Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 14:37 

Hardtraxx Veteran

Unity :worship: Trouwens Mol, op XQ rond een uur of 2 kwam ik volgens mij nog 2 collega's van jou tegen die helemaal enthousiast waren. :D Ze vroegen of ik het vet vond etc. maar op dat moment vond ik dat dus niet (was voor m'n 2e helft). En toen zeiden ze: "Oh gooi er zometeen gewoon nog een halfje in, dan gaat het sowieso goed!" En dat werkte ook. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 14:39 

Hardtraxx Veteran

Bij de tuinen schijnt voor een aantal producten 2e gratis te zijn waaronder 5-htp en vitamine c
Straks ff inkopen doen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 14:40 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Bij de tuinen schijnt voor een aantal producten 2e gratis te zijn waaronder 5-htp en vitamine c
Straks ff inkopen doen :yay:

Klopt! :thumbsup: Liep er net langs, heb ff vitamine C & E gehaald :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:00 

Hardtraxxer

ik kreeg dus van iedereen te horen dat er altijd gewoon speed bij zat.
leugenaars :mad:
Maarja als XTC alleen uit MDMA bestaat, dan hoort er toch geen verschil in te zitten?
of zit ik nu weer naast de pot te pissen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:01 

Hardtraxx Veteran

Blazed schreef:
ik kreeg dus van iedereen te horen dat er altijd gewoon speed bij zat.
leugenaars :mad:
Maarja als XTC alleen uit MDMA bestaat, dan hoort er toch geen verschil in te zitten?
of zit ik nu weer naast de pot te pissen. :$

Zijn geen leugenaars, ze weten er waarschijnlijk gewoon te weinig over. :P
En het verschil in XTC pillen is de hoeveelheid MDMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:01 

Donateur

De hoeveelheid MDMA verschilt per pil. Ook de spreidingsfactor maakt uit.

Voor de rest wordt je 'trip' vooral bepaald door set & setting
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:05 

Donateur

Mol schreef:
De hoeveelheid MDMA verschilt per pil. Ook de spreidingsfactor maakt uit.

Voor de rest wordt je 'trip' vooral bepaald door set & setting

@Blazed , Het klopt indd dat kristalle bijna hetzelfde zijn als XTC, In xtc zit alleen nog bindmiddel en kleurstoffen, maar dit heb geen effect op de werking.
De oorzaak dat mensen denken dat ze met kristallen chiller worden, is meestal omdat ze het in een thuissetting doen. En een oorzaak is ook dat je met kristallen heel veel (aan MG) in 1x neemt(meestal een hele vingertop). Hierdoor komt die veel harder aan en space je hem veel meer. XTC wordt meestal gebruikt, op feesten en wordt je lekker actief omdat de sfeer druk is, de muziek snel. Als jij XTC neemt thuis op de bank, space je hem net zo hard als kristallen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:51 

Hardtraxx Veteran

Jeej, nog tot kwart over 6 les. Schitterend weer school. Morgen ook van half 9 tot kwart over 6. 's avonds mezelf maar ff verwennen denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:52 

Hardtraxxer

Hoppa, bij de kruidvat ff potje vitamine C 1000 en vitamine E 400 gehaald. 9,90 voor allebei 60stuks, niet gek om maar eens te proberen. Kijken of ik nog aan 5-htp kan komen ergens, maar hou dat liever gewoon natuurlijk op peil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:58 

Hardtraxx Veteran

Vanavond maar ff een verslag schrijven van ons ultimate weekend. Alles is al een beetje boven komen drijven :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:02 

Hardtraxxer

modernization schreef:
Hoppa, bij de kruidvat ff potje vitamine C 1000 en vitamine E 400 gehaald. 9,90 voor allebei 60stuks, niet gek om maar eens te proberen. Kijken of ik nog aan 5-htp kan komen ergens, maar hou dat liever gewoon natuurlijk op peil.

Toeval ik had net een pot van 240 stuks vitamine C-1000 en 60 stuks B-100 besteld!:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:12 

Donateur

Chukkels schreef:
Vanavond maar ff een verslag schrijven van ons ultimate weekend. Alles is al een beetje boven komen drijven :-)

Ik ben benieuwd! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:13 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Ik ben benieuwd :woot:
Ga je het avontuur op xxlerator ook verwerken in dat verslag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:19 

Hardtraxx Veteran

Absoluut! Hoort bij het weekend he. Moet alleen nog wel even goed nadenken over zaterdag. Van vrijdag weet ik alles nog haha.ik weet wel dat psycho niet goed viel, itt Stardust :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:28 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
@Blazed , Het klopt indd dat kristalle bijna hetzelfde zijn als XTC, In xtc zit alleen nog bindmiddel en kleurstoffen, maar dit heb geen effect op de werking.
De oorzaak dat mensen denken dat ze met kristallen chiller worden, is meestal omdat ze het in een thuissetting doen. En een oorzaak is ook dat je met kristallen heel veel (aan MG) in 1x neemt(meestal een hele vingertop). Hierdoor komt die veel harder aan en space je hem veel meer. XTC wordt meestal gebruikt, op feesten en wordt je lekker actief omdat de sfeer druk is, de muziek snel. Als jij XTC neemt thuis op de bank, space je hem net zo hard als kristallen :thumbup:

Precies, de werking van MDMA kristallen is exact dezelfde als die van XTC pillen. Het merendeel van de mensen gaat bij een hoge dosis mdma niet meer zo actief blijven, last krijgen van zware benen, lichtjes trippen of hallucineren, zin krijgen om te zitten of rond te kijken. Vandaar dat mensen denken dat er een verschil is omdat kristallen door bizar weinig mensen deftig word gedoseerd (als ik het gebruik weeg ik het af en doe ik het in een capsule, ik merk dan ook geen enkel verschillend effect met een pil van dezelfde sterkte) Het is gewoon dezelfde drug maar in een andere vorm... (XTC tabletten worden trouwens gemaakt dmv MDMA kristallen) Het grootste verschil dat mensen denken waar te nemen zit hem dus in het verschil in dosering...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:44 

Hardtraxxer

hsrobin schreef:
modernization schreef:

Toeval ik had net een pot van 240 stuks vitamine C-1000 en 60 stuks B-100 besteld!:P

Haha mooi, heb nog nooit zo gezond gedaan joh :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:47 

Donateur

Chukkels schreef:
Absoluut! Hoort bij het weekend he. Moet alleen nog wel even goed nadenken over zaterdag. Van vrijdag weet ik alles nog haha.ik weet wel dat psycho niet goed viel, itt Stardust :D

Ik wil die film zien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:12 

Hardtraxx Veteran

Ik ook. Daniel, schiet eens op :-P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:37 

Als ik naar hard bass ga ga ik nog meer drugs gebruiken dan ik al van plan was :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:30 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Precies, de werking van MDMA kristallen is exact dezelfde als die van XTC pillen. Het merendeel van de mensen gaat bij een hoge dosis mdma niet meer zo actief blijven, last krijgen van zware benen, lichtjes trippen of hallucineren, zin krijgen om te zitten of rond te kijken. Vandaar dat mensen denken dat er een verschil is omdat kristallen door bizar weinig mensen deftig word gedoseerd (als ik het gebruik weeg ik het af en doe ik het in een capsule, ik merk dan ook geen enkel verschillend effect met een pil van dezelfde sterkte) Het is gewoon dezelfde drug maar in een andere vorm... (XTC tabletten worden trouwens gemaakt dmv MDMA kristallen) Het grootste verschil dat mensen denken waar te nemen zit hem dus in het verschil in dosering...

Toch vind ik wel een degelijk verschil in MDMA kristal zitten, voor mijn gevoel slaat het veel harder in.
Daarnaast weet je ook niet perfect wat voor kwaliteit de MDMA in een pil is, dit wel vaak bij MDMA kristal.

Daarnaast kan je MDMA kristal snuiven en pillen zijn puur om te slikken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:31 

Hardtraxxer

Zo, even 20 pagina's doorgelezen, wat een onzin zeg. Heb me 15 pagina's lang lopen ergeren aan die 'doubletrouble' :thumbdown:
Nu ben ik weer op schema :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:32 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Zo, even 20 pagina's doorgelezen, wat een onzin zeg. Heb me 15 pagina's lang lopen ergeren aan die 'doubletrouble' :thumbdown:

Niet mee in discussie gaan als je je eraan ergert, dat raad ik jullie trouwens allemaal aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:35 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
DarkNoize schreef:

Niet mee in discussie gaan als je je eraan ergert, dat raad ik jullie trouwens allemaal aan.

Ben maar niet bang, ik ga mijn energie niet verspillen aan zo iemand :x

Wij weten het allemaal beter, toch :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:42 

Hardtraxxer

Potver wat jeukt het toch als ik telkens iets in me nachtkastje moet pakken en ik zo dichtbij die heerlijke bruine bomen ben haha :P 12feb, heb er zin zin! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:44 

Hardtraxx Veteran

Eindelijk verlost van deze schooldag! Tijd om over drugs te praten! ^^

Ow, en een pizza te maken :D
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic