Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 14:35 

Donateur

dawasiknie schreef:
Je drank kwam langzaam op om half 1?

ja ^^ maarja heb nu gebruikt, dus volgende week op hardbass niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 14:38 

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:

de drank ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 15:17 

Donateur

MovingMadness schreef:
roberttt schreef:
dawasiknie schreef:

de drank ja :P

Nope xtc, maarja geen zin om hier uit te leggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 16:45 

Hardtraxx Veteran

live trip report 2ml morfine (+ grote morfine pleister, die pas over 2 uur begint te werken) >.<

alles behalve mn beeldscherm draaid en gaat heen en weer en mn pijn is ineens een stuk minder.
alleen zal ik zo wel weer gaan kotsen, had ik vanmorgen ook :')

voel me best wel lekker nu, lekker loom gevoel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

Zo ik weet weer waarom ik een godshekel aan alcohol heb. Geen flauw idee wat er gisteren allemaal gebeurd is, schijnbaar hebben we een afterparty gehouden bij mij boven op de vergaderzaal en heb ik nu een gigantische koppijn, die ik nooit van z'n leven met X zal hebben. Wat een kutspul! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:10 

Chukkels schreef:
Zo ik weet weer waarom ik een godshekel aan alcohol heb. Geen flauw idee wat er gisteren allemaal gebeurd is, schijnbaar hebben we een afterparty gehouden bij mij boven op de vergaderzaal en heb ik nu een gigantische koppijn, die ik nooit van z'n leven met X zal hebben. Wat een kutspul! :thumbdown:

Klopt vind alcohol ook niet veel aan maar ja dat is 'geaccepteerd' bij het uitgaan :P Je kan moeilijk ieder weekend pillen lopen vreten dan ga je helemaal kapot.
Was gister ook behoorlijk wasted :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:11 

Donateur

elk weekend pillen is zeker niet goed :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:33 

Hardtraxx Veteran

Elk weekend drank lijkt me nog slechter. Elke zondag voelen zoals ik me nu voel... Nee, dankje! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:34 

Hardtraxx Veteran

Ahjoh, beetje alcohol xd

Gisteren halve fles Tequila op en wat Coebergh enzo en totaal geen kater :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:35 

Donateur

Chukkels schreef:
Elk weekend drank lijkt me nog slechter. Elke zondag voelen zoals ik me nu voel... Nee, dankje! :thumbdown:

oh ja, wil je ruilen. ik wil graag jou kater hebben. mag je die van mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:35 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ahjoh, beetje alcohol xd

Gisteren halve fles Tequila op en wat Coebergh enzo en totaal geen kater :D :thumbsup:

Jij hebt gewoon een torenhoge tolerantie tegen alles! Ik ben sinds de zomervakantie hooguit 4x dronken geweest nu, dus mij kun je al opvegen na een biertje of 10 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:50 

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Ahjoh, beetje alcohol xd

Jij hebt gewoon een torenhoge tolerantie tegen alles! Ik ben sinds de zomervakantie hooguit 4x dronken geweest nu, dus mij kun je al opvegen na een biertje of 10 xd

Haha hmm heb helemaal geen kater terwijl ik veel te veel heb gedronken gister, alleen beetje vaag gelukkig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Ahjoh, beetje alcohol xd

:P

Tegen pillen enzo niet :P

Tegen alcohol blijkt van wel :P
Wel grappig haha, mijn maatje was verbaasd en zijn vriendinnetjes keken mij aan alsof ik leip was =P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 18:01 

Hardtraxx Addict

6 dagen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 18:23 

Kettingzaag schreef:
6 dagen!!!

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 18:24 

Donateur

Ik doe trouwens niet meer mee met het schaatstoernooi :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 18:30 

Hardtraxxer

ZIN IN ZIN IN!

één weekje school overleven en dan losss!

Mijn twee first-time XTC introducees van Xxlerator hebben gisteravond al aangegeven weer waus te willen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 18:42 

roberttt schreef:

Tuurlijk wel joh :clap:
@ Oxygene

Jaaaa nog maar een klein weekje jongens :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 18:53 

Donateur

roberttt schreef:

:cry:

wat heb je gister gebruikt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 18:54 

Hardtraxx Veteran

Staat nu ook al op de website van het AD:

Citaat:
Berlikum - Roberttt heeft zich moeten afmelden voor de finale van het schaatskampioenschap vanwege fysieke ongesteldheid opgelopen in Berlikum. Naaste achtervolgers Chukkels, Olijfboompje, Hsrobin en Kevin-Raw hebben al aangegeven voor niks minder dan de winst te gaan. Voorlopig houdt PNXRMX zich wat meer op de achtergrond, om zo zijn tactiek geheim te houden. Het beloofd bloedstollend spannend te gaan worden over 6 dagen in Arnhem. Wie zal er uiteindelijk met de titel vandoor gaan? De tijd zal het leren!

Nog wel even een ding, er wordt in de wandelgangen gesuggereerd dat Roberttt een valse tactiek hanteert door te zeggen dat hij niet mee doet, maar uiteindelijk toch wel mee doet om zo licht voordeel te behalen. Zou enorm zwak zijn, maar toch... Een officiële afmelding is bij B2S nog niet ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 19:05 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Citaat:
Berlikum - Roberttt heeft zich moeten afmelden voor de finale van het schaatskampioenschap vanwege fysieke ongesteldheid opgelopen in Berlikum. Naaste achtervolgers Chukkels, Olijfboompje, Hsrobin en Kevin-Raw hebben al aangegeven voor niks minder dan de winst te gaan. Voorlopig houdt PNXRMX zich wat meer op de achtergrond, om zo zijn tactiek geheim te houden. Het beloofd bloedstollend spannend te gaan worden over 6 dagen in Arnhem. Wie zal er uiteindelijk met de titel vandoor gaan? De tijd zal het leren!

Nog wel even een ding, er wordt in de wandelgangen gesuggereerd dat Roberttt een valse tactiek hanteert door te zeggen dat hij niet mee doet, maar uiteindelijk toch wel mee doet om zo licht voordeel te behalen. Zou enorm zwak zijn, maar toch... Een officiële afmelding is bij B2S nog niet ontvangen.

:lol:
Robert twijfelt vaak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 19:07 

Donateur

nu niet meer, als ik ga gebruiken komt het niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
nu niet meer, als ik ga gebruiken komt het niet goed.

Oke. :P :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 19:40 

Chukkels schreef:

Citaat:

:lol: Ik denk dat hij voor de valse techniek gaat :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 19:41 

Donateur

Chukkels schreef:

Citaat:

:worship: :worship:
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic