Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:22 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Defqon was ik gewoon bij hoor ;). Hysteria had ik andere plannen (genaamd zuipweekend in de Ardennen).

Hard Bass absoluut niet bij. Ga vrijdag 9 dagen wispo-en, oftewel voor jullie 9 dagen geen gezeur aan je kop op het forum van mij ;).
Dit jaar mis ik sowieso veel festivals door mijn reizen + studie. Ga 4 weken naar Spanje voor veldwerk en 3 weken naar China enzovoorts. Allemaal in de climax van het festivalseizoen. Augustus pak ik denk ik Qontinent en Decibel mee en dan is het weer over met de pret.

Ik bedoelde eerder dat je op Defqon aardig wat alcohol in je lichaam had xd En dan was het Qontinent ipv Hysteria, my bad :P

Maar vond het toen wel vies gezellig op Defqon, stampen bij Charlie en Theo :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:24 

Sommige mensen zullen het nooit begrijpen, dus bespaar de moeite en negeer 'm :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:25 

Hardtraxx Veteran

doubletrouble schreef:
@Olijfboompje 't Stoort me niet, moet ieder voor zichzelf weten, maar 't feit is, dat drugs verslavend werkt en op den duur (of misschien zelfs onmiddellijk) wel degelijk negatieve gevolgen met zich mee brengt. Dat gezegd hebbende springen er 20 man op me, die vervolgens over alcohol en sigaretten beginnen, 't is maar welke vergelijkingen je wil trekken, nogmaals :D

Hehe true...verslavingen sluipen er snel in, ik weet het.
Het ligt er wel in wat voor type persoonlijkheid je bent.

Ik bijvoorbeeld kan prima van speed afblijven doordeweeks en als ik wil hele maanden.
Hetzelfde geldt voor XTC en dergelijke.
Ik heb een keer gehad dat ik een probleem ergens mee had, maar dat was ook al vrij snel voorbij.

De verslaving bij hard drugs is gelijk aanwezig als in de mentale verslaving naar meer.
Ik geef je dat iig.

Toch ben ik ook van mening dat er wel degelijk mensen die kunnen functioneren met drugsgebruik (mits beperkt, hantering van verslavingsnormen)
Ik studeer bijvoorbeeld gewoon, volg een redelijk zware opleiding, loop stage van 9 tot 5, werk in het weekend waar mogelijk en haal prima cijfers, beoordelingen en geen problemen op werk.
Daarnaast heb ik een redelijk berg van sociale contacten en een prima toekomstperspectief.

Je hebt uiteraard uitzonderingen op de regel, daarnaast ben ik van mening dat menig persoon teveel het slechte belicht.
Altijd een uiterste, heel erg jammer.

Neemt niet weg dat drugs (Alle) heel erg verslavend werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:26 

Dit weekend eens Groene superman's testen zijn nieuw eens kijken hoe dat gaat bevallen
Die gast ze dat ze op 180 mg waren getest dus wordt ff sjekken :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:27 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Dit weekend eens Groene superman's testen zijn nieuw eens kijken hoe dat gaat bevallen

Ga je dan zo hard als superman op mysteryland ? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:30 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
doubletrouble schreef:
@Chukkelz Te veel leeswerk met teveel typwerk als gevolg. Ga eerst maar correct spellen.
@Olijfboompje 't Stoort me niet, moet ieder voor zichzelf weten, maar 't feit is, dat drugs verslavend werkt en op den duur (of misschien zelfs onmiddellijk) wel degelijk negatieve gevolgen met zich mee brengt. Dat gezegd hebbende springen er 20 man op me, die vervolgens over alcohol en sigaretten beginnen, 't is maar welke vergelijkingen je wil trekken, nogmaals :D
@DarkBeatZ Je hebt hele mooie praatjes, maar check je bronnen de volgende keer zorgvuldiger, er is een verschil tussen ergens kanker van krijgen of de kans op kanker vergroten. Wat jij onzin vind, is niet voor iedereen per definitie onzin.

Edit @Chukkelz Daarbij heb ik me binnen geen enkel argument beperkt tot XTC, ik praat over "hard drugs", dat gaat verder dan alleen XTC.

Nou breekt m'n klomp. Ga je nu ook nog zeiken over spelling? Dude, hoe triest ben jij?! Verder gaat het alleen verder dan XTC, alleen jij scheert iedereen over één kam, als het maar geen alcohol of tabak is. Want jij ziet alle drugsgebruikers precies hetzelfde. Of ze nou soft- of harddrugs gebruiken. Of ze nou XTC of Cocaïne gebruiken. Of ze recreatief gebruiken of verslaafd zijn. Jij hebt echt het verstand van een speciebonenpit. Damn, wat achterlijk. :')

=D hahahaha wat is er nou zo triest?
Nouja, in ieder geval heb ik 't topic weer wat leven in geblazen, zo blijkt.
Meningsverschillen zullen er altijd blijven, en jullie moeten echt niet stoppen met drugs hoor! Dat was m'n opzet helemaal niet (:

Misschien heb ik ook inderdaad wel verkeerde mensen in het circuit leren kennen, dat kan best. Echter neemt dat niet weg dat je een vergelijking tussen drugs en alcohol, niet kunt trekken.
Ik scheer niet alle mensen over een kam vriendelijke vriend, ik scheer jullie over één kam op party's, maar heb ik dan niet 'n beetje gelijk? ;)

@Olijfboompje ik studeer zelf, inmiddels 2e beroepsopleiding, heb anderhalf stage achter de rug en ga nog een mooie 10 maanden tegemoet. Werk door de weeks daar waar mogelijk en aan sociale contacten geen gebrek. In 't weekend vooral bezig met muziek, hier en daar plaatje releasen is ook niet gek (: Het enige verschil is dat ik geen drugs nodig heb, om 't prima naar m'n zin te hebben.

Ik ben pleite, kramp aan m'n vingers jonge, dalijk hebk nog 'n pilletje nodig om door te kunnen gaan!
xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:30 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Khadber schreef:
Defqon was ik gewoon bij hoor ;). Hysteria had ik andere plannen (genaamd zuipweekend in de Ardennen).

Hard Bass absoluut niet bij. Ga vrijdag 9 dagen wispo-en, oftewel voor jullie 9 dagen geen gezeur aan je kop op het forum van mij ;).
Dit jaar mis ik sowieso veel festivals door mijn reizen + studie. Ga 4 weken naar Spanje voor veldwerk en 3 weken naar China enzovoorts. Allemaal in de climax van het festivalseizoen. Augustus pak ik denk ik Qontinent en Decibel mee en dan is het weer over met de pret.

Ik bedoelde eerder dat je op Defqon aardig wat alcohol in je lichaam had xd En dan was het Qontinent ipv Hysteria, my bad :P

Maar vond het toen wel vies gezellig op Defqon, stampen bij Charlie en Theo :yay:

Oh dat zal vast wel. Ik weet precies wat alcohol met me doet, dus ik kan prima inschatten hoever ik was of niet ;). En op een feestje hou ik de rem er niet echt op, dus had inderdaad wel aardig wat gedronken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:32 

Hardtraxx Veteran

Jij was zeker dronken op de vrijdagavond van TQ. Je zei dingen die ik niet ga herhalen. Want ik weet niet of jordy daar wel blij mee zal zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:33 

Donateur

Iets met keihard kontneuken en andere vieze dingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:34 

Hardtraxx Veteran

doubletrouble schreef:
=D hahahaha wat is er nou zo triest?
Nouja, in ieder geval heb ik 't topic weer wat leven in geblazen, zo blijkt.
Meningsverschillen zullen er altijd blijven, en jullie moeten echt niet stoppen met drugs hoor! Dat was m'n opzet helemaal niet (:

Misschien heb ik ook inderdaad wel verkeerde mensen in het circuit leren kennen, dat kan best. Echter neemt dat niet weg dat je een vergelijking tussen drugs en alcohol, niet kunt trekken.
Ik scheer niet alle mensen over een kam vriendelijke vriend, ik scheer jullie over één kam op party's, maar heb ik dan niet 'n beetje gelijk? ;)

@Olijfboompje ik studeer zelf, inmiddels 2e beroepsopleiding, heb anderhalf stage achter de rug en ga nog een mooie 10 maanden tegemoet. Werk door de weeks daar waar mogelijk en aan sociale contacten geen gebrek. In 't weekend vooral bezig met muziek, hier en daar plaatje releasen is ook niet gek (: Het enige verschil is dat ik geen drugs nodig heb, om 't prima naar m'n zin te hebben.

Ik ben pleite, kramp aan m'n vingers jonge, dalijk hebk nog 'n pilletje nodig om door te kunnen gaan!
xx

Aaai, kerel, hier rij je een scheve schaats.
Ik heb nergens beweerd dat ik drugs nodig heb om te genieten :)

Het is een toegevoegde waarde.
Ik kan prima feesten zonder drugs en heb het ook zeker niet nodig.

Plaatjes maken kan ik niet enzo :P
Ben niet zo heel creatief en muzikaal wat dat betreft.
Ervan genieten doe ik echter non stop!

Ik vind het wel leuk om je mening te lezen hierover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:35 

Mol schreef:
Iets met keihard kontneuken en andere vieze dingen?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:35 

Khadber schreef:
Oh dat zal vast wel. Ik weet precies wat alcohol met me doet, dus ik kan prima inschatten hoever ik was of niet ;). En op een feestje hou ik de rem er niet echt op, dus had inderdaad wel aardig wat gedronken.

op In Qontrol 2010 had je ook best wat op volges mij :P
je zwabberde toen heen en weer, dat vergeet ik nooit meer :P
maar wel gezellig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:36 

Hoofdcoach schreef:
wesskeej schreef:

Ik hoop het echt man eigenlijk nog harder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:37 

Donateur

doubletrouble schreef:

Laat mij nou net even Drugs & Alcohol voorlichting geven; vertel me eens waarom ik die vergelijking niet kan trekken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:38 

wesskeej schreef:
Hoofdcoach schreef:
wesskeej schreef:

Ik hoop het echt man eigenlijk nog harder :P

Haha dan ga je wel knetter hard, weet niet wat die gek allemaal gebruikt maar ziet er niet gezond uit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:40 

Hardtraxx Elite

modernization schreef:
Heeft iemand idee hoeveel een gram mdma-kristallen kost? Om maar beetje richtlijn te hebben voor prijs. Wel beetje kwaliteit en geen meuk. Bij voorbaat dank :P

Wisselt enorm, ik betaal ~15eur per gram voor ~80%, minder bij grotere hoeveelheden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:41 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
modernization schreef:
Heeft iemand idee hoeveel een gram mdma-kristallen kost? Om maar beetje richtlijn te hebben voor prijs. Wel beetje kwaliteit en geen meuk. Bij voorbaat dank :P

Wisselt enorm, ik betaal ~15eur per gram voor ~80%, minder bij grotere hoeveelheden

Oke, das wel pro goos :P

Hardtraxx Veteran

doubletrouble schreef:
xx

Stop dan aub op z'n minst met dit soort stomme grapjes. Je hebt blijkbaar echt geen flauw idee waar je het over hebt. Zoals je waarschijnlijk al vaak genoeg hier gelezen heb; niemand gebruikt hier om door te kunnen gaan, ze doen het omdat het net dat extra'tje geeft wat het feest voor hun nog beter maakt.

Donateur

Dat is geen slechte prijs DarkBeatz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:42 

DarkBeatz schreef:
modernization schreef:

Ja wisselt idd enorm maar meeste dealers vragen er 30-40 euro voor in ieder geval in mijn omgeving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:42 

Nando schreef:
doubletrouble schreef:
xx

Stop dan aub op z'n minst met dit soort stomme grapjes. Je hebt blijkbaar echt geen flauw idee waar je het over hebt. Zoals je waarschijnlijk al vaak genoeg hier gelezen heb; niemand gebruikt hier om door te kunnen gaan, ze doen het omdat het net dat extra'tje geeft wat het feest voor hun nog beter maakt.

Idd, wat een trieste kerel zeg, niet normaal.

ik zou zeggen: laat em lekker ff in de rook staan, krijgt ie weer een hartaanval en zijn we van em af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:43 

DarkBeatz schreef:
modernization schreef:

Damn kan je niet voor me fixen op Hard Bass ik moet 35 betalen voor 78% maar dan neemt hij het wel mee naar binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:44 

Donateur

Jongens, verlaag je nou niet. Laat 'm eerst maar eens uitleggen waarom alcohol beter is dan drugs :D

On-topic: Ik betaal meestal ~20 voor ~80%
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:45 

Mol schreef:
Jongens, verlaag je nou niet. Laat 'm eerst maar eens uitleggen waarom alcohol beter is dan drugs :D

On-topic: Ik betaal meestal ~20 voor ~80%

Alcohol=drugs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:46 

Donateur

Precies, maar erg veel mensen zijn van mening dat het niet zo is; en/of dat je beter alcohol kan drinken dan andere drugs.
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic