Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago

Heb je wel eens fout gedoseerd?

Ja, met gevolgen
12
22%
Ja, zonder gevolgen
8
15%
Nee
28
51%
Meerdere keren
2
4%
Wat is fout doseren?
5
9%

Total votes: 55

Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ja dat vond ik echt niet vet, dat ik niet mocht smoken van jou. Kon je wel afmaken... zat ik een beetje op die stoel.
Dacht toen ook maar "ik ga naar huis toe"

Nog bedankt john voor het plannen van me reis, zou mij niet lukken namelijk :kiss:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Je moet zelf al veel weten wil je uberhaupt je in kunnen schrijven en daarna krijg je nog een 3 daagse cursus.
Daar komt een maandelijkse vergadering bij & verplicht bijwonen van expert meetings (soort lessen die de diepte in gaan)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Sorry, zal niet meer gebeuren, schat! :kiss:

Heb net ook te horen gekregen dat een huisgenoot een beetje snuifverslaafd is, dus dan zal smoken op kamer en spacen op kamer ook niet zoveel uit maken. Scheet hem alleen een beetje omdat in mijn huurcontract staat dat 'bij drugsgebruik men het huis wordt uitgetrapt' :P
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Moet je vragen of je ook geen bier mag drinken op je kamer.. en vragen of ze die hypocriete kutregel verwijderen :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Hij blowt ook in de keuken, maar ik denk dat het contractueel verplicht is om dat neer te zetten :P
Donateur
last seen Sep 2014
noudan waarom kon ik niet samen met hem een jointje roken .. volgende keer beter! :d
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Volgende week maak ik het goed met je :kiss:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Chukkels wrote:Sorry, zal niet meer gebeuren, schat! :kiss:

Heb net ook te horen gekregen dat een huisgenoot een beetje snuifverslaafd is, dus dan zal smoken op kamer en spacen op kamer ook niet zoveel uit maken. Scheet hem alleen een beetje omdat in mijn huurcontract staat dat 'bij drugsgebruik men het huis wordt uitgetrapt' :P
Huisgenoot of je huurbaas? :D Want die gozer zag er al maar een koekiewaus gastje uit haha
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Mijn huisbaas is de smokert en huisgenoot is de snuivert :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Image

Leuk plaatje :love:
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
Chukkels wrote:
roberttt wrote:
trouwens ... wie o wie heeft er hier wel is heroine gebruikt xd
Not me, en ben het zeker ook niet van plan. Ook coke komt niet in me op, zelfs niet nu ik mephedrone heb genomen.

Anywayz, ik heb sinds mijn bad gaan (neervallen midden in de FEBO) nog wel een aantal keer wiet gebruikt, maar ik vind hasj gewoon veel lekkerder smaken. Zero Zero is mijn favoriet :love:
Ik heb wel eens coke geprobeerd en vind die hele hype eromheen een beetje to much.
Het effect is zeer aangenaam, maar ik heb toch liever een lekkere lijn peppieee :whistle:
Donateur
last seen Sep 2014
Ik heb ook een keer coke gehad. Maar wel in combi met veel drank en pep . En nog wat :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
http://bestiario.org/research/eyecandy/

Beste site evah!!!

Trouwens, wie gaat wat nemen op Hard Bass, dan kunnen we een lijstje bijhouden :D

Me: sowieso pep, MDMA & mephedrone. Wellicht nog wat 4-fmp om het af te maken :love:
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
Chukkels wrote:http://bestiario.org/research/eyecandy/

Beste site evah!!!

Trouwens, wie gaat wat nemen op Hard Bass, dan kunnen we een lijstje bijhouden :D

Me: sowieso pep, MDMA & mephedrone. Wellicht nog wat 4-fmp om het af te maken :love:
pep, mdma en mephedrone (voor de 1e keer :love: )
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Jij gaat zo enorm knallen :woot:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Ik zoals het gros van de mensen vermoed ik enkel snoepjes, liefdevolle knuffel snoepjes :love:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Eekhoorntjes!! en misschien nog capsuletje PEP voor in de bus heen :D
er is iig wel een grammetje geregeld :P
G
Jezus chukkels, wat gebruik jij veel verschillende shit xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
KSwoosh wrote:Jezus chukkels, wat gebruik jij veel verschillende shit xd
Mag ik weer eens een keer? Lang geleden dat ik smarties heb genomen :P Hou het deze keer ook bij maximaal 2 eekhoorntjes, waarschijnlijk anderhalf. Daarna minimaal 7 weken geen feesten met MDMA, waarschijnlijk zelfs 2,5 maand+, aangezien ik twijfel of ik ga snoepen op MoH.^^
G
Chukkels wrote:
Mag ik weer eens een keer? Lang geleden dat ik smarties heb genomen :P Hou het deze keer ook bij maximaal 2 eekhoorntjes, waarschijnlijk anderhalf. Daarna minimaal 7 weken geen feesten met MDMA, waarschijnlijk zelfs 2,5 maand+, aangezien ik twijfel of ik ga snoepen op MoH.^^
Aber natürlich ^^
Maar ook zoveel verschillende tegelijk :P
7 weken geen MDMA, maar zeker wel andere dingen? :P
Donateur
last seen Sep 2014
Ach ja op hardbass drop ik ook genoeg dingen.
Mdma kristallen (hopelijk) snoepje , speed , mephedrome(dat spul van chukkels), en 4 fmp lijkt me ook wel leuk erbij . Zie het wel.

Oh ja en 4 biertjes om mee te beginnen
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
KSwoosh wrote:
Chukkels wrote:
Aber natürlich ^^
Maar ook zoveel verschillende tegelijk :P
7 weken geen MDMA, maar zeker wel andere dingen? :P
Maart sowieso helemaal niks. Reverze ga ik doen op lekkere pep + bier, Loudness wordt weer een gekkenhuis, Masters (als ik ga) sowieso pep en wellicht ook mephedrone als ik daar dan alweer aan kan komen, want pep + meph ging zo geniaal lekker op XXlerator en Knock Out blijf ik thuis. Dus sowieso geen serotoninevretende dingen, ook geen 4-FMP/methylone. ^^

Ow en is mephedrone de nieuwe hype ofzo? Iedereen wil opeens :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
roberttt wrote:Ach ja op hardbass drop ik ook genoeg dingen.
Mdma kristallen (hopelijk) snoepje , speed , mephedrome(dat spul van chukkels), en 4 fmp lijkt me ook wel leuk erbij . Zie het wel.

Lijkt wel een wedstrijdje, wie gaat het eerste een gevaarlijke combo ontdekken >.<
Donateur
last seen Sep 2014
Maart niks ? Geloof je zelf ? Dan gaan we lsd jonge
Donateur
last seen Sep 2014
DarkBeatz wrote:
roberttt wrote:Ach ja op hardbass drop ik ook genoeg dingen.

Lijkt wel een wedstrijdje, wie gaat het eerste een gevaarlijke combo ontdekken >.<
Bouw het op, kristallen samen met pillen maakt niet zoveel uit. En neem niet alles tegelijk maar verspreid over de dag dan ^^ maar waarschijnlijk zou het wel alleen bij pep en mdma blijven. Omdat ik daar al goed van de kaart van raak,

Maar die andere dingen wil ook graag is doen :drool: