Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 18:20 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Zout is toch goed voor je als je aan de MDMA zit? :innocent:

Ja aangezien je al het zout eruit zweet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 18:56 

Hardtraxx Veteran

Weet je wat volgens mijn geniaal is? zo'n Slush bij dee snackbar als je an het spacen bent :-P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:01 

Donateur

Chukkels schreef:
Weet je wat volgens mijn geniaal is? zo'n Slush bij dee snackbar als je an het spacen bent :-P

Volgende week uittesten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:08 

Hardtraxxer

Wat vinden mensen eigenlijk het lekkerste om te doen als ze aan het kaak-schuiven zijn?

Voor mij: Menthol sigaretten roken en lekker uit me nek tegen iedereen aan lullen :P
Andere? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:17 

Hardtraxx Addict

Delusiion schreef:
Wat vinden mensen eigenlijk het lekkerste om te doen als ze aan het kaak-schuiven zijn?

Voor mij: Menthol sigaretten roken en lekker uit me nek tegen iedereen aan lullen :P

Losgaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:31 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Delusiion schreef:

Losgaan

:thumbsup: :thumbsup: +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:38 

Hardtraxx Veteran

Bij Loudness ging ik eens zitten, nooit gedacht dat dat ooit zo lekker ging voelen. :love: Maar na 1 minuut pauze vond ik het wel al genoeg en ging ik maar gauw terug. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:42 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Delusiion schreef:

Losgaan

Al deze 3 dingen hier genoemd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:57 

Dat van niet snoepen op Hardbass is een geintje neem ik aan Christian? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:58 

Hardtraxxer

Delusiion schreef:

Staren naar jou :love: :$

Terwijl ik peuk rook en hard aan het schaatsen bent ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:58 

Hardtraxx Addict

GReddy schreef:
Delusiion schreef:

Staar je niet eens naar mij, terwijl je een peuk rookt en aan het schaatsen bent? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:02 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
GReddy schreef:
Delusiion schreef:

Staar je niet eens naar mij, terwijl je een peuk rookt en aan het schaatsen bent? :cry:

Ik zie jou nauwelijks en vrij weinig zin altijd op zo feest naar personen zoeken en Timo komt altijd naar me toe dus dat is tenminste makkelijk voor me :woot:

dusssss sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:04 

Hardtraxx Addict

GReddy schreef:
Ik zie jou nauwelijks en vrij weinig zin altijd op zo feest naar personen zoeken en Timo komt altijd naar me toe dus dat is tenminste makkelijk voor me :woot:

Haha gast, we staan altijd maximaal 5 meter bij elkaar vandaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:11 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
GReddy schreef:

ja maar dan is het nog een hele klus om jou te zoeken :huh:
Ga is de moves van Timo leren hij loopt constant door iedereen heen zien we elkaar is meer namelijk ^^

met me space kop raak ik jou het meest kwijt van allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:15 

Hardtraxx Addict

GReddy schreef:
pepepe schreef:
GReddy schreef:

ja maar dan is het nog een hele klus om jou te zoeken :huh:
Ga is de moves van Timo leren hij loopt constant door iedereen heen zien we elkaar is meer namelijk ^^

met me space kop raak ik jou het meest kwijt van allemaal.

Buahaha, ik kan ook nooit meer dan 5 minuten op dezelfde plek staan, dat weet je.
Moet mezelf altijd even verplaatsen binnen de groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:36 

Hardtraxx Veteran

Zo, kijk je even in het AD-Sportwereld, lees je een mooi verslag over de finaledag :woot:

Citaat:
Arnhem - Over 8 dagen is het eindelijk zo ver: de finaledag van het Wereldkampioenschap Schaatsen is dan aangebroken. Organisator B2S heeft samen met haar hoofdsponsor de IHSU (International Hardtraxx Skating Union) voor een geweldige voorbereiding gezorgd om de schaatsers zo goed mogelijk te ondersteunen. Zo worden de gebruikelijke toeters en bellen vervangen door pompende beats van onder andere Wildstylez, Noisecontrollers, Zany en B-Front door de speakers galmen, om de snelheid zo gladjes mogelijk te laten verlopen. Meer dan 20.000 mensen zullen aanwezig zijn in het uitverkochte Gelredome om hun favorieten aan te moedigen. Natuurlijk zijn niet alle originele sfeerattributen verdwenen. Een groot aantal heeft aangegeven met oranje hoedjes toch nog voor de alom bekende schaatssfeer te gaan zorgen.

Helaas door de financiƫle crisis kampt de organisatie wel met een groot probleem. Dopingtesten zijn niet meer te betalen en zijn dan ook inmiddels afgeschaft, wat de deelnemers misschien doet besluiten om voordeel te trekken uit deze misser. Als antwoord op het uitblijven van dopingtesten daarvan zal elke deelnemer langs een goed snuivende hond moeten lopen, om te kijken of de schaatser geen verboden middelen heeft gebruikt of gaat gebruiken. Indien dit wel het geval is, zal de desbetreffende persoon per direct gediskwalificeerd worden.
Verder is ook besloten om speciaal voor de afsluiting van het indoor schaatsseizoen de zogenaamde Dr. Bibberregel af te schaffen. Hier werd enthousiast op gereageerd. Een woordvoerder van het IHSU: "We hebben de Dr. Bibberregel afgeschaft voor dit evenement, zodat men op volle toeren kan schaatsen en zich niet druk hoeft te maken over eventuele sancties, mochten ze toch gaan 'bibberen'.

Maar als we alle bijzaken gehad hebben, komen we natuurlijk op het punt waar het er echt om gaat. De stand. Voorlopig staat Roberttt bovenaan in het klassement, dankzij een aantal zinderende overwinningen op onder andere Q-Dance Presents: Fusion en Thrillogy. Helaas heeft hij flink wat averij opgelopen dankzij een blessure, waardoor hij afwezig was bij Loudness en X-Qlusive.
Achter hem staan nog een aantal gerenommeerde namen zoals Pepepe, DarkBeatz, Chukkels, Kevin-Raw, PNXRMX, Olijfboompje en Hsrobin. Ook KSwoosh is oorspronkelijk nog in de race, maar heeft inmiddels aangegeven verstek te moeten laten gaan dankzij een blessure. Uiteraard is hij wel aanwezig om de overige schaatsers aan te moedigen. Bovenin is het enorm spannend en is het maar afwachten of Roberttt zijn voorsprong van 0.4 punt vast kan houden.

Ook zullen een aantal talenten hun kunsten vertonen in de B-Groep. Hier is de strijd losgebarsten tussen onder andere Hoofdcoach, MovingMadness, Nando, Oxygene, Delusiion, Klos en Vik. Dit zijn enkele namen uit de talentenpool, maar er zullen er vele meer zijn die hun kunsten zullen gaan vertonen op het grootste schaatsevenement ter wereld. Een voorspelling wagen we ons niet aan, aangezien de verschillen ook hier marginaal zijn.

Het belooft dus een geweldige afsluiter te worden van het indoor schaatsseizoen. Tickets voor het evenement zijn al een tijdje uitverkocht. Met meer dan 20.000 man belooft dit het meest geweldige schaatsevenement aller tijden te worden. De vraag rest ons nog: wie pakt de gouden plak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:40 

haha wat een baas ben jij, altijd met je verhalen :P
vet hoor ;)

ik gok dat robert gaat kaakschaatsen als een malle
waarom? omdat ie voor zijn doen heel lang niet heeft gehad, en nu weer volle bak gaat doen natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:41 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Zo, kijk je even in het AD-Sportwereld, lees je een mooi verslag over de finaledag :woot:

Citaat:
Arnhem - Over 8 dagen is het eindelijk zo ver: de finaledag van het Wereldkampioenschap Schaatsen is dan aangebroken. Organisator B2S heeft samen met haar hoofdsponsor de IHSU (International Hardtraxx Skating Union) voor een geweldige voorbereiding gezorgd om de schaatsers zo goed mogelijk te ondersteunen. Zo worden de gebruikelijke toeters en bellen vervangen door pompende beats van onder andere Wildstylez, Noisecontrollers, Zany en B-Front door de speakers galmen, om de snelheid zo gladjes mogelijk te laten verlopen. Meer dan 20.000 mensen zullen aanwezig zijn in het uitverkochte Gelredome om hun favorieten aan te moedigen. Natuurlijk zijn niet alle originele sfeerattributen verdwenen. Een groot aantal heeft aangegeven met oranje hoedjes toch nog voor de alom bekende schaatssfeer te gaan zorgen.

Helaas door de financiƫle crisis kampt de organisatie wel met een groot probleem. Dopingtesten zijn niet meer te betalen en zijn dan ook inmiddels afgeschaft, wat de deelnemers misschien doet besluiten om voordeel te trekken uit deze misser. Als antwoord op het uitblijven van dopingtesten daarvan zal elke deelnemer langs een goed snuivende hond moeten lopen, om te kijken of de schaatser geen verboden middelen heeft gebruikt of gaat gebruiken. Indien dit wel het geval is, zal de desbetreffende persoon per direct gediskwalificeerd worden.
Verder is ook besloten om speciaal voor de afsluiting van het indoor schaatsseizoen de zogenaamde Dr. Bibberregel af te schaffen. Hier werd enthousiast op gereageerd. Een woordvoerder van het IHSU: "We hebben de Dr. Bibberregel afgeschaft voor dit evenement, zodat men op volle toeren kan schaatsen en zich niet druk hoeft te maken over eventuele sancties, mochten ze toch gaan 'bibberen'.

Maar als we alle bijzaken gehad hebben, komen we natuurlijk op het punt waar het er echt om gaat. De stand. Voorlopig staat Roberttt bovenaan in het klassement, dankzij een aantal zinderende overwinningen op onder andere Q-Dance Presents: Fusion en Thrillogy. Helaas heeft hij flink wat averij opgelopen dankzij een blessure, waardoor hij afwezig was bij Loudness en X-Qlusive.
Achter hem staan nog een aantal gerenommeerde namen zoals Pepepe, DarkBeatz, Chukkels, Kevin-Raw, PNXRMX, Olijfboompje en Hsrobin. Ook KSwoosh is oorspronkelijk nog in de race, maar heeft inmiddels aangegeven verstek te moeten laten gaan dankzij een blessure. Uiteraard is hij wel aanwezig om de overige schaatsers aan te moedigen. Bovenin is het enorm spannend en is het maar afwachten of Roberttt zijn voorsprong van 0.4 punt vast kan houden.

Ook zullen een aantal talenten hun kunsten vertonen in de B-Groep. Hier is de strijd losgebarsten tussen onder andere Hoofdcoach, MovingMadness, Nando, Oxygene, Delusiion, Klos en Vik. Dit zijn enkele namen uit de talentenpool, maar er zullen er vele meer zijn die hun kunsten zullen gaan vertonen op het grootste schaatsevenement ter wereld. Een voorspelling wagen we ons niet aan, aangezien de verschillen ook hier marginaal zijn.

Het belooft dus een geweldige afsluiter te worden van het indoor schaatsseizoen. Tickets voor het evenement zijn al een tijdje uitverkocht. Met meer dan 20.000 man belooft dit het meest geweldige schaatsevenement aller tijden te worden. De vraag rest ons nog: wie pakt de gouden plak?

HAHAHAHA HELD!!!!! :worship:
Ik heb er gewoon geen woorden voor.
GENIAAL :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:44 

Hardtraxx Veteran

Oke, niemand krijgt mephedrone.
Ik wil die gouden plak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:46 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ik wil die gouden plak.

Wie heeft die mephedrone gekocht?! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:49 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik wil die gouden plak.

Jij :innocent:

Maar nu ist van mij :love:

Je krijgt wel centjes van me... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik wil die gouden plak.

Jij :innocent:

Maar nu ist van mij :love:

Je krijgt wel centjes van me... :P

Nee hou je setjshjez maar, ik wil meph! Help mijn verslaving! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:54 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nee hou je setjshjez maar, ik wil meph! Help mijn verslaving! :$

Oke oke, je mag wel 100-150 mg hebben.
De rest ga ik wegwerken, stelletje haters, ik moet en zal die plak winnen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 21:12 

Hahahaha, geniaal verhaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 21:39 

Donateur

Ik ga me plek verdedigen, dus succes :thumbup:
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic