Ik heb het over op feestenroberttt wrote:Maart niks ? Geloof je zelf ? Dan gaan we lsd jonge
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Tsja ik stem voor de week na hardbassChukkels wrote:Ik heb het over op feestenroberttt wrote:Maart niks ? Geloof je zelf ? Dan gaan we lsd jongeMaar inderdaad maart moeten we ff een LSD-trip inplannen
Dan zit ik in België en die week daarop zitten wij in Duitsland...
Opzich kan het wel in de vakantie, heb jij dan nog wel stage in de laatste week van februari?
Opzich kan het wel in de vakantie, heb jij dan nog wel stage in de laatste week van februari?
morgen laatste stage dag, ga dat dit weekend ff goed vierenChukkels wrote:Dan zit ik in België en die week daarop zitten wij in Duitsland...
In maart heb ik ook weer een LSD trip geplant, samen met mijn schatje en me beste maat + zijn vriendin 
Lekkere combinatie met die alcohol dat je straks niet meer kan plassen en die zooi er niet meer uit kanroberttt wrote:Ach ja op hardbass drop ik ook genoeg dingen.
Mdma kristallen (hopelijk) snoepje , speed , mephedrome(dat spul van chukkels), en 4 fmp lijkt me ook wel leuk erbij . Zie het wel.
Oh ja en 4 biertjes om mee te beginnen
4 biertjes begin ikj altijd meemrazura wrote:Lekkere combinatie met die alcohol dat je straks niet meer kan plassen en die zooi er niet meer uit kanroberttt wrote:Ach ja op hardbass drop ik ook genoeg dingen.
Mdma kristallen (hopelijk) snoepje , speed , mephedrome(dat spul van chukkels), en 4 fmp lijkt me ook wel leuk erbij . Zie het wel.
Hard Bass wordt leuk;
We beginnen met wat pep, stappen over op een flinke lijn mephedrone, op de top van de mephedrone gaan we verder met een halve bruine boom, dan verder met mdma kristal en wellicht een halve groene eekhoorn om de afsluiting te voltooien.
We beginnen met wat pep, stappen over op een flinke lijn mephedrone, op de top van de mephedrone gaan we verder met een halve bruine boom, dan verder met mdma kristal en wellicht een halve groene eekhoorn om de afsluiting te voltooien.
4 biertjes is nooit zo'n probleem. Ik heb een keer in een dronken bui een pil gedropt, dat was wel heftig met hallucinaties en al, maar een aantal biertjes kan absoluut geen kwaad.mrazura wrote:Lekkere combinatie met die alcohol dat je straks niet meer kan plassen en die zooi er niet meer uit kanroberttt wrote:Ach ja op hardbass drop ik ook genoeg dingen.
Haha nou ik weet wel dat een maat van me op deze manier er een stuk minder goed aan toe was op project hardcoreChukkels wrote:4 biertjes is nooit zo'n probleem. Ik heb een keer in een dronken bui een pil gedropt, dat was wel heftig met hallucinaties en al, maar een aantal biertjes kan absoluut geen kwaad.mrazura wrote:Lekkere combinatie met die alcohol dat je straks niet meer kan plassen en die zooi er niet meer uit kanroberttt wrote:Ach ja op hardbass drop ik ook genoeg dingen.
Owja durft degene die Nee gestemd heeft dit ook te melden?
Moeilijk 9% 9% [ 6 ] x
nope
ik ben nog nooit nuchter geweest op een feest, kwa drank of drugs. Maar ik weet zeker dat ik me zonder ook wel vermaak. Alleen het probleem bij mij is, ik pak veels te snel wat omdat dat nou éénmaal veel leuker is. Daarom heb ik moeilijk .
nope
Ik heb Op z'n tijd kan het wel. Als ik bob ben, dan gebruik of alconsumholiseer ik natuurlijk niks
maar als tabak eronder valt, zou ik op 'Nee' stemmen 
maarja waarom zou je nuchter, drugs is zo leuk 
Jij snapt het! Daarom ben je ook m'n favoriete spacemattie! 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Feest zonder is leuk.
Feest met is nog veel leuker
Btw wie had je gemaild Chukkels?
Feest met is nog veel leuker
Btw wie had je gemaild Chukkels?
Heb jou ook nog nooit nuchter gezien trouwensHoofdcoach wrote: Feest met is nog veel leuker
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
roberttt wrote:Heb jou ook nog nooit nuchter gezien trouwensHoofdcoach wrote: Feest met is nog veel leuker
2x :p welke dan nog meerHoofdcoach wrote:roberttt wrote:Heb jou ook nog nooit nuchter gezien trouwensHoofdcoach wrote: Feest met is nog veel leuker
klopt heb jou pas 2x gezien
mijn eerste feest was ook feestfabriek (enige nuchtere feest)
Q-Dance presents 
En ik heb de gemeente Arnhem gemaild. Ze kijken erna en binnen 5 werkdagen krijg ik antwoord. Heb het onder het mom van 'schoolonderzoek' gemaild met mijn HvA e-mail
En ik heb de gemeente Arnhem gemaild. Ze kijken erna en binnen 5 werkdagen krijg ik antwoord. Heb het onder het mom van 'schoolonderzoek' gemaild met mijn HvA e-mail
Q-dance present fusion was ik niet bij de meeting
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Fusion toch? Tijdens de meeting was ik wel nuchter btw
maarja weet niet meer zoveel van die meeting 
Edit: oke dan houden we het op 1x
Edit: oke dan houden we het op 1x
oh :p ik stond er wel. Maar laten we het zo zeggen
Dit zijn mijn herinneringen van Q-dance present fusion :

weet niks meer van die hele avond
Dit zijn mijn herinneringen van Q-dance present fusion :

weet niks meer van die hele avond
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Nice. Wat had je precies gestuurd?Chukkels wrote:Q-Dance presents
@Roberttt daar heb ik helaas ook last van, weet maar een paar stukken van Fusion
Ik ga alleen snoepjes op HardBass! Maar hier in de achterhoek is 't beetje dood op 't moment dus ben bang dat ik maar moet kijken wat 't aanbod is volgende week zaterdag. Maar volgens mij mag dat geen problemen opleveren 
XTC dus, en wil mss ook wel keer beetje pep proberen... al heb ik 't niet zo op snuiven..
XTC dus, en wil mss ook wel keer beetje pep proberen... al heb ik 't niet zo op snuiven..