Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:57 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Eindelijk verlost van deze schooldag! Tijd om over drugs te praten! ^^

Ow, en een pizza te maken :D

De Pizza is opzich zo'n geniale uitvinding dat 't voor mij eigenlijk onder de legale drugs valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 20:00 

Hardtraxx Addict

Voor sommige mensen is junkfood inderdaad een soort drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 20:02 

Donateur

Olijfboompje schreef:
DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:
@Blazed , Het klopt indd dat kristalle bijna hetzelfde zijn als XTC, In xtc zit alleen nog bindmiddel en kleurstoffen, maar dit heb geen effect op de werking.
De oorzaak dat mensen denken dat ze met kristallen chiller worden, is meestal omdat ze het in een thuissetting doen. En een oorzaak is ook dat je met kristallen heel veel (aan MG) in 1x neemt(meestal een hele vingertop). Hierdoor komt die veel harder aan en space je hem veel meer. XTC wordt meestal gebruikt, op feesten en wordt je lekker actief omdat de sfeer druk is, de muziek snel. Als jij XTC neemt thuis op de bank, space je hem net zo hard als kristallen :thumbup:

Precies, de werking van MDMA kristallen is exact dezelfde als die van XTC pillen. Het merendeel van de mensen gaat bij een hoge dosis mdma niet meer zo actief blijven, last krijgen van zware benen, lichtjes trippen of hallucineren, zin krijgen om te zitten of rond te kijken. Vandaar dat mensen denken dat er een verschil is omdat kristallen door bizar weinig mensen deftig word gedoseerd (als ik het gebruik weeg ik het af en doe ik het in een capsule, ik merk dan ook geen enkel verschillend effect met een pil van dezelfde sterkte) Het is gewoon dezelfde drug maar in een andere vorm... (XTC tabletten worden trouwens gemaakt dmv MDMA kristallen) Het grootste verschil dat mensen denken waar te nemen zit hem dus in het verschil in dosering...

Toch vind ik wel een degelijk verschil in MDMA kristal zitten, voor mijn gevoel slaat het veel harder in.
Daarnaast weet je ook niet perfect wat voor kwaliteit de MDMA in een pil is, dit wel vaak bij MDMA kristal.

Daarnaast kan je MDMA kristal snuiven en pillen zijn puur om te slikken. :thumbsup:

Kristallen slaan harder in, omdat je er meer MG in 1x van neemt. Ook omdat het poeder is, en je bloed het snelle op neemt. Kwaliteit MDMA van een pil weet je wel omdat je het laat testen, bijv 120mg in een pil, is het zelfde als ong. 150mg kristallen van 87% puur :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 20:05 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Kristallen slaan harder in, omdat je er meer MG in 1x van neemt. Ook omdat het poeder is, en je bloed het snelle op neemt. Kwaliteit MDMA van een pil weet je wel omdat je het laat testen, bijv 120mg in een pil, is het zelfde als ong. 150mg kristallen van 87% puur :thumbup:

Maar dan zit er dus wel degelijk verschil in kristal en pil? :)

Als we jou voorbeeld aanhalen van 120 mg is 150 mg mdma kristal, al denk ik eerder dat het andersom is?

MDMA zou dus voor degene zijn die gewoon gelijk hard willen gaan en niet uren wachten op de opkomst van zo'n pillywilly.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 20:09 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Kevin-Raw schreef:

Als we jou voorbeeld aanhalen van 120 mg is 150 mg mdma kristal, al denk ik eerder dat het andersom is?

MDMA zou dus voor degene zijn die gewoon gelijk hard willen gaan en niet uren wachten op de opkomst van zo'n pillywilly.

Kijk je kristallen wordn getest op 87% puur, Een pil weegt bijv 400mg .. hiervan is 120mg mdma . Dit s 100% mdma . Dus is te vergelijken met 140/150mg van je kristallen omdat die 87% puur zijn, derest van de pil is bindmiddel en kleurstof

Oja daar zit het verschil in, poeder neemt sneller op. En natuurlijk veel sneller door je neus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 20:10 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Kevin-Raw schreef:

Die berekening klopt inderdaad wel ja. Ik denk dat het verschil m in de verdeeldheid/oplosbaarheid zit.. Volgens mij lossen stukjes kristal veel makkelijker/sneller op dan MDMA in een pil wat met bind- en vulmiddel aan elkaar vast zit ;) Ook is 't zo dat kleinere stukjes volgens mij makkelijker oplossen..

Je kan vaak zien hoe goed het MDMA in de pil is vermalen met het bindmiddel.. als je en eekhoorn ziet is die heel mooi egaal groen, daar zit duidelijk heel fijn mdmapoeder in. Ze slaan ook kei en keihard in. De oranje VW's of blauwe pentagrammen die ik had (125 en 110) slaan een stuk geleidelijker in, en je ziet ook duidelijk grotere kristallen erin zitten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 20:25 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Olijfboompje schreef:
Kevin-Raw schreef:

Kijk je kristallen wordn getest op 87% puur, Een pil weegt bijv 400mg .. hiervan is 120mg mdma . Dit s 100% mdma . Dus is te vergelijken met 140/150mg van je kristallen omdat die 87% puur zijn, derest van de pil is bindmiddel en kleurstof

Oja daar zit het verschil in, poeder neemt sneller op. En natuurlijk veel sneller door je neus :thumbup:

Is dat inderdaad standaard zo dat de mdma die in pillen zit 100% is?

Dus het enige werkelijke verschil is in opname dan?

Dan neem ik voortaan ipv pillen kristal.
Dat wachten altijd maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 20:52 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Nee zit geen verschil in, in een olifantje van 160mg zit eigenlijk 200mg mdma kristallen in van rond de 80%, wil je 160mg in kristalvorm nemen, dan moet je ook 200mg nemen van dezelfde mdma als wat door de pillen zit. Opname is iets sneller (hooguit 5 a 10min) omdat er geen bindmiddel in zit. Hierdoor is mdma misschien ook een 5 a 10min sneller uitgewerkt. Maximum zuiverheid is trouwens ~84% (87% is onmogelijk). Dus dat van gelijk hard gaan is ook overdreven (tenzij je het snuift wat ik iedereen STERK afraad) maar je kan evenzeer een pil crushen en snuiven, geeft net hetzelfde effect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 21:01 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Nee zit geen verschil in, in een olifantje van 160mg zit eigenlijk 200mg mdma kristallen in van rond de 80%, wil je 160mg in kristalvorm nemen, dan moet je ook 200mg nemen van dezelfde mdma als wat door de pillen zit. Opname is iets sneller (hooguit 5 a 10min) omdat er geen bindmiddel in zit. Hierdoor is mdma misschien ook een 5 a 10min sneller uitgewerkt. Maximum zuiverheid is trouwens ~84% (87% is onmogelijk). Dus dat van gelijk hard gaan is ook overdreven (tenzij je het snuift wat ik iedereen STERK afraad) maar je kan evenzeer een pil crushen en snuiven, geeft net hetzelfde effect.

Snuiven is idd niet aan te raden.
Heb laatst 135mg mdma kristal gesnoven en die inslag is VEELS te hard.
Alles slaat ff in 5 minuten in.
Heb wel eens heoveelheden van 500mg weggewerkt op een avond, maar 135mg in 1keer snuiven ging me echt veel te hard.

Me ogen begonnen te trillen, zag alles 3 keer dubbel en had na 10 minuten al een zware klapperkaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 21:26 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Hmmm oke, dat was mijn enige punt van onduidelijkheid binnen mdma kristal/pil.

Klein verschil, in een bepaalde interpretatie.
pepepe schreef:
Snuiven is idd niet aan te raden.
Heb laatst 135mg mdma kristal gesnoven en die inslag is VEELS te hard.
Alles slaat ff in 5 minuten in.
Heb wel eens heoveelheden van 500mg weggewerkt op een avond, maar 135mg in 1keer snuiven ging me echt veel te hard.

Me ogen begonnen te trillen, zag alles 3 keer dubbel en had na 10 minuten al een zware klapperkaak

Je kan niet zeggen dat ik je het had gezegd :lol:

Achja, kzie wel.
Mijn neus is niet meer te redden en ik ben al een dood omhulsel met een slechts een dode ziel erin. :(
Het leven enzo maakt mij niet meer uit :cry:

Nee, ik vind snuiven gewoon de shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 21:54 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Achja, kzie wel.
Mijn neus is niet meer te redden en ik ben al een dood omhulsel met een slechts een dode ziel erin. :(

:lol:

Ik vind snuiven ook zeer vermakelijk moet ik zeggen, terwijl ik er voor dit weekend echt niks mee had. Maar voelt wel 'plezant' om eerlijk te zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:01 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Achja, kzie wel.

Ik vind snuiven ook zeer vermakelijk moet ik zeggen, terwijl ik er voor dit weekend echt niks mee had. Maar voelt wel 'plezant' om eerlijk te zijn ^^

Als ik eerlijk zou moeten zijn ben ik meer verslaafd aan het gevoel om iets te snuiven dan aan het gevoel wat door het genomen spul wordt gegenereerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:10 

Hardtraxxer

snuiftabak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

Vrijdag verslag is af, herinneringen komen weer naar boven. Wat een geweldige avond! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:11 

Hardtraxx Veteran

doetichem schreef:
snuiftabak :P

Dat heb ik nog nooit gedaan. :P

Ik snuif wel sigaretten rook :lol:
Chukkels schreef:
Vrijdag verslag is af, herinneringen komen weer naar boven. Wat een geweldige avond! :love:

We waren twee dolle kinders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:12 

Donateur

Chukkels schreef:

Nu de zaterdag nog .. Ik weet niks meer, vanaf zaterdag 3 uur in de middag tot zondag 11 uur is een zwart gat bij mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:13 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Achja, kzie wel.

Als ik eerlijk zou moeten zijn ben ik meer verslaafd aan het gevoel om iets te snuiven dan aan het gevoel wat door het genomen spul wordt gegenereerd.

Pep snuiven vond ik wel gigantisch smerig trouwens, dat vond ik geen pretje. Vaag dat ik mephedrone en 2c-b wél lekker vond trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:15 

Donateur

Dat spul mephedrome ofzo wat we hadden gehad, me lichaam smeekt er nu nog om :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:20 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Dat spul mephedrome ofzo wat we hadden gehad, me lichaam smeekt er nu nog om :drool:

Pas er maar mee op, is zwaar verslavend spul namelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:21 

Hardtraxxer

Dat wordt toch gemaakt van een soort plantenkunstmest/voeding achtig iets? Wel nice, nog een drug waar ik dus een lading grondstoffen voor kan bestellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:24 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Pas er maar mee op, is zwaar verslavend spul namelijk...

Inderdaad, daarom haal ik het zelf ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:25 

Hardtraxx Elite

Oxygene schreef:
Dat wordt toch gemaakt van een soort plantenkunstmest/voeding achtig iets? Wel nice, nog een drug waar ik dus een lading grondstoffen voor kan bestellen :P

Nee, het word verkocht als plantenvoeding, omdat het anders sneller verboden word, maar het heeft totaal niets met plantenvoeding te maken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:30 

Donateur

Ik vond die keer dat ik Mephedrone had icm 4-fmp iig geen kloten aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Hmm, bij mij valt het nu wel mee. Ik heb net m'n tripreport geschreven, maar ik heb geen enkele keer de drang gehad om meph te nemen. Misschien komt het wel omdat ik het nu niet meer heb, maar 2c-b (waar ik wél aan zat te denken) heb ik wel. Of misschien komt de craving wel als ik het zaterdagreport schrijf xd

Hmm, zal ik het report hier maar neerzetten dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:33 

Hardtraxxer

ja doe maar,, verheur me erop :)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic