn zegels overkopen maar heb ik niemand om met mee te doen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 20:27 

Donateur

Zonde pik, had graag met je meegedaan alleen vertik ik het om in mn huidige toestand psychedelica te doen in welke vorm dan ook.
Straks zie ik mn vader daar lopen en dan weet ik zeker dat ik uit het raam ga springen. :/ :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Haha ja nogal, 1zegel had ie gedropt, en na een uurtje nog een halve erbij. Samen met michel(ken je vast wel). Ze vonden het beetje te heftig, michel wil nooit meer, die vreet liever 30pillen en robin wil komende maanden ook niet meer.

Dillemma nu, ik kan zijn zegels overkopen maar heb ik niemand om met mee te doen :(

Bwhahahah, ik heb met Michel afgesproken om in maart met hem te doen :p :yay:

Tja, anderhalf zegel, moeten ze maar stiekem nadenken voortaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 20:29 

Dan kan je beter niet zulke shit gaan doen nee, hoe is het afgelopen met je vader dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 20:31 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Zonde pik, had graag met je meegedaan alleen vertik ik het om in mn huidige toestand psychedelica te doen in welke vorm dan ook.
Straks zie ik mn vader daar lopen en dan weet ik zeker dat ik uit het raam ga springen. :/ :x

Ja met zulke gebeurtenissen is dat wel gevaarlijk ja, gelukkig zijn er verstandige mensen die dan gewoon nee zeggen :)

Olijfboompje schreef:
modernization schreef:

Bwhahahah, ik heb met Michel afgesproken om in maart met hem te doen :p :yay:

Tja, anderhalf zegel, moeten ze maar stiekem nadenken voortaan :P

Haha, hij wil nu eerst 2cb proberen :P Kan ik niet een x met jou lekker trippen? :D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 20:42 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

?
What happened?
modernization schreef:
Haha, hij wil nu eerst 2cb proberen :P Kan ik niet een x met jou lekker trippen? :D :P

Uiteraard vind ik dat prima :P
zeg maar een datum en ik kijk of ik kan :P
Alleen april zit wel helemaal vol :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 20:53 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

?
What happened?
modernization schreef:

Uiteraard vind ik dat prima :P
zeg maar een datum en ik kijk of ik kan :P
Alleen april zit wel helemaal vol :lol:

April wordt zo fucking vet :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 20:57 

Hardtraxxer

Fantasy Island trouwens weer verplaatst.. Eerst eind mei op 't Hulsbeek, toen 4 juni op 't Lutteberger terrein in Hellendoorn en nu is dat alweer geschrapt en wordt 't Fantasy Island op Rutbeek Enschede.

Voor de bereikbaarheid voor mij wel beter :woot: Nog mensen die daar lekker gaan spacen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 21:01 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
DarkNoize schreef:

Ben niet meer zo van de hardstyle en aangezien alleen Tha Playah live staat denk ik dat er maar een halfuurtje hardcore komt. Dus moest nog even twijfelen ja ^^
Maarja, kost maar 20 euro en kan met de auto meerijden.
Hopelijk geen erge kater daarna, want moet dan nog 4 dagen carnaval vieren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 21:06 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Olijfboompje schreef:
DarkNoize schreef:

Ben niet meer zo van de hardstyle en aangezien alleen Tha Playah live staat denk ik dat er maar een halfuurtje hardcore komt. Dus moest nog even twijfelen ja ^^
Maarja, kost maar 20 euro en kan met de auto meerijden.
Hopelijk geen erge kater daarna, want moet dan nog 4 dagen carnaval vieren :P

Gewoon bijpakken :P

Kga denk ook Carnaval, wordt een groot drugsfeest van een week lang :P :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 21:07 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
Fantasy Island trouwens weer verplaatst.. Eerst eind mei op 't Hulsbeek, toen 4 juni op 't Lutteberger terrein in Hellendoorn en nu is dat alweer geschrapt en wordt 't Fantasy Island op Rutbeek Enschede.

Voor de bereikbaarheid voor mij wel beter :woot: Nog mensen die daar lekker gaan spacen? :)

Ik ga ff plannen wat ik over ruim 4 maanden ga nemen... Nee, FI wordt het niet voor mij. Week erop is Defqon en tenzij uit het paddokitje wat ik heb een geldboom groeit, dan ben ik niet aanwezig op FI.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 21:13 

Hardtraxx Veteran

Trouwens, er is ook een nieuwe druk van de olifant, een grijze schijnbaar. Gesignaleerd in Emmen :woot:

Citaat:
In Dierenpark Emmen is zondagochtend een olifantje geboren. De bevalling van het mannetjesolifantje vond plaats in het buitenverblijf voor de ogen van de toegestroomde bezoekers.

Naar schatting weegt het jonge dier 80 tot 90 kilo. Het jong maakt een gezonde indruk en loopt netjes met de kudde mee, zo laat het dierenpark weten.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 21:16 

Chukkels schreef:
Trouwens, er is ook een nieuwe druk van de olifant, een grijze schijnbaar. Gesignaleerd in Emmen :woot:

Citaat:
In Dierenpark Emmen is zondagochtend een olifantje geboren. De bevalling van het mannetjesolifantje vond plaats in het buitenverblijf voor de ogen van de toegestroomde bezoekers.

Naar schatting weegt het jonge dier 80 tot 90 kilo. Het jong maakt een gezonde indruk en loopt netjes met de kudde mee, zo laat het dierenpark weten.

Afbeelding

90 kilo mdma :oh: word wat met die dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

Zit nog bindmiddel in xd

Misschien is dit die olifant!

Afbeelding

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Oxygene schreef:

Ik ga ff plannen wat ik over ruim 4 maanden ga nemen... Nee, FI wordt het niet voor mij. Week erop is Defqon en tenzij uit het paddokitje wat ik heb een geldboom groeit, dan ben ik niet aanwezig op FI.

Ik ga niet naar Defqon als die prijs van 75 euro klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 21:30 

Hardtraxx Elite

Kijk eens op: http://partyflock.nl/party/186143/comme ... .html#cmts

Ontstaat een redelijk grote discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 21:35 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Kijk eens op: http://partyflock.nl/party/186143/comme ... .html#cmts

Ontstaat een redelijk grote discussie.

Hondjesdiscussie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 21:36 

Hardtraxx Veteran