Ja dat je er 2 in heeeele korte tijd dropt of tegelijk neemtroberttt wrote:Hoe bedoel je ? 2 pillen tegelijk?MovingMadness wrote:Heeft iemand al is ervaring gehad dat bijvoorbeeld 2 noten op hetzelfde moment insloegen ben benieuwd haha
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
M
-
M
Ja die kan ik hier ook krijgen maar neem oranje volkswagentjes mee denk ik rond 120-130 mg. op hoeveel zitten die AH-tjes?roberttt wrote:Ik ga zaterdag misschien de albert Hein uit testen
Heb heel de controverse in Engeland vrij nauwgezet gevolgd naar aanleiding van de studie van David Nutt zijn onderzoeksbureau (wat fungeerde als raadgever aan de regering in Engeland mbt de schadelijkheid van drugs bij het classificeren ervan). Zoals hij ook al eerder zei, de mensen die vinden dat xtc moet geclassificeerd worden als een klasse b drug idpv een klasse a drug zoals nu het geval is hebben alvast het intellectuele argument gewonnenOlijfboompje wrote:Haha, hoe vindt je het zo ?
Heb ooit is 2 canadezen in hele korte tijd gedropt, duurde me te lang dat die eerste insloeg dus nam nog 1 . Raad het je niet aan. Hele tijd als een dooie in de hardcore tent gezeten ( fantast Islands) en kansloos staan kon niksMovingMadness wrote:Ja dat je er 2 in heeeele korte tijd dropt of tegelijk neemtroberttt wrote:Hoe bedoel je ? 2 pillen tegelijk?MovingMadness wrote:Heeft iemand al is ervaring gehad dat bijvoorbeeld 2 noten op hetzelfde moment insloegen ben benieuwd haha
Echt stom dom was het fijn mij
-
M
haha, pics or it didn't happen!! 
Hehe vet manDarkBeatz wrote:Heb heel de controverse in Engeland vrij nauwgezet gevolgd naar aanleiding van de studie van David Nutt zijn onderzoeksbureau (wat fungeerde als raadgever aan de regering in Engeland mbt de schadelijkheid van drugs bij het classificeren ervan). Zoals hij ook al eerder zei, de mensen die vinden dat xtc moet geclassificeerd worden als een klasse b drug idpv een klasse a drug zoals nu het geval is hebben alvast het intellectuele argument gewonnenOlijfboompje wrote:Haha, hoe vindt je het zo ?
Ik lees mij tegenwoordig sinds ik gebruik er ook erg veel over in.
Ik zit er zelfs over te denken verslavingszorg in te gaan m.b.t. drugsverslavingen.
Sowieso een interessant wereldje hoe zulke stofjes je hersentjes bewegen tot bepaalde acties.
dan dit it didn't happen.MovingMadness wrote:haha, pics or it didn't happen!!
-
M
ik geloof je wel hehe, wil niet eens weten hoe je erbij stondroberttt wrote:dan dit it didn't happen.MovingMadness wrote:haha, pics or it didn't happen!!
Ik ook niet, wat wel raar was dat ik de volgende een partybericht kreeg van zon doorgewinterde gabberMovingMadness wrote:ik geloof je wel hehe, wil niet eens weten hoe je erbij stondroberttt wrote:dan dit it didn't happen.MovingMadness wrote:haha, pics or it didn't happen!!
Met erin "hee jonge, leef jij nog je ging wel heel hard gister. Moest wel goed op je letten "
Maarja, tegenwoordig pas ik wel op
-
M
Haha geloof ik best als je 2 nog wel canadezen in een korte tijd knalt
Ja ik ook wel, op Hardbass weer lekker
kan niet wachten 
Ja ik ook wel, op Hardbass weer lekker
-
M
Hoeveel MG zitten in die AHtjes dan van jou?
Geen idee krijg ze zaterdag, maar wil ze meer voor me collectie.MovingMadness wrote:Hoeveel MG zitten in die AHtjes dan van jou?
Sommige mensen verzamelen postzegels, ik pillen. Maar 130 meende ik
Dumbface, doe het dan de week ná Hard Bassroberttt wrote:Ik ga zaterdag misschien de albert Hein uit testen
Na hardbass stop ik, aangezien me eerste feest erna pad weer ground zero is.Chukkels wrote:Dumbface, doe het dan de week ná Hard Bassroberttt wrote:Ik ga zaterdag misschien de albert Hein uit testen
-
M
Oké, naja die oranje vw's ook zoiets dus zal voor mij dan vrij weinig uit maken.roberttt wrote:Geen idee krijg ze zaterdag, maar wil ze meer voor me collectie.MovingMadness wrote:Hoeveel MG zitten in die AHtjes dan van jou?
Sommige mensen verzamelen postzegels, ik pillen. Maar 130 meende ik
Als ik jou was zal ik ook niet een week voor HB nog noten doen.. zou alle serotine voor Hardbass bewaren en daar super hard knallen
-
G
laten we maar doen alsof dat een hele lange pauze isroberttt wrote:Na hardbass stop ik, aangezien me eerste feest erna pad weer ground zero is.
MoHroberttt wrote:Na hardbass stop ik, aangezien me eerste feest erna pad weer ground zero is.
Ik ben nu sinds qountdown clean (mdma dan) langer dan jouKSwoosh wrote:laten we maar doen alsof dat een hele lange pauze isroberttt wrote:Na hardbass stop ik, aangezien me eerste feest erna pad weer ground zero is.
-
G
alleen had ik daarvoor niet een jaar lang bijna elk weekend geburiktroberttt wrote:Ik ben nu sinds qountdown clean (mdma dan) langer dan jijKSwoosh wrote:laten we maar doen alsof dat een hele lange pauze isroberttt wrote:Na hardbass stop ik, aangezien me eerste feest erna pad weer ground zero is.
Nemen we de AH op de afterparty in het zwembad, gaan we die daar uittestenroberttt wrote:Na hardbass stop ik, aangezien me eerste feest erna pad weer ground zero is.Chukkels wrote:Dumbface, doe het dan de week ná Hard Bassroberttt wrote:Ik ga zaterdag misschien de albert Hein uit testen
Zonde om een week vóór Hard Bass je serotonine, die je zo goed hebt opgespaard, op te maken. Je zal nog steeds wel geweldig gaan, maar als je bij wijze van spreken als je dit weekend niet neemt 99% gaat op Hard Bass, ga je als je wel neemt 'maar' 75% van je kunnen
-
M
Ik sinds Pokkeherrie en dat was mid november, dus heb weer genoeg serotinineroberttt wrote:Ik ben nu sinds qountdown clean (mdma dan) langer dan jouKSwoosh wrote:laten we maar doen alsof dat een hele lange pauze isroberttt wrote:Na hardbass stop ik, aangezien me eerste feest erna pad weer ground zero is.
Wat Chukkels zegt ja
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
roberttt wrote:Ik ben nu sinds qountdown clean (mdma dan) langer dan jouKSwoosh wrote:laten we maar doen alsof dat een hele lange pauze isroberttt wrote:Na hardbass stop ik, aangezien me eerste feest erna pad weer ground zero is.
Dacht dat je zei dat je op Qountdown ook niet gebruikt had?
Aan het schaatsen was
-
G
theoretisch gezien had ie in 2010 niet gebruikt, maar in 2011 wel.Hoofdcoach wrote:Dacht dat je zei dat je op Qountdown ook niet gebruikt had?vond het als zo raar aangezien je lekker
Aan het schaatsen was
jaChukkels wrote:En bedankt...![]()
Heb ik trouwens een speciale manier van kaakschaatsen?
DarkBeatz wrote:MoHroberttt wrote:Na hardbass stop ik, aangezien me eerste feest erna pad weer ground zero is.Loudness