Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:42 

Ik ben benieuwt eerlijk gezegd.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:42 

Hardtraxxer

Heeft iemand idee hoeveel een gram mdma-kristallen kost? Om maar beetje richtlijn te hebben voor prijs. Wel beetje kwaliteit en geen meuk. Bij voorbaat dank :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:43 

modernization schreef:
Heeft iemand idee hoeveel een gram mdma-kristallen kost? Om maar beetje richtlijn te hebben voor prijs. Wel beetje kwaliteit en geen meuk. Bij voorbaat dank :P

30-40 euro dacht ik of ik ben in de war met mdma poeder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:43 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:

25 a 30 met uitschieters naar 40 afhankelijk van den dealert voor goede kwaliteit van boven de 70%
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:44 

roberttt schreef:
Heb ik dan speciale manier van schaatsen :$

Nee, jouw kaak schiet lekker alle kanten op :P

en ik liep me blijkbaar ook een partij te schaatsen op qlimax, hoorde gister van een maat van me dat er zelfs mensen achter me nadeden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:45 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:

en ik liep me blijkbaar ook een partij te schaatsen op qlimax, hoorde gister van een maat van me dat er zelfs mensen achter me nadeden xd

Mag ik heel eerlijk zijn? Ik kwam jullie tegen en het zag er niet uit :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:46 

Khadber schreef:

Op qlimax?
ik kan me niet herinneren dat ik jou heb gezien, of was dat dat ene moment dat we heel kort bij de regie waren met hoeksemad ook enzo?
toen had ik nog niks op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:46 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
modernization schreef:

25 a 30 met uitschieters naar 40 afhankelijk van den dealert voor goede kwaliteit van boven de 70%

Dankuu, had namelijk geen idee wat dat zou gaan kosten, maar dan hou ik het wel bij een snoepje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:48 

modernization schreef:
Olijfboompje schreef:
modernization schreef:

Dankuu, had namelijk geen idee wat dat zou gaan kosten, maar dan hou ik het wel bij een snoepje :P

Zou ik op een feest sowieso doen, kristallen word je heel loom en spacey van is wel vet maar niet als je wilt losgaan, zo heb ik het iig ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:49 

Donateur

Khadber schreef:
KSwoosh schreef:
roberttt schreef:

Daar ging me zelf vertrouwen, durf me nu al helemaal niet meer in het openbaar te laten zien :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:52 

:lol:
Trouwens, Khadber gebruik jij eigenlijk wat op feesten? (drugs, geen alcohol :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:52 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:

Op qlimax?
ik kan me niet herinneren dat ik jou heb gezien, of was dat dat ene moment dat we heel kort bij de regie waren met hoeksemad ook enzo?

Nee, was geloof ik onder TNT toen ik terug aan het lopen was richting linksvoor naar James + vrouw en 2 andere mensen van Fok. We stonden grote delen vd avond samen, vandaar. Ik zag jullie met zijn 3en naast elkaar, grote oogjes, af en toe zo'n kaak die ergens heen ging.. Nee, niet zo charmant.

Overigens was dat 1 van de feesten waar ik voor de verandering niet te veel had gezopen, dus betrouwbare info.

MovingMadness schreef:
Trouwens, Khadber gebruik jij eigenlijk wat op feesten?

Alcohol. Voornamelijk bier. En ik vind het fan-tas-tisch. Meestal loop ik met een Hardtraxx shirt aan, moet je nog wel een beetje normaal kunnen doen vind ik. Representatief enzo ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:58 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:

Op qlimax?

OMG, we staan zelfs nog met hem op de foto, hoe ver was jij heen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Alcohol. Voornamelijk bier. En ik vind het fan-tas-tisch. Meestal loop ik met een Hardtraxx shirt aan, moet je nog wel een beetje normaal kunnen doen vind ik. Representatief enzo ;).

Ach als je maar lol hebt he :thumbsup:
Ga je ook naar Hardbass? Wil wel eens zien of ik jou nou wel eens gezien heb hier in Hillegom xd heb je wel onbewust op Fusion gezien maar was toen nog niet op hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:59 

Khadber schreef:
KSwoosh schreef:
Khadber schreef:

Op qlimax?

Nee, was geloof ik onder TNT toen ik terug aan het lopen was richting linksvoor naar James + vrouw en 2 andere mensen van Fok. We stonden grote delen vd avond samen, vandaar. Ik zag jullie met zijn 3en naast elkaar, grote oogjes, af en toe zo'n kaak die ergens heen ging.. Nee, niet zo charmant.

Overigens was dat 1 van de feesten waar ik voor de verandering niet te veel had gezopen, dus betrouwbare info.

MovingMadness schreef:

Ja als je met dat shirtje loopt vind ik dat ook wel ja :P Ben je ook te vinden op Hardbass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:00 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
Citaat:

Representatief? Uh, forgot Defqon en naar het schijnt Hysteria? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:03 

Khadber schreef:

oooooooooooooh ja nu weet ik et weer :P
al heb ik daar geen fotos van :oh:
maar ik ging op qlimax ook wel echt hard xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:04 

Hardtraxx Veteran

Defqon was ik gewoon bij hoor ;). Hysteria had ik andere plannen (genaamd zuipweekend in de Ardennen).

Hard Bass absoluut niet bij. Ga vrijdag 9 dagen wispo-en, oftewel voor jullie 9 dagen geen gezeur aan je kop op het forum van mij ;).
Dit jaar mis ik sowieso veel festivals door mijn reizen + studie. Ga 4 weken naar Spanje voor veldwerk en 3 weken naar China enzovoorts. Allemaal in de climax van het festivalseizoen. Augustus pak ik denk ik Qontinent en Decibel mee en dan is het weer over met de pret.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:06 

Khadber schreef:
Defqon was ik gewoon bij hoor ;). Hysteria had ik andere plannen (genaamd zuipweekend in de Ardennen).

Hard Bass absoluut niet bij. Ga vrijdag 9 dagen wispo-en, oftewel voor jullie 9 dagen geen gezeur aan je kop op het forum van mij ;).
Dit jaar mis ik sowieso veel festivals door mijn reizen + studie. Ga 4 weken naar Spanje voor veldwerk en 3 weken naar China enzovoorts. Allemaal in de climax van het festivalseizoen. Augustus pak ik denk ik Qontinent en Decibel mee en dan is het weer over met de pret.

Ah oké dat is wel minder. naja weet natuurlijk niet wat je leuker vindt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:09 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:

Joh, of ik nou 1 dagje Defqon doe of 3 weken China met mensen die ik aardig ken voor een redelijke prijs. Ik weet wat ik zou kiezen: altijd China. Defqon komt echt volgend jaar nog wel een keer terug, en daarna nog wel 10 keer gok ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:12 

Hardtraxx Veteran

Ik moet deze zomer stage lopen, dus ik zal ook veel feesten moeten missen. :/
er is nog maar één feest die vast staat tijdens mijn stageperiode en dat is De Toppers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:13 

Khadber schreef:
MovingMadness schreef:

Joh, of ik nou 1 dagje Defqon doe of 3 weken China met mensen die ik aardig ken voor een redelijke prijs. Ik weet wat ik zou kiezen: altijd China. Defqon komt echt volgend jaar nog wel een keer terug, en daarna nog wel 10 keer gok ik zo.

Ja op die manier is de keuze vrij snel gemaakt ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:13 

Hardtraxxer

@Chukkelz Te veel leeswerk met teveel typwerk als gevolg. Ga eerst maar correct spellen.
@Olijfboompje 't Stoort me niet, moet ieder voor zichzelf weten, maar 't feit is, dat drugs verslavend werkt en op den duur (of misschien zelfs onmiddellijk) wel degelijk negatieve gevolgen met zich mee brengt. Dat gezegd hebbende springen er 20 man op me, die vervolgens over alcohol en sigaretten beginnen, 't is maar welke vergelijkingen je wil trekken, nogmaals :D
@DarkBeatZ Je hebt hele mooie praatjes, maar check je bronnen de volgende keer zorgvuldiger, er is een verschil tussen ergens kanker van krijgen of de kans op kanker vergroten. Wat jij onzin vind, is niet voor iedereen per definitie onzin.

Edit @Chukkelz Daarbij heb ik me binnen geen enkel argument beperkt tot XTC, ik praat over "hard drugs", dat gaat verder dan alleen XTC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:21 

Hardtraxx Veteran

doubletrouble schreef:
@Chukkelz Te veel leeswerk met teveel typwerk als gevolg. Ga eerst maar correct spellen.
@Olijfboompje 't Stoort me niet, moet ieder voor zichzelf weten, maar 't feit is, dat drugs verslavend werkt en op den duur (of misschien zelfs onmiddellijk) wel degelijk negatieve gevolgen met zich mee brengt. Dat gezegd hebbende springen er 20 man op me, die vervolgens over alcohol en sigaretten beginnen, 't is maar welke vergelijkingen je wil trekken, nogmaals :D
@DarkBeatZ Je hebt hele mooie praatjes, maar check je bronnen de volgende keer zorgvuldiger, er is een verschil tussen ergens kanker van krijgen of de kans op kanker vergroten. Wat jij onzin vind, is niet voor iedereen per definitie onzin.

Edit @Chukkelz Daarbij heb ik me binnen geen enkel argument beperkt tot XTC, ik praat over "hard drugs", dat gaat verder dan alleen XTC.

Nou breekt m'n klomp. Ga je nu ook nog zeiken over spelling? Dude, hoe triest ben jij?! Verder gaat het alleen verder dan XTC, alleen jij scheert iedereen over één kam, als het maar geen alcohol of tabak is. Want jij ziet alle drugsgebruikers precies hetzelfde. Of ze nou soft- of harddrugs gebruiken. Of ze nou XTC of Cocaïne gebruiken. Of ze recreatief gebruiken of verslaafd zijn. Jij hebt echt het verstand van een speciebonenpit. Damn, wat achterlijk. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:22 

Hardtraxx Veteran

doubletrouble schreef:

Gast, ga nou gewoon weg. Je kunt ons echt niet gaan overtuigen dat we opeens stoppen ofzo. Je hebt toch geen last van ons? Ga dan lekker verder met jouw goede leven ;)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic