Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:47 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
doubletrouble schreef:
Misschien heb ik ook inderdaad wel verkeerde mensen in het circuit leren kennen, dat kan best. Echter neemt dat niet weg dat je een vergelijking tussen drugs en alcohol, niet kunt trekken.

Laat mij nou net even Drugs & Alcohol voorlichting geven; vertel me eens waarom ik die vergelijking niet kan trekken?

Precies inderdaad, ik vind het zo ontzettend triest en gewoonweg dom dat hij vind dat je die vergelijking niet kunt trekken, het enige verschil is de legaliteit, zowel qua positieve als negatieve effecten zijn beiden namelijk gewoon hard drugs, waarbij alcohol stukken gevaarlijker, schadelijker en verslavender is als xtc. Dit zijn feiten, geen onzin en lulkoek, het is niet omdat iets in de winkelrekken te koop is dat er niks mis mee is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:47 

Mol schreef:
Precies, maar erg veel mensen zijn van mening dat het niet zo is; en/of dat je beter alcohol kan drinken dan andere drugs.

Me vader zegt het zelfs wessel jonge ik heb veel liever dat als je naar zon feestje gaat een pilletje in neemt dan je eigen klem zuipt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:50 

Hardtraxxer

Voor 15 of 20euro wil ik kristallen nog wel een keer proberen :P Maar hier lokaal valt de prijs toch wel tegen, gaat richting 30euro. Dan hou ik het veel liever op een pilletje, is nog minder vies ook want dat komt er ook nog eens bij. Misschien eens om te proberen, maar dan weet ik ongeveer waar ik op moet letten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:50 

wesskeej schreef:
Mol schreef:
Precies, maar erg veel mensen zijn van mening dat het niet zo is; en/of dat je beter alcohol kan drinken dan andere drugs.

Me vader zegt het zelfs wessel jonge ik heb veel liever dat als je naar zon feestje gaat een pilletje in neemt dan je eigen klem zuipt

Had ik maar zo'n vader :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:51 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Mol schreef:

topvader :thumbsup: :thumbsup:

btw: de ochtend na een avond stevig zuipen heb je koppijn. dat komt omdat je hersenen uitgegroogd zijn door de alcohol en zo tegen je schedel aanschuren. fijn idee he ? dat lijkt me toch echt schadelijker dan wat serotonine wat even losgelaten wordt. (oke van een pil droog je ook uit maar omdat je >als het goed is< gewoon normaal drinkt met een pil op)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 01:56 

Donateur

Khadber schreef:
Nee, was geloof ik onder TNT toen ik terug aan het lopen was richting linksvoor naar James + vrouw en 2 andere mensen van Fok. We stonden grote delen vd avond samen, vandaar. Ik zag jullie met zijn 3en naast elkaar, grote oogjes, af en toe zo'n kaak die ergens heen ging.. Nee, niet zo charmant.

Jij bent wel charmant zeker als je gezopen hebt :D

Zweefkaken zijn altijd humor. Het hoort erbij. Alleen als ze allemaal zo extreem bekketrekkend erbij gaan lopen als bijv. op Houseqlassics vind ik het ook weer een beetje te freaky :P

Ik kreeg ook ooit kristallen aangeboden voor 30 euro/gram (82% dacht ik). Heb wel altijd een vrij dure dealer gehad maar het zal mij een rotzorg zijn. Voor kwaliteit moet je maar betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 10:14 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Jij bent wel charmant zeker als je gezopen hebt :D

Zweefkaken zijn altijd humor. Het hoort erbij. Alleen als ze allemaal zo extreem bekketrekkend erbij gaan lopen als bijv. op Houseqlassics vind ik het ook weer een beetje te freaky :P

Ik kreeg ook ooit kristallen aangeboden voor 30 euro/gram (82% dacht ik). Heb wel altijd een vrij dure dealer gehad maar het zal mij een rotzorg zijn. Voor kwaliteit moet je maar betalen.

Touche, zo charmant liep hij er namelijk op Euphoria inderdaad ook niet meer bij haha :lol:

Ik hou zelf niet zo van de zweefkaken, vind het wel leuk als ik mezelf toch nog wat in de hand kan houden, alhoewel tijdens het stampen lekker gek doen met je bek gewoon relaxed is, maar als ik ergens stil sta heb ik toch liever niet dat ik eruit zie als een wasmachine.

Kristallen schommelen zo enorm qua prijs, evenals pillen trouwens. Hangt er puur vanaf hoe dicht je bij de bron zit, kilo prijs is ~6000eur (6eur/gr) dus er word best wat winst op gemaakt op de route tot iemand er 30 a 40eur/gr voor betaald :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 10:23 

Donateur

De tering gek!! 6 eu voor een gram :woot: Heb jij die connecties? :innocent:

1000g x 6 = 6000 eu
1000g x 30 = 30.000 eu

ff 24.000 eu winst! :love:

Misschien moet ik toch maar van beroep veranderen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 10:25 

Donateur

Kevin-Raw schreef:

1000g x 6 = 6000 eu
1000g x 30 = 30.000 eu

Ik weet wat ik later wil worden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 10:30 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Heb jij die connecties? :innocent:

I wouldn't tell if I do :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 10:49 

Donateur

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

1000g x 6 = 6000 eu
1000g x 30 = 30.000 eu

Ik weet wat ik later wil worden :love:

Mijn papa is directeur van de bank!
Mijn papa is chirurg
Mijn Papa werkt bij de MacDonalds
Mijn Papa heeft ze eigen snoepwinkel! :oh: :oh: :oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 10:53 

Hardtraxxer

Hoe meer je afneemt hoe minder het kost he, is volgens mij altijd al zo geweest! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:35 

Donateur

hsrobin schreef:
Hoe meer je afneemt hoe minder het kost he, is volgens mij altijd al zo geweest! :D

jaja dat is met alles :P maar 6 eu had ik nog niet voorbij horen komen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:43 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
hsrobin schreef:

jaja dat is met alles :P maar 6 eu had ik nog niet voorbij horen komen :whistle:

als iedereen nou wat geld in legt, en we kopen gezamelijk een kilootje mdma. verdelen de winst. Kunnen we mooi een jaartje feesten.

(houden natuurlijk wel 50 gram voor ons zelf over )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:55 

Donateur

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
hsrobin schreef:

als iedereen nou wat geld in legt, en we kopen gezamelijk een kilootje mdma. verdelen de winst. Kunnen we mooi een jaartje feesten.

(houden natuurlijk wel 50 gram voor ons zelf over )

Hahaha zou wel een stunt zijn! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:57 

Donateur

Inderdaad, gewoon een actie houde. Zodat we donateurs krijgen, zeggen we dat het voor een goed doel is "Kans arme jongeren in Nederland"

kan wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 12:22 

Hardtraxx Veteran

MDMA-Investment! Gegarandeerd uw inleg x4 terug xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 12:26 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Inderdaad, gewoon een actie houde. Zodat we donateurs krijgen, zeggen we dat het voor een goed doel is "Kans arme jongeren in Nederland"

Jij hebt nog een lening openstaan qua drugsgeld, 5,4% rente per maand. Dus ja, dat is mijn manier om rijk te worden. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 12:48 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Jij hebt nog een lening openstaan qua drugsgeld, 5,4% rente per maand. Dus ja, dat is mijn manier om rijk te worden. :whistle:

>.< hoeveel schuld heb ik dan bij jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 13:27 

Hardtraxxer

Nog nooit kristallen gehad, me maten allemaal wel maar ik nam altijd maar een pilletje.
Er zit niet veel verschil in toch? want xtc bestaat toch meestal uit MDMA en speed.
En zonder dat speed kan ik volgens mij niet de hele nacht doorbeuken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 13:29 

Hardtraxx Elite

Blazed schreef:
Nog nooit kristallen gehad, me maten allemaal wel maar ik nam altijd maar een pilletje.
Er zit niet veel verschil in toch? want xtc bestaat toch meestal uit MDMA en speed.

:nono: :') Nog zo eentje... In XTC zit geen speed, enkel MDMA... Dat echt zo weinigen weten wat ze nemen :( (Om preciezer te zijn, er zijn wel pillen op de markt geweest waar ook wat speed inzat, maar deze zijn een grote zeldzaamheid)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 13:30 

Donateur

Blazed schreef:

2% van alle pillen in Nederland bevat een klein beetje amfethamine , >.< maar derest is het puur mdma waar je de energie van krijgt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 14:28 

Hardtraxx Veteran

Een gast die ik ken beweerde dat de helft van XTC pillen uit speed bestond. En dat terwijl hij al vaker had gebruikt en ik nog nooit, maar ik wist wel veel meer over XTC dan hem. Mooiste was nog toen ik hem allemaal sites liet zien waar alle info over XTC (hoelang de werking duurt, hoeveel je moet nemen etc.) op stond, en dat ie toen zei dat dat allemaal niet klopte en dat het "maar" een paar sites waren. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 14:31 

Donateur

Haha eigenwijze dumbasses :D Alle info op Unity.nl is 100% waarheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 14:36 

Donateur

Jaa je hoort tegenwoordig ZOVEEEEL mensen die zeggen van ja zit speed in me pillen, want ik krijg ontzettend veel energie, en van mdma wordt je juist rustig en euforisch. :huh: Maar het is nog meestal nog verdomd moeilijk om die lui te overtuigen dat er geen speed in de pillen zit, :x
Net als mensen die zeggen, of je X of M pillen heb! >.< En dan vraag je wat het verschil is, en dan zeggen ze: Jaa van de X daar zit ook speed in en krijg je heel veel energie van, en in de M zit alleen mdma en wordt je chill van xd dumbasses! :x
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic