DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Maar dan zit er dus wel degelijk verschil in kristal en pil?

Als we jou voorbeeld aanhalen van 120 mg is 150 mg mdma kristal, al denk ik eerder dat het andersom is?
MDMA zou dus voor degene zijn die gewoon gelijk hard willen gaan en niet uren wachten op de opkomst van zo'n pillywilly.
Nee zit geen verschil in, in een olifantje van 160mg zit eigenlijk 200mg mdma kristallen in van rond de 80%, wil je 160mg in kristalvorm nemen, dan moet je ook 200mg nemen van dezelfde mdma als wat door de pillen zit. Opname is iets sneller (hooguit 5 a 10min) omdat er geen bindmiddel in zit. Hierdoor is mdma misschien ook een 5 a 10min sneller uitgewerkt. Maximum zuiverheid is trouwens ~84% (87% is onmogelijk). Dus dat van gelijk hard gaan is ook overdreven (tenzij je het snuift wat ik iedereen STERK afraad) maar je kan evenzeer een pil crushen en snuiven, geeft net hetzelfde effect.
Hmmm oke, dat was mijn enige punt van onduidelijkheid binnen mdma kristal/pil.
Klein verschil, in een bepaalde interpretatie.
pepepe schreef:
Snuiven is idd niet aan te raden.
Heb laatst 135mg mdma kristal gesnoven en die inslag is VEELS te hard.
Alles slaat ff in 5 minuten in.
Heb wel eens heoveelheden van 500mg weggewerkt op een avond, maar 135mg in 1keer snuiven ging me echt veel te hard.
Me ogen begonnen te trillen, zag alles 3 keer dubbel en had na 10 minuten al een zware klapperkaak
Je kan niet zeggen dat ik je het had gezegd
Achja, kzie wel.
Mijn neus is niet meer te redden en ik ben al een dood omhulsel met een slechts een dode ziel erin.

Het leven enzo maakt mij niet meer uit
Nee, ik vind snuiven gewoon de shit.