Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago

Heb je wel eens fout gedoseerd?

Ja, met gevolgen
12
22%
Ja, zonder gevolgen
8
15%
Nee
28
51%
Meerdere keren
2
4%
Wat is fout doseren?
5
9%

Total votes: 55

Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
dawasiknie wrote:Je drank kwam langzaam op om half 1?
ja ^^ maarja heb nu gebruikt, dus volgende week op hardbass niet..
M
roberttt wrote:
de drank ja :P
Donateur
last seen Sep 2014
MovingMadness wrote:
roberttt wrote:
de drank ja :P
Nope xtc, maarja geen zin om hier uit te leggen :)
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
live trip report 2ml morfine (+ grote morfine pleister, die pas over 2 uur begint te werken) >.<

alles behalve mn beeldscherm draaid en gaat heen en weer en mn pijn is ineens een stuk minder.
alleen zal ik zo wel weer gaan kotsen, had ik vanmorgen ook :')

voel me best wel lekker nu, lekker loom gevoel :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Zo ik weet weer waarom ik een godshekel aan alcohol heb. Geen flauw idee wat er gisteren allemaal gebeurd is, schijnbaar hebben we een afterparty gehouden bij mij boven op de vergaderzaal en heb ik nu een gigantische koppijn, die ik nooit van z'n leven met X zal hebben. Wat een kutspul! :thumbdown:
M
Chukkels wrote:Zo ik weet weer waarom ik een godshekel aan alcohol heb. Geen flauw idee wat er gisteren allemaal gebeurd is, schijnbaar hebben we een afterparty gehouden bij mij boven op de vergaderzaal en heb ik nu een gigantische koppijn, die ik nooit van z'n leven met X zal hebben. Wat een kutspul! :thumbdown:
Klopt vind alcohol ook niet veel aan maar ja dat is 'geaccepteerd' bij het uitgaan :P Je kan moeilijk ieder weekend pillen lopen vreten dan ga je helemaal kapot.
Was gister ook behoorlijk wasted :D
Donateur
last seen Sep 2014
elk weekend pillen is zeker niet goed :nono:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Elk weekend drank lijkt me nog slechter. Elke zondag voelen zoals ik me nu voel... Nee, dankje! :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Ahjoh, beetje alcohol xd

Gisteren halve fles Tequila op en wat Coebergh enzo en totaal geen kater :D :thumbsup:
Donateur
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:Elk weekend drank lijkt me nog slechter. Elke zondag voelen zoals ik me nu voel... Nee, dankje! :thumbdown:
oh ja, wil je ruilen. ik wil graag jou kater hebben. mag je die van mij..
Last edited by roberttt on 06 Feb 2011 16:35, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Olijfboompje wrote:Ahjoh, beetje alcohol xd

Gisteren halve fles Tequila op en wat Coebergh enzo en totaal geen kater :D :thumbsup:
Jij hebt gewoon een torenhoge tolerantie tegen alles! Ik ben sinds de zomervakantie hooguit 4x dronken geweest nu, dus mij kun je al opvegen na een biertje of 10 xd
M
Chukkels wrote:

Jij hebt gewoon een torenhoge tolerantie tegen alles! Ik ben sinds de zomervakantie hooguit 4x dronken geweest nu, dus mij kun je al opvegen na een biertje of 10 xd
Haha hmm heb helemaal geen kater terwijl ik veel te veel heb gedronken gister, alleen beetje vaag gelukkig :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:

:P

Tegen pillen enzo niet :P

Tegen alcohol blijkt van wel :P
Wel grappig haha, mijn maatje was verbaasd en zijn vriendinnetjes keken mij aan alsof ik leip was =P
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
6 dagen!!!
M
Kettingzaag wrote:6 dagen!!!
:yay:
Donateur
last seen Sep 2014
Ik doe trouwens niet meer mee met het schaatstoernooi :p
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
ZIN IN ZIN IN!

één weekje school overleven en dan losss!

Mijn twee first-time XTC introducees van Xxlerator hebben gisteravond al aangegeven weer waus te willen :woot:
M
roberttt wrote:Ik doe trouwens niet meer mee met het schaatstoernooi :p
Tuurlijk wel joh :clap:
@ Oxygene

Jaaaa nog maar een klein weekje jongens :yay:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
roberttt wrote:Ik doe trouwens niet meer mee met het schaatstoernooi :p
:cry:

wat heb je gister gebruikt dan?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Staat nu ook al op de website van het AD:
Berlikum - Roberttt heeft zich moeten afmelden voor de finale van het schaatskampioenschap vanwege fysieke ongesteldheid opgelopen in Berlikum. Naaste achtervolgers Chukkels, Olijfboompje, Hsrobin en Kevin-Raw hebben al aangegeven voor niks minder dan de winst te gaan. Voorlopig houdt PNXRMX zich wat meer op de achtergrond, om zo zijn tactiek geheim te houden. Het beloofd bloedstollend spannend te gaan worden over 6 dagen in Arnhem. Wie zal er uiteindelijk met de titel vandoor gaan? De tijd zal het leren!
Nog wel even een ding, er wordt in de wandelgangen gesuggereerd dat Roberttt een valse tactiek hanteert door te zeggen dat hij niet mee doet, maar uiteindelijk toch wel mee doet om zo licht voordeel te behalen. Zou enorm zwak zijn, maar toch... Een officiële afmelding is bij B2S nog niet ontvangen.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:Staat nu ook al op de website van het AD:
Berlikum - Roberttt heeft zich moeten afmelden voor de finale van het schaatskampioenschap vanwege fysieke ongesteldheid opgelopen in Berlikum. Naaste achtervolgers Chukkels, Olijfboompje, Hsrobin en Kevin-Raw hebben al aangegeven voor niks minder dan de winst te gaan. Voorlopig houdt PNXRMX zich wat meer op de achtergrond, om zo zijn tactiek geheim te houden. Het beloofd bloedstollend spannend te gaan worden over 6 dagen in Arnhem. Wie zal er uiteindelijk met de titel vandoor gaan? De tijd zal het leren!
Nog wel even een ding, er wordt in de wandelgangen gesuggereerd dat Roberttt een valse tactiek hanteert door te zeggen dat hij niet mee doet, maar uiteindelijk toch wel mee doet om zo licht voordeel te behalen. Zou enorm zwak zijn, maar toch... Een officiële afmelding is bij B2S nog niet ontvangen.
:lol:
Robert twijfelt vaak :P
Donateur
last seen Sep 2014
nu niet meer, als ik ga gebruiken komt het niet goed.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
roberttt wrote:nu niet meer, als ik ga gebruiken komt het niet goed.
Oke. :P :')
M
:lol: Ik denk dat hij voor de valse techniek gaat :$
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
:worship: :worship: