chris zoek een leven 
maar 4 keer?? ik drink 7 dagen in de week. Alleen is dat geen alcohol.camiloPW wrote:ik drink 4 keer in de week
maar 4 keer?? ik drink 7 dagen in de week. Alleen is dat geen alcohol.camiloPW wrote:ik drink 4 keer in de week
Heb je weleens gebruik gemaakt van een tripmiddel(lsd, 2c, etc.)?Olijfboompje wrote:Weet iemand al een leuke nieuwe poll voor morgen?
Goed planmodernization wrote:Heb je weleens gebruik gemaakt van een tripmiddel(lsd, 2c, etc.)?Olijfboompje wrote:Weet iemand al een leuke nieuwe poll voor morgen?
offuh
Heb je weleens gebruik gemaakt van een Research chemical(mephrodone, 4fmp)?
Ja, daar zal je vast veel moeite mee hebbenDarkNoize wrote:Gister weer een mooie avond gehad. Veelste veel alcohol gekopt, daarna bij een meidje thuis waterpijp gerookt. Heb heel de nacht perzik geroken :')
Voel me nu net zo als op een zondag na een feest, niet echt een alcohol-kater gevoel![]()
Moet nu wel mee met 2 meiden naar XXlerator Carnaval... Dronken beloftes enzo
Haha ja nogal, 1zegel had ie gedropt, en na een uurtje nog een halve erbij. Samen met michel(ken je vast wel). Ze vonden het beetje te heftig, michel wil nooit meer, die vreet liever 30pillen en robin wil komende maanden ook niet meer.Olijfboompje wrote:Goed planmodernization wrote:Heb je weleens gebruik gemaakt van een tripmiddel(lsd, 2c, etc.)?Olijfboompje wrote:Weet iemand al een leuke nieuwe poll voor morgen?
offuh
Heb je weleens gebruik gemaakt van een Research chemical(mephrodone, 4fmp)?
Ik hoorde trouwens dat Robin gisteren ook weer gezellig heeft gedaan![]()
![]()
Bwhahahah, ik heb met Michel afgesproken om in maart met hem te doen :pmodernization wrote: Haha ja nogal, 1zegel had ie gedropt, en na een uurtje nog een halve erbij. Samen met michel(ken je vast wel). Ze vonden het beetje te heftig, michel wil nooit meer, die vreet liever 30pillen en robin wil komende maanden ook niet meer.
Dillemma nu, ik kan zijn zegels overkopen maar heb ik niemand om met mee te doen
Ja met zulke gebeurtenissen is dat wel gevaarlijk ja, gelukkig zijn er verstandige mensen die dan gewoon nee zeggendawasiknie wrote:Zonde pik, had graag met je meegedaan alleen vertik ik het om in mn huidige toestand psychedelica te doen in welke vorm dan ook.
Straks zie ik mn vader daar lopen en dan weet ik zeker dat ik uit het raam ga springen.![]()
Haha, hij wil nu eerst 2cb proberenOlijfboompje wrote:Bwhahahah, ik heb met Michel afgesproken om in maart met hem te doen :pmodernization wrote: Haha ja nogal, 1zegel had ie gedropt, en na een uurtje nog een halve erbij. Samen met michel(ken je vast wel). Ze vonden het beetje te heftig, michel wil nooit meer, die vreet liever 30pillen en robin wil komende maanden ook niet meer.
Dillemma nu, ik kan zijn zegels overkopen maar heb ik niemand om met mee te doen![]()
Tja, anderhalf zegel, moeten ze maar stiekem nadenken voortaan
?dawasiknie wrote:Zonde pik, had graag met je meegedaan alleen vertik ik het om in mn huidige toestand psychedelica te doen in welke vorm dan ook.
Straks zie ik mn vader daar lopen en dan weet ik zeker dat ik uit het raam ga springen.![]()
Uiteraard vind ik dat primamodernization wrote:Haha, hij wil nu eerst 2cb proberenKan ik niet een x met jou lekker trippen?
![]()
April wordt zo fucking vetOlijfboompje wrote:?dawasiknie wrote:Zonde pik, had graag met je meegedaan alleen vertik ik het om in mn huidige toestand psychedelica te doen in welke vorm dan ook.
