Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:49 

Hardtraxxer

Tering hé! Denk ik chop mijn bruine bomen alvast doormidden, nu toch alleen thuis dus alle tijd. Die dingen versplinteren gewoon helemaal, 1helft blijft redelijk goed(grootste helft) en de andere helft is poeder geworden :P
Naja, nu heb ik wel 2 mooi halve stukken, en 1 kleinere om te beginnen. En ongeveer 1,5 die helemaal verpulvert zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:51 

Hardtraxxer

modernization schreef:
Tering hé! Denk ik chop mijn bruine bomen alvast doormidden, nu toch alleen thuis dus alle tijd. Die dingen versplinteren gewoon helemaal, 1helft blijft redelijk goed(grootste helft) en de andere helft is poeder geworden :P
Naja, nu heb ik wel 2 mooi halve stukken, en 1 kleinere om te beginnen. En ongeveer 1,5 die helemaal verpulvert zijn :cry:

Doe hetzelfde als Pepepe met qountdown, maak eencapsule ervan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:59 

Hardtraxxer

modernization schreef:

Je moet ze gewoon op het feest zelf kapot bijten met je voor tanden, alles wat dan poeder word kun je gewoon direct door slikken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:02 

Hardtraxxer

hsrobin schreef:
modernization schreef:

Je moet ze gewoon op het feest zelf kapot bijten met je voor tanden, alles wat dan poeder word kun je gewoon direct door slikken. :D

Doe ik normaal ook ja :P Maar wou eens van tevoren alles goed hebben, want bijt meestal 3kwart ervanaf xd Wil ik bij bomen toch liever niet doen haha. Naja, nog eens capsules vinden, flikker ik daar de rest wel in. Ff gwn ff natte vinger :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:06 

Hardtraxx Veteran

Of op het feest: zet de nagels van je wijsvinger en je duim in de pil precies op de helft, druk hem tegen je tanden en happen maar :D heb je altijd ongeveer de helft :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:06 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Of op het feest: zet de nagels van je wijsvinger en je duim in de pil precies op de helft, druk hem tegen je tanden en happen maar :D heb je altijd ongeveer de helft :thumbup:

Veel succes met een bruine boom.
Die dingen zijn net zo groot als een skippybal
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:26 

Hardtraxx Veteran

Zijn ze groter dan een blauwe dan? Heb mijne nog niet namelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:33 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:

Volgens mij wel. Heb nog nooit een blauwe in mijn handen gehad, dus ik weet het niet zeker.
Ze zijn in ieder geval erg lastig te breken vind ik zelf, dus ik hak ze van te voren door midden met een mesje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 16:16 

Hardtraxxer

Afgelopen zaterdag beet een maat van mij gewoon een bruine boom doormidden, bijna precies op de helft, dus het kan wel :P
Alleen toen we met kwartjes wilde gaan werken werd het inderdaad een rommeltje van kleine stukjes :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 16:33 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
Hoofdcoach schreef:

Volgens mij wel. Heb nog nooit een blauwe in mijn handen gehad, dus ik weet het niet zeker.
Ze zijn in ieder geval erg lastig te breken vind ik zelf, dus ik hak ze van te voren door midden met een mesje.

die blauwe bomen kan je niet met je vingers breken, die zijn echt jekko dik.
ik ga rode bomen halen voor MOH, iemand daar ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 16:40 

Hardtraxxer

In mijn herinneringen is de blauwe dunner dan de bruine die ik nu heb. Want die kreeg ik nog makkelijk doormidden. Die bruine niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 16:42 

Donateur

modernization schreef:
In mijn herinneringen is de blauwe dunner dan de bruine die ik nu heb. Want die kreeg ik nog makkelijk doormidden. Die bruine niet :P

blauw is dunner ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 16:44 

Hardtraxx Veteran

hsrobin schreef:
modernization schreef:

Gewoon opsnuiven man :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 16:45 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
hsrobin schreef:
modernization schreef:

Gewoon opsnuiven man :D :thumbsup:

Me buurjongen vond dat toch wel behoorlijk lekker. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 16:54 

Hardtraxx Veteran

Ik haalde laatst nog een kwart diamant ofzo uit mijn portemonnee in poedervorm :')
Is denk wel handig om eruit te halen ivm mijn vakantie naar zuid-afrika in april xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:15 

Hardtraxx Veteran

Ok, als je mij vanavond of volgende week veel ziet kaakschaatsen, denk niet dat het door de drugs komt. Ik heb namelijk een geweldige upper-cut gekregen op m'n kaak met boksen. Damn dat doet pijn. Wordt niet snoepen voor mij op Hard Bass, anders ligt m'n kaak straks boven op de tribune :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:21 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Ok, als je mij vanavond of volgende week veel ziet kaakschaatsen, denk niet dat het door de drugs komt. Ik heb namelijk een geweldige upper-cut gekregen op m'n kaak met boksen. Damn dat doet pijn. Wordt niet snoepen voor mij op Hard Bass, anders ligt m'n kaak straks boven op de tribune :/

Aaaj, das niet zo best. Dat gaat nog vervelender worden dan het nu is, veel sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:25 

Donateur

Chukkels schreef:

smoesjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:27 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Gauw met je kop in een bak met ijs :list: dan komt het goed :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:28 

Hardtraxx Veteran

Raket ijs? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:29 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Raket ijs? :drool:

Ja loop maar snel naar de c1000! steek je daar je kop in die bak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:50 

Hardtraxxer

Of ga een half uurtje in die ruk winden buiten staan, dan ben je zelf een ijsje! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 18:11 

hsrobin schreef:
Of ga een half uurtje in die ruk winden buiten staan, dan ben je zelf een ijsje! :whistle:

Jezelf likken...
Vraag me af hoe lekker dat ik met al dat zweet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
hsrobin schreef:

Jezelf likken...
Vraag me af hoe lekker dat ik met al dat zweet xd

Zout xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

Zout is toch goed voor je als je aan de MDMA zit? :innocent:
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic