Het is nergens dood, het ligt er maar net aan of je zoveel geluk hebt dat je de juiste mensen kent! 
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Het grote drugs topic is momenteel beetje dood 
Die foto stond er, maar is er inmiddels afgehaald ivm copyright schendingenDelusiion wrote:Waar is die foto!!
Had me eigenlijk een stuk minder naar de kloten verwacht![]()
Maarja, autorijden ging teminste nog wel goed
Ik ken genoeg mensen maar op de een of andere manier is t niet te regelen.. t word of uit de buurt enschede / almelo gehaald of zuidelijker..hsrobin wrote:Het is nergens dood, het ligt er maar net aan of je zoveel geluk hebt dat je de juiste mensen kent!
Die foto heb ik weggehaaldChukkels wrote:Die foto stond er, maar is er inmiddels afgehaald ivm copyright schendingenDelusiion wrote:Waar is die foto!!
Had me eigenlijk een stuk minder naar de kloten verwacht![]()
Maarja, autorijden ging teminste nog wel goed
Ja ik zag hem net op Pepepe z'n laptop 
Geweldigge hoofden zaten er idd wel weer tussen
Denk met Hard Bass toch meer weer lekker een brilletje op
En anders hallicuneer ik hem wel voor je op je hoofd.Delusiion wrote:Ja ik zag hem net op Pepepe z'n laptop
Kan er nog steeds niet bij dat jij ging rijden, Delu. Hoe jij erbij liep haha 
Dat rijden ging beter dan verwacht whaha.Chukkels wrote:Kan er nog steeds niet bij dat jij ging rijden, Delu. Hoe jij erbij liep haha
Schiet jij nou maar eens op met dat verslag van zaterdag!
Niet rijden met drugs op idiots! Ga gewoon met het OV of zorg voor een bob!
Ik weet zelfs nog dat ik zo aardig was om te vragen aan mensen waar ze woonden en of ik die dan ook naar huis toe moest brengenChukkels wrote:Kan er nog steeds niet bij dat jij ging rijden, Delu. Hoe jij erbij liep haha
Maarja, ik snap gewoon niet waarom mensen me niet op zo'n moment vertrouwen
Ik heb dan al 2 jaar me rijbewijs en ik weet onderhand echt wel heo ik moet rijden
Maarja, zo druk was het ook niet op de weg dus dat helpt dan ook wel, kwist zelfs de weg in 1x terug ook,
Terwijl meestal je hoofd helemaal word leeg-gezogen op zo'n avond
Maarja, naar Hard Bass met de trein, dus dat is natuurlijk al wat beter
Hij was ook de bob, alleen niet echt nuchterMol wrote:Niet rijden met drugs op idiots! Ga gewoon met het OV of zorg voor een bob!
Al had ik niks op het feest gebruikt, wat overigens maar 1 rode duif was ofzo.Mol wrote:Niet rijden met drugs op idiots! Ga gewoon met het OV of zorg voor een bob!
Maarja, op de heenweg alleen al 500mp pep op.
Pepepe: Zeg is AAAAAH!!
Dat kan nuchter ookMol wrote:Je zal maar iemand doodrijden...
Weinig kans om 6 uur zondagochtend op de snelweg.Mol wrote:Je zal maar iemand doodrijden...
Natuurlijk is het onverstandig, maar ook nuchter zal het niet verstandig zijn vanwege vermoeidheid
26 uur wakker JONGUH!pepepe wrote:Weinig kans om 6 uur zondagochtend op de snelweg.Mol wrote:Je zal maar iemand doodrijden...
Natuurlijk is het onverstandig, maar ook nuchter zal het niet verstandig zijn vanwege vermoeidheid
Kinderspel haha.Delusiion wrote:26 uur wakker JONGUH!pepepe wrote:Weinig kans om 6 uur zondagochtend op de snelweg.Mol wrote:Je zal maar iemand doodrijden...
Erg slap argument... Ik heb al teveel near-misses bij vrienden gezien die stom bezig waren.
Stap nu ook niet meer bij mensen in de auto die drugs op hebben.
Ach, we kunnen het je toch niet verbieden, maar wel meegeven:
Rij alsjeblieft voorzichtig. Je wilt niet weten in wat voor problemen je terecht komt als er wel iets gebeurd.
Rij alsjeblieft voorzichtig. Je wilt niet weten in wat voor problemen je terecht komt als er wel iets gebeurd.
Ik sluit me wel beetje op de mening van Mol aan.. uiteindelijk is t een eigen risico en van degenen die instappen..
Wij hadden een bob die netjes aan het caffeine/taurineinfuus hing
zelfs geen biertje op het begin 
BTW: NOG 8 DAGEN
Wij hadden een bob die netjes aan het caffeine/taurineinfuus hing
BTW: NOG 8 DAGEN
Ja het kan.Mol wrote:Erg slap argument... Ik heb al teveel near-misses bij vrienden gezien die stom bezig waren.
Als mensen niet mee willen rijden begrijp ik dat ook wel.
Maarja, ik kies er zelf voor enzo, mensen begrijpen dit dan ook wel
En er wordt altijd gekeken hoe ver ik naar de tyfus ben zeg maar.
Desnoods pakken we dan gewoon het OV als ik te ver ben
Het is ook dan niet dat we niet voorzichtig zijn enzo.Chukkels wrote:Ach, we kunnen het je toch niet verbieden, maar wel meegeven:
Bijv; licht drugs gebruik, maar ik drink dan geen Alc. enzo.
We doen erg voorzichtig hoor
En als ik te zwaar naar de klote ben, er liggens dekens en kussens in de auto, just in case
Degene die jij doodrijdt heeft er niks aan dat je er zelf voor hebt gekozen.Delusiion wrote:Ja het kan.Mol wrote:Erg slap argument... Ik heb al teveel near-misses bij vrienden gezien die stom bezig waren.
Als mensen niet mee willen rijden begrijp ik dat ook wel.
Maarja, ik kies er zelf voor enzo, mensen begrijpen dit dan ook wel![]()
Kunnen we het weer ergens vorlijk over hebben
Dit blijft altijd anders tussen mensen:
Wanneer je wel en niet kunt rijden.
Het is niet alsof ik direct na een pil auto ga rijden.
Eerder een uurtje of 6 later na 1tje.
En genoeg cola + water zuipen enzo
Dit blijft altijd anders tussen mensen:
Wanneer je wel en niet kunt rijden.
Het is niet alsof ik direct na een pil auto ga rijden.
Eerder een uurtje of 6 later na 1tje.
En genoeg cola + water zuipen enzo