Dan drop je een bommetje, ook prima te doen en heeft bij pep zelfs mijn voorkeurOxygene wrote:Ik ga alleen snoepjes op HardBass! Maar hier in de achterhoek is 't beetje dood op 't moment dus ben bang dat ik maar moet kijken wat 't aanbod is volgende week zaterdag. Maar volgens mij mag dat geen problemen opleveren
XTC dus, en wil mss ook wel keer beetje pep proberen... al heb ik 't niet zo op snuiven..
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
inderdaad, ben bang dat ik zondag 13 februari ook niks meer weetHoofdcoach wrote:Chukkels wrote:
@Roberttt daar heb ik helaas ook last van, weet maar een paar stukken van Fusiondenk dat Hardbass ook zo gaat eindigen
Wie is die jonge die er zo verlept bij staat, kan niet meer op ze naam komen
Last edited by roberttt on 04 Feb 2011 07:21, edited 2 times in total.
Ik heb geen idee hoe 't te moeten doseren in een bommetjeChukkels wrote:Dan drop je een bommetje, ook prima te doen en heeft bij pep zelfs mijn voorkeurOxygene wrote:Ik ga alleen snoepjes op HardBass! Maar hier in de achterhoek is 't beetje dood op 't moment dus ben bang dat ik maar moet kijken wat 't aanbod is volgende week zaterdag. Maar volgens mij mag dat geen problemen opleveren
XTC dus, en wil mss ook wel keer beetje pep proberen... al heb ik 't niet zo op snuiven..
Rofl wie is die 2e

-edit- sorry dubbelpost xD
-edit- sorry dubbelpost xD
Had erger verwacht die foto. Maar dit doet een weekend ruig feesten dus met je 
En die 2e is ook nog een de bob
Chukkels wrote:Had erger verwacht die foto. Maar dit doet een weekend ruig feesten dus met je
Geen idee, check je PM maar 
Die foto wil ik ook
Die foto wil ik ook
Whaha, hij hoorde bij mij.roberttt wrote:*plaatje*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is die jonge die er zo verlept bij staat, kan niet meer op ze naam komen![]()
![]()
Ze nickname hier is Delusion.
Wat een bekken trekken we toch ook weer haha, toen ik die foto even snel zag op Jopsum zijn telefoon, dacht ik dat ik er nog redelijk normaal op stond.
Niet dus!
Hehe was wel grappig, lekker in een wazige bui rondjes lopen dat laatste uurtjeroberttt wrote:oh :p ik stond er wel. Maar laten we het zo zeggen
Dit zijn mijn herinneringen van Q-dance present fusion :
Ben blij dat ik me nog bijna alles kan herinneren van dat feest. Is tot op de dag van vandaag denk ik nog steeds mijn beste drugs-ervaring ooit geweest.
Dat gevoel had ik ook jah, maar blijkt dus toch wat minderpepepe wrote:Whaha, hij hoorde bij mij.roberttt wrote:*plaatje*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is die jonge die er zo verlept bij staat, kan niet meer op ze naam komen![]()
![]()
Ze nickname hier is Delusion.
Wat een bekken trekken we toch ook weer haha, toen ik die foto even snel zag op Jopsum zijn telefoon, dacht ik dat ik er nog redelijk normaal op stond.
Niet dus!
Wat heb jij voor dunne armpjes daar dan, Robert
Niet dat ik dikke armen heb .. maar dat ziet er wel eng uit .. 
Inderdaad valt wel mee opzich in echt, alleen op die foto ziet het er niet echt uitKlos wrote:Wat heb jij voor dunne armpjes daar dan, RobertNiet dat ik dikke armen heb .. maar dat ziet er wel eng uit ..
-
M
Haha, zitten wel een paar crack-koppen tussen 
Check je pmMovingMadness wrote:Haha, zitten wel een paar crack-koppen tussen
Wat gaat 't toch heerlijk kriebelen als ik dead of the night hoor
Deze foto is een stuk 'schoner' dan die van jou Oxy 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
ook hiero welterusten
ik neem ff een 5-htp om lekker te dromen 
Je bedoelt dat de glazige zwarte oogjes niet zo weerkaatsen?Chukkels wrote:Deze foto is een stuk 'schoner' dan die van jou Oxy
Tijd voor slaapies nu!
-
M
Wie zijn dat allemaal precies dan van links naar rechts, meeste weet ik wel maar zie paar onbekende koppen 
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Als ik het goed heb vlnr: Olijfboompje, Delusion, Roberttt (boven), Chukkels (onder), helemaal rechts is Pepepe, alleen die links daarvan tussen Roberttt en Pepepe weet ik zo nietMovingMadness wrote:Wie zijn dat allemaal precies dan van links naar rechts, meeste weet ik wel maar zie paar onbekende koppen
Van links naar rechts: Coone-fan, de BOB, Schaatskampioen, Peper
Onder: moi
Onder: moi
Pfff weer flink aan de alcohol gezeten zeg
Je moet wat hè, als je 2 april pas weer een feestje hebt
Je moet wat hè, als je 2 april pas weer een feestje hebt
Waar is die foto!!
Had me eigenlijk een stuk minder naar de kloten verwacht
Maarja, autorijden ging teminste nog wel goed
Had me eigenlijk een stuk minder naar de kloten verwacht
Maarja, autorijden ging teminste nog wel goed
idd hier in de achterhoek is het zwaaaar dood..Oxygene wrote:Ik heb geen idee hoe 't te moeten doseren in een bommetjeChukkels wrote:Dan drop je een bommetje, ook prima te doen en heeft bij pep zelfs mijn voorkeurOxygene wrote:Ik ga alleen snoepjes op HardBass! Maar hier in de achterhoek is 't beetje dood op 't moment dus ben bang dat ik maar moet kijken wat 't aanbod is volgende week zaterdag. Maar volgens mij mag dat geen problemen opleveren
XTC dus, en wil mss ook wel keer beetje pep proberen... al heb ik 't niet zo op snuiven..Ik heb 't zelf ook niet, en ik ga 't hier nu ook niet regelen
We zien wel wat volgende week te bieden heeft! Komt allemaal wel goed