Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 17:32 

Donateur

Ja dat vond ik echt niet vet, dat ik niet mocht smoken van jou. Kon je wel afmaken... zat ik een beetje op die stoel.
Dacht toen ook maar "ik ga naar huis toe"

Nog bedankt john voor het plannen van me reis, zou mij niet lukken namelijk :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 17:36 

Donateur

Je moet zelf al veel weten wil je uberhaupt je in kunnen schrijven en daarna krijg je nog een 3 daagse cursus.
Daar komt een maandelijkse vergadering bij & verplicht bijwonen van expert meetings (soort lessen die de diepte in gaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 17:37 

Hardtraxx Veteran

Sorry, zal niet meer gebeuren, schat! :kiss:

Heb net ook te horen gekregen dat een huisgenoot een beetje snuifverslaafd is, dus dan zal smoken op kamer en spacen op kamer ook niet zoveel uit maken. Scheet hem alleen een beetje omdat in mijn huurcontract staat dat 'bij drugsgebruik men het huis wordt uitgetrapt' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 17:42 

Donateur

Moet je vragen of je ook geen bier mag drinken op je kamer.. en vragen of ze die hypocriete kutregel verwijderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 17:50 

Hardtraxx Veteran

Hij blowt ook in de keuken, maar ik denk dat het contractueel verplicht is om dat neer te zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 17:52 

Donateur

noudan waarom kon ik niet samen met hem een jointje roken .. volgende keer beter! :d
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 18:03 

Hardtraxx Veteran

Volgende week maak ik het goed met je :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 18:32 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Sorry, zal niet meer gebeuren, schat! :kiss:

Heb net ook te horen gekregen dat een huisgenoot een beetje snuifverslaafd is, dus dan zal smoken op kamer en spacen op kamer ook niet zoveel uit maken. Scheet hem alleen een beetje omdat in mijn huurcontract staat dat 'bij drugsgebruik men het huis wordt uitgetrapt' :P

Huisgenoot of je huurbaas? :D Want die gozer zag er al maar een koekiewaus gastje uit haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 18:33 

Hardtraxx Veteran

Mijn huisbaas is de smokert en huisgenoot is de snuivert :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 18:52 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Leuk plaatje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 19:14 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

trouwens ... wie o wie heeft er hier wel is heroine gebruikt xd

Not me, en ben het zeker ook niet van plan. Ook coke komt niet in me op, zelfs niet nu ik mephedrone heb genomen.

Anywayz, ik heb sinds mijn bad gaan (neervallen midden in de FEBO) nog wel een aantal keer wiet gebruikt, maar ik vind hasj gewoon veel lekkerder smaken. Zero Zero is mijn favoriet :love:

Ik heb wel eens coke geprobeerd en vind die hele hype eromheen een beetje to much.
Het effect is zeer aangenaam, maar ik heb toch liever een lekkere lijn peppieee :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 19:23 

Donateur

Ik heb ook een keer coke gehad. Maar wel in combi met veel drank en pep . En nog wat :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 19:49 

Hardtraxx Veteran

http://bestiario.org/research/eyecandy/

Beste site evah!!!

Trouwens, wie gaat wat nemen op Hard Bass, dan kunnen we een lijstje bijhouden :D

Me: sowieso pep, MDMA & mephedrone. Wellicht nog wat 4-fmp om het af te maken :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 19:55 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
http://bestiario.org/research/eyecandy/

Beste site evah!!!

Trouwens, wie gaat wat nemen op Hard Bass, dan kunnen we een lijstje bijhouden :D

Me: sowieso pep, MDMA & mephedrone. Wellicht nog wat 4-fmp om het af te maken :love:

pep, mdma en mephedrone (voor de 1e keer :love: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

Jij gaat zo enorm knallen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 20:05 

Hardtraxx Elite

Ik zoals het gros van de mensen vermoed ik enkel snoepjes, liefdevolle knuffel snoepjes :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 20:07 

Donateur

Eekhoorntjes!! en misschien nog capsuletje PEP voor in de bus heen :D
er is iig wel een grammetje geregeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 20:12 

Jezus chukkels, wat gebruik jij veel verschillende shit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Mag ik weer eens een keer? Lang geleden dat ik smarties heb genomen :P Hou het deze keer ook bij maximaal 2 eekhoorntjes, waarschijnlijk anderhalf. Daarna minimaal 7 weken geen feesten met MDMA, waarschijnlijk zelfs 2,5 maand+, aangezien ik twijfel of ik ga snoepen op MoH.^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 20:28 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:

Mag ik weer eens een keer? Lang geleden dat ik smarties heb genomen :P Hou het deze keer ook bij maximaal 2 eekhoorntjes, waarschijnlijk anderhalf. Daarna minimaal 7 weken geen feesten met MDMA, waarschijnlijk zelfs 2,5 maand+, aangezien ik twijfel of ik ga snoepen op MoH.^^

Aber natürlich ^^
Maar ook zoveel verschillende tegelijk :P
7 weken geen MDMA, maar zeker wel andere dingen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 20:32 

Donateur

Ach ja op hardbass drop ik ook genoeg dingen.
Mdma kristallen (hopelijk) snoepje , speed , mephedrome(dat spul van chukkels), en 4 fmp lijkt me ook wel leuk erbij . Zie het wel.

Oh ja en 4 biertjes om mee te beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 20:42 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:

Aber natürlich ^^
Maar ook zoveel verschillende tegelijk :P
7 weken geen MDMA, maar zeker wel andere dingen? :P

Maart sowieso helemaal niks. Reverze ga ik doen op lekkere pep + bier, Loudness wordt weer een gekkenhuis, Masters (als ik ga) sowieso pep en wellicht ook mephedrone als ik daar dan alweer aan kan komen, want pep + meph ging zo geniaal lekker op XXlerator en Knock Out blijf ik thuis. Dus sowieso geen serotoninevretende dingen, ook geen 4-FMP/methylone. ^^

Ow en is mephedrone de nieuwe hype ofzo? Iedereen wil opeens :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 20:43 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Mdma kristallen (hopelijk) snoepje , speed , mephedrome(dat spul van chukkels), en 4 fmp lijkt me ook wel leuk erbij . Zie het wel.

Lijkt wel een wedstrijdje, wie gaat het eerste een gevaarlijke combo ontdekken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 20:43 

Donateur

Maart niks ? Geloof je zelf ? Dan gaan we lsd jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 20:46 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Lijkt wel een wedstrijdje, wie gaat het eerste een gevaarlijke combo ontdekken >.<

Bouw het op, kristallen samen met pillen maakt niet zoveel uit. En neem niet alles tegelijk maar verspreid over de dag dan ^^ maar waarschijnlijk zou het wel alleen bij pep en mdma blijven. Omdat ik daar al goed van de kaart van raak,

Maar die andere dingen wil ook graag is doen :drool:
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic