Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago

Heb je wel eens fout gedoseerd?

Ja, met gevolgen
12
22%
Ja, zonder gevolgen
8
15%
Nee
28
51%
Meerdere keren
2
4%
Wat is fout doseren?
5
9%

Total votes: 55

Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Tering hé! Denk ik chop mijn bruine bomen alvast doormidden, nu toch alleen thuis dus alle tijd. Die dingen versplinteren gewoon helemaal, 1helft blijft redelijk goed(grootste helft) en de andere helft is poeder geworden :P
Naja, nu heb ik wel 2 mooi halve stukken, en 1 kleinere om te beginnen. En ongeveer 1,5 die helemaal verpulvert zijn :cry:
Hardtraxxer
102 posts member since 2011
last seen Jul 2011
modernization wrote:Tering hé! Denk ik chop mijn bruine bomen alvast doormidden, nu toch alleen thuis dus alle tijd. Die dingen versplinteren gewoon helemaal, 1helft blijft redelijk goed(grootste helft) en de andere helft is poeder geworden :P
Naja, nu heb ik wel 2 mooi halve stukken, en 1 kleinere om te beginnen. En ongeveer 1,5 die helemaal verpulvert zijn :cry:
Doe hetzelfde als Pepepe met qountdown, maak eencapsule ervan :thumbup:
Hardtraxxer
361 posts member since 2010
last seen Dec 2012
modernization wrote:Tering hé! Denk ik chop mijn bruine bomen alvast doormidden, nu toch alleen thuis dus alle tijd. Die dingen versplinteren gewoon helemaal, 1helft blijft redelijk goed(grootste helft) en de andere helft is poeder geworden :P
Je moet ze gewoon op het feest zelf kapot bijten met je voor tanden, alles wat dan poeder word kun je gewoon direct door slikken. :D
Hardtraxxer
last seen 3 days ago
hsrobin wrote:
Je moet ze gewoon op het feest zelf kapot bijten met je voor tanden, alles wat dan poeder word kun je gewoon direct door slikken. :D
Doe ik normaal ook ja :P Maar wou eens van tevoren alles goed hebben, want bijt meestal 3kwart ervanaf xd Wil ik bij bomen toch liever niet doen haha. Naja, nog eens capsules vinden, flikker ik daar de rest wel in. Ff gwn ff natte vinger :)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Of op het feest: zet de nagels van je wijsvinger en je duim in de pil precies op de helft, druk hem tegen je tanden en happen maar :D heb je altijd ongeveer de helft :thumbup:
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
Hoofdcoach wrote:Of op het feest: zet de nagels van je wijsvinger en je duim in de pil precies op de helft, druk hem tegen je tanden en happen maar :D heb je altijd ongeveer de helft :thumbup:
Veel succes met een bruine boom.
Die dingen zijn net zo groot als een skippybal
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Zijn ze groter dan een blauwe dan? Heb mijne nog niet namelijk :thumbup:
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
Hoofdcoach wrote:Zijn ze groter dan een blauwe dan? Heb mijne nog niet namelijk :thumbup:
Volgens mij wel. Heb nog nooit een blauwe in mijn handen gehad, dus ik weet het niet zeker.
Ze zijn in ieder geval erg lastig te breken vind ik zelf, dus ik hak ze van te voren door midden met een mesje.
Hardtraxxer
655 posts member since 2010
last seen Sep 2011
Afgelopen zaterdag beet een maat van mij gewoon een bruine boom doormidden, bijna precies op de helft, dus het kan wel :P
Alleen toen we met kwartjes wilde gaan werken werd het inderdaad een rommeltje van kleine stukjes :whistle:
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
pepepe wrote:
Hoofdcoach wrote:Zijn ze groter dan een blauwe dan? Heb mijne nog niet namelijk :thumbup:
Volgens mij wel. Heb nog nooit een blauwe in mijn handen gehad, dus ik weet het niet zeker.
Ze zijn in ieder geval erg lastig te breken vind ik zelf, dus ik hak ze van te voren door midden met een mesje.
die blauwe bomen kan je niet met je vingers breken, die zijn echt jekko dik.
ik ga rode bomen halen voor MOH, iemand daar ervaring mee?
Hardtraxxer
last seen 3 days ago
In mijn herinneringen is de blauwe dunner dan de bruine die ik nu heb. Want die kreeg ik nog makkelijk doormidden. Die bruine niet :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
modernization wrote:In mijn herinneringen is de blauwe dunner dan de bruine die ik nu heb. Want die kreeg ik nog makkelijk doormidden. Die bruine niet :P
blauw is dunner ja :)
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
hsrobin wrote:
Gewoon opsnuiven man :D :thumbsup:
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Olijfboompje wrote:
hsrobin wrote:
Gewoon opsnuiven man :D :thumbsup:
Me buurjongen vond dat toch wel behoorlijk lekker. :P
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ik haalde laatst nog een kwart diamant ofzo uit mijn portemonnee in poedervorm :')
Is denk wel handig om eruit te halen ivm mijn vakantie naar zuid-afrika in april xd
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ok, als je mij vanavond of volgende week veel ziet kaakschaatsen, denk niet dat het door de drugs komt. Ik heb namelijk een geweldige upper-cut gekregen op m'n kaak met boksen. Damn dat doet pijn. Wordt niet snoepen voor mij op Hard Bass, anders ligt m'n kaak straks boven op de tribune :/
Hardtraxxer
last seen 3 days ago
Chukkels wrote:Ok, als je mij vanavond of volgende week veel ziet kaakschaatsen, denk niet dat het door de drugs komt. Ik heb namelijk een geweldige upper-cut gekregen op m'n kaak met boksen. Damn dat doet pijn. Wordt niet snoepen voor mij op Hard Bass, anders ligt m'n kaak straks boven op de tribune :/
Aaaj, das niet zo best. Dat gaat nog vervelender worden dan het nu is, veel sterkte!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:Ok, als je mij vanavond of volgende week veel ziet kaakschaatsen, denk niet dat het door de drugs komt. Ik heb namelijk een geweldige upper-cut gekregen op m'n kaak met boksen. Damn dat doet pijn. Wordt niet snoepen voor mij op Hard Bass, anders ligt m'n kaak straks boven op de tribune :/
smoesjes :lol:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014

Gauw met je kop in een bak met ijs :list: dan komt het goed :kiss:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Raket ijs? :drool:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Chukkels wrote:Raket ijs? :drool:
Ja loop maar snel naar de c1000! steek je daar je kop in die bak xd
Hardtraxxer
last seen Dec 2012
Of ga een half uurtje in die ruk winden buiten staan, dan ben je zelf een ijsje! :whistle:
G
hsrobin wrote:Of ga een half uurtje in die ruk winden buiten staan, dan ben je zelf een ijsje! :whistle:
Jezelf likken...
Vraag me af hoe lekker dat ik met al dat zweet xd
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
KSwoosh wrote:
hsrobin wrote:Of ga een half uurtje in die ruk winden buiten staan, dan ben je zelf een ijsje! :whistle:
Jezelf likken...
Vraag me af hoe lekker dat ik met al dat zweet xd
Zout xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Zout is toch goed voor je als je aan de MDMA zit? :innocent: