Vond hem ook wel al goedHoofdcoach wrote:Originaliteit : 10wesskeej wrote:Hij stopt ze altijd in zo'n soort foto rolletje, passen precies 100 in
Als je iets nodig hebt op hard bass moet je maar een gil geven
Vond hem ook wel al goedHoofdcoach wrote:Originaliteit : 10wesskeej wrote:Hij stopt ze altijd in zo'n soort foto rolletje, passen precies 100 in
Hahawesskeej wrote:Vond hem ook wel al goedHoofdcoach wrote:Originaliteit : 10wesskeej wrote:Hij stopt ze altijd in zo'n soort foto rolletje, passen precies 100 in
kom ik er ook gezellig bijwesskeej wrote:We staan gewoon heel de avond bij elkaar![]()
Samen ijsjes eten(L) Samen lolly's eten(L) Saampjes schomellen
Dan moet je wel zorgen dat je het aan de goede kant plakt :')Chukkels wrote:Sjonge, waarom moeilijk doen? Ik ga gewoon 6 februari kijken hoe die kakkerlakken ingemaakt worden tegen Vitesse in het Gelredome en dan plak in een stuk of wat pillen aan de onderkant van een stoel. En die pak ik dan lekker weer op als Hard Bass begint
Inderdaad, want jij hebt X-Qlusive gemistroberttt wrote:kom ik er ook gezellig bijwesskeej wrote:We staan gewoon heel de avond bij elkaar![]()
Dat komt wel goedwesskeej wrote:Dan moet je wel zorgen dat je het aan de goede kant plakt :')Chukkels wrote:Sjonge, waarom moeilijk doen? Ik ga gewoon 6 februari kijken hoe die kakkerlakken ingemaakt worden tegen Vitesse in het Gelredome en dan plak in een stuk of wat pillen aan de onderkant van een stoel. En die pak ik dan lekker weer op als Hard Bass begint
Alleen als je lief bent mag je mee anders nietroberttt wrote:kom ik er ook gezellig bijwesskeej wrote:We staan gewoon heel de avond bij elkaar![]()
Plak je het net onder een stoel aan de kant waar het decor komtChukkels wrote:Sjonge, waarom moeilijk doen? Ik ga gewoon 6 februari kijken hoe die kakkerlakken ingemaakt worden tegen Vitesse in het Gelredome en dan plak in een stuk of wat pillen aan de onderkant van een stoel. En die pak ik dan lekker weer op als Hard Bass begint
Komt goedwesskeej wrote: Vond hem ook wel al goed
Ja kloptOlijfboompje wrote: Kans is maar klein dat het een ekte is trouwens
ben wel lief hoorwesskeej wrote:Alleen als je lief bent mag je mee anders nietroberttt wrote:kom ik er ook gezellig bijwesskeej wrote:We staan gewoon heel de avond bij elkaar![]()
Haha, gasten, wij hebben dingen verzonnen om te doenwesskeej wrote:We staan gewoon heel de avond bij elkaar![]()
Juggernaut wrote:Zit al maanden op dit forum rond te lezen, en kom dan elke dag toch wel weer uit op een kwartiertje het drugsforum lezen, geniaal die verhalen.
Heb me daarom ook maar geregistreerd op dit forum, zodat ik af en toe kan meepraten.
Kan ik hier mijn ervaring met drugs droppen, of moet ik dat in het andere drugsforum doen?
Dat mag je in beiden doenJuggernaut wrote:Zit al maanden op dit forum rond te lezen, en kom dan elke dag toch wel weer uit op een kwartiertje het drugsforum lezen, geniaal die verhalen.
Heb me daarom ook maar geregistreerd op dit forum, zodat ik af en toe kan meepraten.
Kan ik hier mijn ervaring met drugs droppen, of moet ik dat in het andere drugsforum doen?
Olijfboompje wrote: We hebben ook een feestverassing voor onze hoedjesmeeting
Dat wordt echt te geniaal![]()
![]()
roberttt wrote:Oranje space hoedje ook besteld
roberttt wrote:Oranje space hoedje ook besteld

Jup.. dat is het planwesskeej wrote:Kom je ook naar de oranje hoedjes meeting hoofdcoach
Hey hij was laatst nog mijn boboostzaner wrote:FOTOroberttt wrote:Oranje space hoedje ook besteld