What happened?Uiteraard vind ik dat primamodernization wrote:Haha, hij wil nu eerst 2cb proberenKan ik niet een x met jou lekker trippen?
![]()
zeg maar een datum en ik kijk of ik kan
Alleen april zit wel helemaal vol
Ben niet meer zo van de hardstyle en aangezien alleen Tha Playah live staat denk ik dat er maar een halfuurtje hardcore komt. Dus moest nog even twijfelen jaOlijfboompje wrote:Ja, daar zal je vast veel moeite mee hebbenDarkNoize wrote:Gister weer een mooie avond gehad. Veelste veel alcohol gekopt, daarna bij een meidje thuis waterpijp gerookt. Heb heel de nacht perzik geroken :')
Voel me nu net zo als op een zondag na een feest, niet echt een alcohol-kater gevoel![]()
Moet nu wel mee met 2 meiden naar XXlerator Carnaval... Dronken beloftes enzo
Gewoon bijpakkenDarkNoize wrote:Ben niet meer zo van de hardstyle en aangezien alleen Tha Playah live staat denk ik dat er maar een halfuurtje hardcore komt. Dus moest nog even twijfelen jaOlijfboompje wrote:Ja, daar zal je vast veel moeite mee hebbenDarkNoize wrote:Gister weer een mooie avond gehad. Veelste veel alcohol gekopt, daarna bij een meidje thuis waterpijp gerookt. Heb heel de nacht perzik geroken :')
Moet nu wel mee met 2 meiden naar XXlerator Carnaval... Dronken beloftes enzo![]()
Maarja, kost maar 20 euro en kan met de auto meerijden.
Hopelijk geen erge kater daarna, want moet dan nog 4 dagen carnaval vieren
Ik ga ff plannen wat ik over ruim 4 maanden ga nemen... Nee, FI wordt het niet voor mij. Week erop is Defqon en tenzij uit het paddokitje wat ik heb een geldboom groeit, dan ben ik niet aanwezig op FI.Oxygene wrote:Fantasy Island trouwens weer verplaatst.. Eerst eind mei op 't Hulsbeek, toen 4 juni op 't Lutteberger terrein in Hellendoorn en nu is dat alweer geschrapt en wordt 't Fantasy Island op Rutbeek Enschede.
Voor de bereikbaarheid voor mij wel beterNog mensen die daar lekker gaan spacen?
In Dierenpark Emmen is zondagochtend een olifantje geboren. De bevalling van het mannetjesolifantje vond plaats in het buitenverblijf voor de ogen van de toegestroomde bezoekers.
Naar schatting weegt het jonge dier 80 tot 90 kilo. Het jong maakt een gezonde indruk en loopt netjes met de kudde mee, zo laat het dierenpark weten.
90 kilo mdmaChukkels wrote:Trouwens, er is ook een nieuwe druk van de olifant, een grijze schijnbaar. Gesignaleerd in Emmen
In Dierenpark Emmen is zondagochtend een olifantje geboren. De bevalling van het mannetjesolifantje vond plaats in het buitenverblijf voor de ogen van de toegestroomde bezoekers.
Naar schatting weegt het jonge dier 80 tot 90 kilo. Het jong maakt een gezonde indruk en loopt netjes met de kudde mee, zo laat het dierenpark weten.

Ik ga niet naar Defqon als die prijs van 75 euro klopt.Chukkels wrote:Ik ga ff plannen wat ik over ruim 4 maanden ga nemen... Nee, FI wordt het niet voor mij. Week erop is Defqon en tenzij uit het paddokitje wat ik heb een geldboom groeit, dan ben ik niet aanwezig op FI.Oxygene wrote:Fantasy Island trouwens weer verplaatst.. Eerst eind mei op 't Hulsbeek, toen 4 juni op 't Lutteberger terrein in Hellendoorn en nu is dat alweer geschrapt en wordt 't Fantasy Island op Rutbeek Enschede.
Voor de bereikbaarheid voor mij wel beterNog mensen die daar lekker gaan spacen?
Hondjesdiscussie?Markos wrote:Kijk eens op: http://partyflock.nl/party/186143/comme ... .html#cmts
Ontstaat een redelijk grote discussie.
Ja ik zag het, er is nu een anti drugs discussieOlijfboompje wrote:Is alweer voorbij