jadawasiknie wrote:Je drank kwam langzaam op om half 1?
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
M
de drank jaroberttt wrote:jadawasiknie wrote:Je drank kwam langzaam op om half 1?maarja heb nu gebruikt, dus volgende week op hardbass niet..
Nope xtc, maarja geen zin om hier uit te leggenMovingMadness wrote:de drank jaroberttt wrote:jadawasiknie wrote:Je drank kwam langzaam op om half 1?maarja heb nu gebruikt, dus volgende week op hardbass niet..
live trip report 2ml morfine (+ grote morfine pleister, die pas over 2 uur begint te werken)
alles behalve mn beeldscherm draaid en gaat heen en weer en mn pijn is ineens een stuk minder.
alleen zal ik zo wel weer gaan kotsen, had ik vanmorgen ook :')
voel me best wel lekker nu, lekker loom gevoel
alles behalve mn beeldscherm draaid en gaat heen en weer en mn pijn is ineens een stuk minder.
alleen zal ik zo wel weer gaan kotsen, had ik vanmorgen ook :')
voel me best wel lekker nu, lekker loom gevoel
Zo ik weet weer waarom ik een godshekel aan alcohol heb. Geen flauw idee wat er gisteren allemaal gebeurd is, schijnbaar hebben we een afterparty gehouden bij mij boven op de vergaderzaal en heb ik nu een gigantische koppijn, die ik nooit van z'n leven met X zal hebben. Wat een kutspul! 
-
M
Klopt vind alcohol ook niet veel aan maar ja dat is 'geaccepteerd' bij het uitgaanChukkels wrote:Zo ik weet weer waarom ik een godshekel aan alcohol heb. Geen flauw idee wat er gisteren allemaal gebeurd is, schijnbaar hebben we een afterparty gehouden bij mij boven op de vergaderzaal en heb ik nu een gigantische koppijn, die ik nooit van z'n leven met X zal hebben. Wat een kutspul!
Was gister ook behoorlijk wasted
Elk weekend drank lijkt me nog slechter. Elke zondag voelen zoals ik me nu voel... Nee, dankje! 
Ahjoh, beetje alcohol 
Gisteren halve fles Tequila op en wat Coebergh enzo en totaal geen kater

Gisteren halve fles Tequila op en wat Coebergh enzo en totaal geen kater
oh ja, wil je ruilen. ik wil graag jou kater hebben. mag je die van mij..Chukkels wrote:Elk weekend drank lijkt me nog slechter. Elke zondag voelen zoals ik me nu voel... Nee, dankje!
Last edited by roberttt on 06 Feb 2011 16:35, edited 1 time in total.
Jij hebt gewoon een torenhoge tolerantie tegen alles! Ik ben sinds de zomervakantie hooguit 4x dronken geweest nu, dus mij kun je al opvegen na een biertje of 10Olijfboompje wrote:Ahjoh, beetje alcohol
Gisteren halve fles Tequila op en wat Coebergh enzo en totaal geen kater![]()
-
M
Haha hmm heb helemaal geen kater terwijl ik veel te veel heb gedronken gister, alleen beetje vaag gelukkigChukkels wrote:Jij hebt gewoon een torenhoge tolerantie tegen alles! Ik ben sinds de zomervakantie hooguit 4x dronken geweest nu, dus mij kun je al opvegen na een biertje of 10Olijfboompje wrote:Ahjoh, beetje alcohol
Chukkels wrote:Jij hebt gewoon een torenhoge tolerantie tegen alles! Ik ben sinds de zomervakantie hooguit 4x dronken geweest nu, dus mij kun je al opvegen na een biertje of 10Olijfboompje wrote:Ahjoh, beetje alcohol
Tegen pillen enzo niet
Tegen alcohol blijkt van wel
Wel grappig haha, mijn maatje was verbaasd en zijn vriendinnetjes keken mij aan alsof ik leip was =P
-
M
Kettingzaag wrote:6 dagen!!!
Ik doe trouwens niet meer mee met het schaatstoernooi :p
ZIN IN ZIN IN!
één weekje school overleven en dan losss!
Mijn twee first-time XTC introducees van Xxlerator hebben gisteravond al aangegeven weer waus te willen
één weekje school overleven en dan losss!
Mijn twee first-time XTC introducees van Xxlerator hebben gisteravond al aangegeven weer waus te willen
-
M
Tuurlijk wel johroberttt wrote:Ik doe trouwens niet meer mee met het schaatstoernooi :p
@ Oxygene
Jaaaa nog maar een klein weekje jongens
roberttt wrote:Ik doe trouwens niet meer mee met het schaatstoernooi :p
wat heb je gister gebruikt dan?
Staat nu ook al op de website van het AD:
Nog wel even een ding, er wordt in de wandelgangen gesuggereerd dat Roberttt een valse tactiek hanteert door te zeggen dat hij niet mee doet, maar uiteindelijk toch wel mee doet om zo licht voordeel te behalen. Zou enorm zwak zijn, maar toch... Een officiële afmelding is bij B2S nog niet ontvangen.Berlikum - Roberttt heeft zich moeten afmelden voor de finale van het schaatskampioenschap vanwege fysieke ongesteldheid opgelopen in Berlikum. Naaste achtervolgers Chukkels, Olijfboompje, Hsrobin en Kevin-Raw hebben al aangegeven voor niks minder dan de winst te gaan. Voorlopig houdt PNXRMX zich wat meer op de achtergrond, om zo zijn tactiek geheim te houden. Het beloofd bloedstollend spannend te gaan worden over 6 dagen in Arnhem. Wie zal er uiteindelijk met de titel vandoor gaan? De tijd zal het leren!
Chukkels wrote:Staat nu ook al op de website van het AD:
Nog wel even een ding, er wordt in de wandelgangen gesuggereerd dat Roberttt een valse tactiek hanteert door te zeggen dat hij niet mee doet, maar uiteindelijk toch wel mee doet om zo licht voordeel te behalen. Zou enorm zwak zijn, maar toch... Een officiële afmelding is bij B2S nog niet ontvangen.Berlikum - Roberttt heeft zich moeten afmelden voor de finale van het schaatskampioenschap vanwege fysieke ongesteldheid opgelopen in Berlikum. Naaste achtervolgers Chukkels, Olijfboompje, Hsrobin en Kevin-Raw hebben al aangegeven voor niks minder dan de winst te gaan. Voorlopig houdt PNXRMX zich wat meer op de achtergrond, om zo zijn tactiek geheim te houden. Het beloofd bloedstollend spannend te gaan worden over 6 dagen in Arnhem. Wie zal er uiteindelijk met de titel vandoor gaan? De tijd zal het leren!
Robert twijfelt vaak
nu niet meer, als ik ga gebruiken komt het niet goed.
Oke.roberttt wrote:nu niet meer, als ik ga gebruiken komt het niet goed.
-
M