Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 19:31 

Hardtraxx Veteran

Is iedereen zich mentaal aan het voorbereiden voor volgende week ofzo? Wat is het stil hier! :/

Anywayz, Mephedrone is besteld, kweet alleen niet of het slim was om meteen 3 gram te bestellen :P Maar duurt in ieder geval nog een tijdje voordat het arriveert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 19:38 

Donateur

Chukkels schreef:
Is iedereen zich mentaal aan het voorbereiden voor volgende week ofzo? Wat is het stil hier! :/

Anywayz, Mephedrone is besteld, kweet alleen niet of het slim was om meteen 3 gram te bestellen :P Maar duurt in ieder geval nog een tijdje voordat het arriveert.

chill voor mij een gram :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 19:41 

Hardtraxx Veteran

Ik moet dus nog 2 gram extra bestellen schijnbaar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 19:52 

Hardtraxxer

hsrobin schreef:
Is er trouwens iemand een beetje bekent met zegeltjes?
Want ze schijnen zo rond de 80ug te zitten maar misschien kent iemand ze hier wel! :P

Zijn een beetje grote foto's dus maak er wel linkjes van.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/02/05/1296904924-510.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/02/05/1296904976-320.jpg

Ja klopt zijn rond de 80ug, die gaan wel lekker.Maar ik neem er meestal gelijk anderhalf.
In de efteling een keertje eentje op samen met Darkbeatz.Was echt een geniale ervaring.
Alleen hadden niet verwacht dat het een van de drukste dagen ging zijn,en dat we bij elk gek gezicht en (invaliden) een ongelooflijke lachkick krijgen.
Het bos is ook vet.Vooral als het pikdonker is,en er een kinderboerderij op de route is.
Ben jaloers :D

Zelf ga ik vanavond waarschijnlijk aan de r-keta.Lekker vaag dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 19:58 

Donateur

Zojuist zijn me olifanten gearriveerd uit beeksebergen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

heb nu een morfine plijster op mn borst, en begint na 6 uur eindelijk enigszins te werken...
ik mag gvd niet zo'n pomp omdat ik andere medicijnen door mn infuus krijg en die morfine moet constant lopen, en op een bepaalde hoeveelheid.

nouja die plijsters helpen wel een beetje. tis ietsje sterker als een paracetamol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 20:19 

Donateur

Ravenwood schreef:
heb nu een morfine plijster op mn borst, en begint na 6 uur eindelijk enigszins te werken...
ik mag gvd niet zo'n pomp omdat ik andere medicijnen door mn infuus krijg en die morfine moet constant lopen, en op een bepaalde hoeveelheid.

nouja die plijsters helpen wel een beetje. tis ietsje sterker als een paracetamol.

Jij maar hopen op die Morfine, krijg je dit :/ Gaaat het voorderest wel goed met je? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Olifantjes zijn lief ^^

Hopelijk jagen mijn eekhoorntjes ze niet te hard de boom in :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 20:32 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Olifantjes zijn lief ^^

Hopelijk jagen mijn eekhoorntjes ze niet te hard de boom in :$

Indd!! ze liggen nu 30cm voor me :drool: En ooooooo wat zien ze er heerlijk uit! :love: (niet dat ik op dieren val :innocent: :whistle: ) maar dit is een uitzondering!! :D Nog maar 7 daagies!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 20:33 

Hardtraxx Veteran

Om eerlijk te zijn ben ik blij dat ik de mijne in Amsterdam heb laten liggen. Gegarandeerd dat ik de verleiding niet had kunnen weerstaan mocht ik naar Takens gaan, want het kriebelt enorm :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 20:36 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Om eerlijk te zijn ben ik blij dat ik de mijne in Amsterdam heb laten liggen. Gegarandeerd dat ik de verleiding niet had kunnen weerstaan mocht ik naar Takens gaan, want het kriebelt enorm :innocent:

Ga je naar Takens dan ? xd ik heb net wat sierraden opgehaald blauwe diamantjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 20:37 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Wel al een keer laten testen???? :x Want ik heb blauwe diamantjes gehad waar McPP inzat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 20:39 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Wel al een keer laten testen???? :x Want ik heb blauwe diamantjes gehad waar McPP inzat :/

Nope maar ze zijn precies tzelfde al wat ik op Qountdown had, waren prima xd maar als maandag de bruine bomen doorgaan gaan die denk ik mee :) maarja als die hond er continu staat pleur ik het weg, wil hardbass niet missen namelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 21:08 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Heel misschien. 99% kans van niet, maar toch... Als ik ga ben ik toch al zo dronken als ik weet niet wat, dat het geeneens meer in me opkomt op een pil te droppen, dus dat is alleen maar goed nieuws :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 21:11 

Donateur

Oepsie zojuist rende er zo maar een olifant in me maag, nou ik ga feesten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 21:18 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

*kijkt op horloge* 8 uur... WTF ben jij van plan vanavond? Je moet nog tot 5 uur? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

Ik gooi wel stel bruine bomen en groene eekhoorntjes in de mik, wedden dat ik het schaatsen win?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 21:20 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Wat ben je ook snugger. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 21:21 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ik gooi wel stel bruine bomen en groene eekhoorntjes in de mik, wedden dat ik het schaatsen win?:P

Ik dacht dat jij nooit verder ging als 1 pil :P Ik jat gewoon jouw (of mijn) mephedrone af en wedden dat ik dan win? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 21:22 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

*kijkt op horloge* 8 uur... WTF ben jij van plan vanavond? Je moet nog tot 5 uur? :huh:

Jonge maakte maar grapje xd Ik neem om 12 uur pas 1 . Enigste wat ik nu heb is p e p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 21:32 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Jonge maakte maar grapje xd Ik neem om 12 uur pas 1 . Enigste wat ik nu heb is p e p

Good doggie! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 21:38 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Ik heb hier ook nog wat sierraden liggen :D (Kevin, hier uit de buurt zijn ze altijd top :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

Zijn wel suup he die dingetjes xd maar ik zeg iedereen veel plezier vanavond, verstandig om gaan met de drugs :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 21:42 

Donateur

Verstandig? Wat is dat .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 21:44 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, Robert en verstandig dat bestaat niet. Zo heeft hij X-Qlusive laten zitten: onverstandig... en zo kan ik nog wel een aantal dingen opnoemen.

Verstandig zijn is genieten van je leven op de juiste momenten. Vanavond is zo'n moment :thumbup:
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic