Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:54 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
*Denkt toch echt wel dat dit de nieuwe pagina is *

Jammer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:54 

Nu dan ? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:57 

Hardtraxx Veteran

Ik zou wel weer al je punten willen aanspannen, maar dat is hopeloos en ik heb er ook helemaal geen trek in. Dan maar even ingaan op dit:

Citaat:

Nogmaals: wie drugs gebruikt, hoeveel, wanneer, 't zal me allemaal 'n reet roesten. Maar als je er zelf nou 'ns helder over nadenkt, ook zoals al eerder gezegd werd; er is al zoveel slecht voor je. Ga jij 't risico lopen met 'n verslaving te eindigen?
Ieder maakt z'n eigen keuzes, maar ik heb de mijne gemaakt.

Je zegt dat je zelf rookt. Daar is ook een verslavingskans op (en misschien ben je dat wel), en die is zelfs vele malen groter dan die van XTC. Van XTC afhankelijk worden is heel lastig. Als je met coke of hero aan zou komen, zou ik je een punt geven, maar zolang XTC en Speed minder verslavend is dan alcohol en tabak, zie ik het probleem niet. Het ligt verder trouwens geheel aan jezelf hoe versavingsverwekkend je geest is. Kun je jezelf wél of niet afzetten tegen de verslavingskans? Ik kan dat wel, ik heb niet op elk feest elk weekend een pilletje nodig. Maar eens in de zoveel tijd is dat gewoon lekker en leuk. Roken overigens hetzelfde. Ik zou er wél mee kunnen stoppen, hoewel het me absoluut moeite zal kosten. Maar als je een goed doorzettingsvermogen hebt, is dit absoluut mogelijk, ook zonder hulpmiddelen.

Maar goed, als jij zegt dat jij niks tegen drugsgebruikers hebt, dan geloof ik je op je woord. Het kwam in eerste instantie alleen heel anders over, op de manier waarop jij reageerde.

Maar ik vind het wel onzin dat jij schadelijkere dingen dan XTC wél vind kunnen, alleen omdat het maatschappelijk geaccepteerd is. Ben benieuwd hoe je ertegen aan zal kijken op het moment dat XTC wél gelegaliseerd wordt. Hoe kijk je trouwens aan tegenover softdrugs, wat in wezenlijke zin ook al min of meer maatschappelijk geaccepteerd is, of in ieder geval gedoogd?

PS. nog 1 ding: wie snuift hier in godsnaam om nuchter te worden? Jij kiest hier dus wél weer de meest extreme vorm uit van drugsgebruik die niet meer onder recreatief gebruiken valt, maar meer onder de wat extremere vorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:58 

Nou moet dan toch echt die nieuwe pagina zijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:59 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:

Dat is het, gefeliciteerd, je hebt de KNIP gehaald!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:03 

Chukkels schreef:
wesskeej schreef:

Dat is het, gefeliciteerd, je hebt de KNIP gehaald!

Dankje dankje, hierbij bedank ik mijn ouders die dit allemaal hebben mogen creëren :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:06 

Hardtraxx Veteran

En dat praatje over "mijn drugs koop ik legaal in de winkel"

GOH.. alcohol wordt al honderden jaren gebruikt en is dus zo standaard geaccepteerd en dus moeilijk te verbieden. Alcohol is zelfs slechter dan een pilletje ;)
EN al zou IEDEREEN aan de alcohol gaan op een feest wordt het echt een teringzooi vol vechtpartijen aangezien veel mensen een kwade dronk hebben (waaronder ik, ik wordt agressief en ga dingen slopen ;)) zie liever iedereen aan een pilletje want dan is iedereen vriendelijk en relaxed en denkt meer aan het feest dan ruzie maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:07 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

GOH.. alcohol wordt al honderden jaren gebruikt en is dus zo standaard geaccepteerd en dus moeilijk te verbieden. Alcohol is zelfs slechter dan een pilletje ;)
EN al zou IEDEREEN aan de alcohol gaan op een feest wordt het echt een teringzooi vol vechtpartijen aangezien veel mensen een kwade dronk hebben (waaronder ik, ik wordt agressief en ga dingen slopen ;)) zie liever iedereen aan een pilletje want dan is iedereen vriendelijk en relaxed en denkt meer aan het feest dan ruzie maken

Tot zo ver je onschuldige uiterlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:08 

Hoofdcoach schreef:

:worship:
Nou discussie closed :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:10 

Hardtraxx Elite

doubletrouble schreef:
1. Ik heb vaak genoeg gevallen gezien, die recreatief gebruikten op party's. Die gevallen kom je er nu inderdaad niet meer tegen, dat eindigde héél netjes in regelmatig gebruik met verslaving als gevolg

Voor elk geval waar jij het over hebt met een verslaving zijn en 50 anderen die niet met een verslaving eindigen. XTC is alvast niet verslavend, coke en speed wel, alsook alcohol en nicotine of weed. (LSD is trouwens ook totaal niet verslavend, andere psychedelische middelen ook niet, het enige psychedelisch middel dat gekend is verslavend te zijn is ketamine)

doubletrouble schreef:
2. Ow, zo zwart-wit zie ik 't niet, jij begrijpt me verkeerd. Ik snap jullie volkomen, wat is 't geweldig, met zo'n pilletje op! Nu ff back2reality; ja, alcohol & tabak zijn ook drugs, so what? Dat is geaccepteerd, al jaren en niet geestverruimend. Jullie praten constant over mijn standpunt, maar wanneer komt er nou een argument wat niet terug valt op alcohol & tabak? Geef mij één goede reden, om drugs te gebruiken? En kom niet met fabeltjes als; je wereld groeit, je voelt je goed, je kan langer doorgaan, bla bla, daarvoor kun je ook de sportschool in

Alcohol niet geestverruimend? Volgens mij begrijp je het begrip van geestverruimend niet zo goed... Het word aangehaald omdat alcohol en tabak legale drugs zijn die geaccepteerd zijn ondanks dat ze schadelijker en gevaarlijker zijn voor de maatschappij dan xtc, ja er zijn drugs wat schadelijker en gevaarlijker zijn dan alcohol en tabak maar het toont alleen maar aan hoe hypocriet jij en anderen zijn door af te komen dat hard drugs standaard slecht zijn en alcohol niet enkel en alleen omdat het maatschappelijk aanvaard is. Op vlak van verslaving en schadelijkheid is alcohol een enorm groot probleem, bij een recent onderzoek in Engeland bleek alcohol zelfs een groter probleem voor de maatschappij te zijn dan heroine en cocaine (heroine en cocaine richten wel meer schade aan de gebruiker zelf, maar leveren minderen problemen op voor de samenleving). Men gebruikt drugs om net dezelfde reden als je alcohol gebruikt, of doe je dat enkel en alleen omdat het kan? En niet omdat je het leuk vind dat het je losser maakt...

doubletrouble schreef:
3. Geheelonthouder ben ik niet. Ik doe geen drugs, dat mag duidelijk zijn. Ik drink wel, op gelegenheden, en rook. Maar alsnog, vind ik dat heel iets anders dan 'n pilletje of lijntje of wat dan ook, aangezien ik mijn "drugs" gewoon in de supermarkt haal?

Enorm hypocriet en closeminded vind ik deze redenering, omdat het uit de supermarkt komt is het dus beter voor je, nou dat heeft de regering lang iedereen willen laten geloven, gelukkig weet men nu wel beter, jij loopt enkel nog wat achter op de feiten...

doubletrouble schreef:
4. Aangezien alles al slecht voor je is, waarom ga je daar dan ook nog drugs bij nemen? Over jezelf tegenspreken gesproken...

Zat mensen gebruiken super onverstandig, maar je gaat een alcoholist toch ook niet over dezelfde kam scheren als jezelf? Net zoals je een junk niet over dezelfde kam moet scheren met een recreatieve gebruiker. Het is aan jezelf om je in de hand te kunnen houden, en dit is niet moeilijker met illegale drugs als met legale drugs. Waarom rook je? Roken is het grootste voorbeeld van iets wat puur en alleen een verslaving is, roken is niet geestverruimend, en verbetert of maakt je leven op geen enkele manier leuker, het kost alleen maar bakken met geld en je krijgt er kanker van, of vind je dat wetenschappelijk punt misschien ook onzin dat je zoveel jaren van je leven verliest door te roken?

doubletrouble schreef:
5. Ik weet niet precies waar jij gelezen hebt dat ik beweer dat drugsgebruikers minder genieten dan geheelonthouders? Absoluut niet! Het blijkt namelijk dat jullie in je eigen wereldje niet weet waar je kijken moet. Is dat de reden van die pupillen altijd?

Je laat maar weer eens blijken hier dat je totaal geen kennis hebt over drugs, de effecten zowel uiterlijk als innerlijk. Je komt gewoon als een idioot over op die manier :/ Je leeft absoluut niet in je eigen wereld als je drugs op hebt... Misschien dat jij dat zo ervaren hebt met bepaalde drugsmisbruikers, maar de realiteit op een feest is juist heel anders, het sociaal contact is veel groter door drugs.

doubletrouble schreef:
Ook een recreatiegebruiker wordt nieuwsgierig, wat doet speed met je? Wat doet cocaïne met je? Hou toch op, ik heb 't zelf gezien. Menig afkicker is begonnen met 'n jonkotje, 'n pilletje op 'n feestje en eindigde met 'n spuitje onder de brug, kom drugsgebruik niet goedpraten.

Het triestigste commentaar wat je je kan bedenken :x Wat iemand verder doet ligt volledig bij jezelf, speed en coke maken voor de meeste mensen meer kapot dan je lief is, ik geloof dat het recreatief te gebruiken is maar ik zie ook dat enorm veel mensen dit niet doen. Maar dat ligt meer aan die mensen als iets anders. Er zijn nog altijd een even groot aantal mensen (procentueel) die in een alcohol verslaving terecht komen terwijl dit gewoon legaal is.

doubletrouble schreef:
En wat die politieke kwestie betreft, thaah belachelijk. D66, waar hebben we 't over? Hoe meen je dat ooit door te krijgen, als D66 streeft naar legalisering van XTC en elke andere partij hier niks mee te maken wil hebben? De opstelling van het huidige kabinet verbaast me niks. Ik wil best iemand zien trachten een politicus te overtuigen dat drugs in Nederland gelegaliseerd moet worden. Prima showtje voor Comedy Central

Het toont alleen maar dat het wetenschappelijk is aangetoond dat wat jij met je leven doet schadelijker is als wat sommige recreatievedrugsgebruikers doen, ook al komt hun pilletje niet uit het warenhuis. Je bent gewoon enorm bekrompen en ik vind het enorm triest met wat voor on onderbouwde standpunten je komt, drugs zijn slecht in jouw gedachten, maar een goede reden ervoor heb je niet om iedereen over dezelfde kam te scheren. Er zijn genoeg wetenschappelijk onderbouwde standpunten om tegen je in te gaan, maar jij houd je liever vast aan de ouderwetse anti drugs propaganda die al 10tallen jaren bij iedereen erin word geduwd, dat is jouw zaak natuurlijk, maar begin dan geen discussie over iets waar je niet van weet en wat je niet kan winnen, ook de stepping stone theorie is al vaak genoeg bewezen dat deze je reinste onzin is en dat het roken van weed bv geen aanzet geeft tot het gebruiken van andere drugs.

Doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:14 

Hardtraxx Veteran

Amen. :worship: Ben benieuwd wat ie hierop te zeggen heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:15 

Hardtraxx Veteran

Hulde voor de post John, je zegt precies wat ik bedoelde, maar geen zin in had om te typen. Wel 1 ding, van roken krijg je geen kanker, het vergroot je kans om kanker te krijgen. Is wel iets heel anders ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:16 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Tot zo ver je onschuldige uiterlijk xd

:whistle: :whistle: ja met genoeg alcohol verander ik in een heel ander mens..:P helaas.
daarom hou ik het nu alleen bij bier :thumbup: daar wordt ik eerder beroerd van dan dronken

:worship: voor DarkBeatz
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:19 

Hardtraxxer

doubletrouble schreef:
Maar als je er zelf nou 'ns helder over nadenkt, ook zoals al eerder gezegd werd; er is al zoveel slecht voor je. Ga jij 't risico lopen met 'n verslaving te eindigen?

XTC/MDMA kan niet lichamelijk verslavend zijn zoals alcohol/nicotine. Als je 't nu op de psychische weg gaat gooien.. tuurlijk, kan allemaal. Afkickverschijnselen zijn er dus in ieder geval niet.

Zonder afkickverschijnselen is het geen kunst om niet meer te gebruiken of erg lange tussenpauzes tussen je gebruik te houden. Althans, dat heb ík ervaren en ik denk dat velen het hier met me eens zijn.

Ik moet daar wel even op aanvullen dat ook ik niet uit noodzaak gebruik, altijd zorg dat ik fit op een feestje verschijn en altijd zorg dat ik gezond eet naderhand en wat slaap inhaal.. Komt bij dat het nog bewezen is dat zo'n avond in de zoveel tijd minder schadelijk is dan alcohol. Dus het BOEIT ons eigenlijk helemaal niet welke 'bijbelse boodschap' je over wilt brengen..

Oja: Dit topic is voor drugsliefhebbers, jij mag voor jezelf "Het grote anti-drugs topic" aanmaken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:22 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:

Oja: Dit topic is voor drugsliefhebbers, jij mag voor jezelf "Het grote anti-drugs topic" aanmaken :')

Dan mag hij dus geen waarschuwing uitgeven?

Zie meerdere mensen hem afbranden. Als hij normaal vertelt wat hij wil vertellen is er niets aan de hand wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:23 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Oxygene schreef:

Zie meerdere mensen hem afbranden. Als hij normaal vertelt wat hij wil vertellen is er niets aan de hand wat mij betreft.

Hoi maar wat vind jij normaal vertellen dan?
Dit was zijn eerste post in dit topic:

doubletrouble schreef:
Drugs?
Hahaahaha, hoe laag kun je zinken =D

Heb 'n hele groep lui laten stikken, omdat ik de enige was die nog wist hoe die z'n kaken in bedwang kon houden.
Sorry mannen en vrouwen, niks voor mij (:
Wil je écht wat van je leven maken? Kap dan met die troep

Vind ik verre van normaal vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:26 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Oxygene schreef:

Juist ja, als hij normaal vertelt wat hij wil vertellen is er inderdaad niks aan de hand. Maar zolang hij mensen over één kam gaat scheren, kan dat wel eens in het verkeerde keelschat schieten bij bepaalde mensen. Heb meer mensen overigens dezelfde generaliserende booschap zien proberen te brengen, die houden het niet lang vol. Dit is hetzelfde als zeggen dat alle hardcore liefhebbers gabbers zijn en alle hardrock-luisteraars emo's. Wat een bullshit, er moet gewoon niet in hokjes gedacht worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

Dat vond ik ook. Vandaar de tekst:
Citaat:
Als hij normaal vertelt wat hij wil vertellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:28 

Hardtraxx Veteran

Mooi, zijn we het daar in ieder geval over eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:30 

Donateur

:thumbsup: netjes beargumenteerd john!! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:34 

Hardtraxx Veteran

Bekrompen mensen zijn zo fijn.
Leuk dat je me waarschuwt voor verslavingen man!

Thanks, point taken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:35 

Hardtraxxer

Citaat:
Voor elk geval waar jij het over hebt met een verslaving zijn en 50 anderen die niet met een verslaving eindigen. XTC is alvast niet verslavend, coke en speed wel, alsook alcohol en nicotine of weed. (LSD is trouwens ook totaal niet verslavend, andere psychedelische middelen ook niet, het enige psychedelisch middel dat gekend is verslavend te zijn is ketamine)

Met andere woorden; pilletje, na pilletje, na pilletje, op 'n feestje of niet, is geen verslaving "omdat het zo goed voelt"? XTC heeft geen lichamelijke verslaving tot gevolg.

Citaat:
Alcohol niet geestverruimend? Volgens mij begrijp je het begrip van geestverruimend niet zo goed... Het word aangehaald omdat alcohol en tabak legale drugs zijn die geaccepteerd zijn ondanks dat ze schadelijker en gevaarlijker zijn voor de maatschappij dan xtc, ja er zijn drugs wat schadelijker en gevaarlijker zijn dan alcohol en tabak maar het toont alleen maar aan hoe hypocriet jij en anderen zijn door af te komen dat hard drugs standaard slecht zijn en alcohol niet enkel en alleen omdat het maatschappelijk aanvaard is. Op vlak van verslaving en schadelijkheid is alcohol een enorm groot probleem, bij een recent onderzoek in Engeland bleek alcohol zelfs een groter probleem voor de maatschappij te zijn dan heroine en cocaine (heroine en cocaine richten wel meer schade aan de gebruiker zelf, maar leveren minderen problemen op voor de samenleving). Men gebruikt drugs om net dezelfde reden als je alcohol gebruikt, of doe je dat enkel en alleen omdat het kan? En niet omdat je het leuk vind dat het je losser maakt...

Alcohol is inderdaad geestverruimend, maar waarmee trek je nu weer een vergelijking? Als XTC hetzelfde werkt als alcohol, ben ik de volgende keer van de partij op jullie XTC-feestjes!
Ik ben hypocriet? Van alcohol is er maar een soort, in het ene drankje wat sterker aanwezig dan bij het ander. Tuurlijk maakt 't je kapot, ook dat is bekend en 't zal absoluut slechter zijn dan XTC. Je geeft zelf al aan dat je weet dat er hard drugs zijn die slechter zijn dan alcohol, wie is er nu de hypocriet? Niemand van ons heeft gezegd, dat alcohol niet slecht voor je is, hou 't bij de feiten?

Citaat:
Enorm hypocriet en closeminded vind ik deze redenering, omdat het uit de supermarkt komt is het dus beter voor je, nou dat heeft de regering lang iedereen willen laten geloven, gelukkig weet men nu wel beter, jij loopt enkel nog wat achter op de feiten...

Ik loop niet achter op de feiten, jullie lopen erop voor. Er zal NOOIT een kabinet komen, waarin harddrugs gelegaliseerd zou worden. Maar begrijp me wederom niet verkeerd; dat vind ik best jammer.

Citaat:
Zat mensen gebruiken super onverstandig, maar je gaat een alcoholist toch ook niet over dezelfde kam scheren als jezelf? Net zoals je een junk niet over dezelfde kam moet scheren met een recreatieve gebruiker. Het is aan jezelf om je in de hand te kunnen houden, en dit is niet moeilijker met illegale drugs als met legale drugs. Waarom rook je? Roken is het grootste voorbeeld van iets wat puur en alleen een verslaving is, roken is niet geestverruimend, en verbetert of maakt je leven op geen enkele manier leuker, het kost alleen maar bakken met geld en je krijgt er kanker van, of vind je dat wetenschappelijk punt misschien ook onzin dat je zoveel jaren van je leven verliest door te roken?

Dus als ik het goed begrijp, keur jij drugs goed, omdat "het je leven leuker maakt". Closeminded ehhh.. Wat 't verder met je doet, is niet van belang? Ik rook, uiteraard onverstandig, maar dat je er kanker van krijgt, is niet wetenschappelijk bewezen. En daarbij, waar hebben we 't nu weer over.. ik steek liever 'n sigaretje op, dan dat ik 'n pilletje neem.. maar dat zal vast iets persoonlijks zijn.

Citaat:
Je laat maar weer eens blijken hier dat je totaal geen kennis hebt over drugs, de effecten zowel uiterlijk als innerlijk. Je komt gewoon als een idioot over op die manier :/ Je leeft absoluut niet in je eigen wereld als je drugs op hebt... Misschien dat jij dat zo ervaren hebt met bepaalde drugsmisbruikers, maar de realiteit op een feest is juist heel anders, het sociaal contact is veel groter door drugs.

Ik ga er niet op in, je hebt gelijk en ik wil dat ook graag zo houden.

Citaat:
Het triestigste commentaar wat je je kan bedenken :x Wat iemand verder doet ligt volledig bij jezelf, speed en coke maken voor de meeste mensen meer kapot dan je lief is, ik geloof dat het recreatief te gebruiken is maar ik zie ook dat enorm veel mensen dit niet doen. Maar dat ligt meer aan die mensen als iets anders. Er zijn nog altijd een even groot aantal mensen (procentueel) die in een alcohol verslaving terecht komen terwijl dit gewoon legaal is.

Precies, je ziet wat legalisering voor gevolgen heeft, dus gaan we met z'n allen harddrugs legaliseren? Natuurlijk zijn er mensen die misbruik maken van alcohol, maar er zijn er ook genoeg die misbruik maken van harddrugs! En laten de bijwerkingen hiervan nou net iets ernstiger zijn.

Citaat:
Het toont alleen maar dat het wetenschappelijk is aangetoond dat wat jij met je leven doet schadelijker is als wat sommige recreatievedrugsgebruikers doen, ook al komt hun pilletje niet uit het warenhuis. Je bent gewoon enorm bekrompen en ik vind het enorm triest met wat voor on onderbouwde standpunten je komt, drugs zijn slecht in jouw gedachten, maar een goede reden ervoor heb je niet om iedereen over dezelfde kam te scheren. Er zijn genoeg wetenschappelijk onderbouwde standpunten om tegen je in te gaan, maar jij houd je liever vast aan de ouderwetse anti drugs propaganda die al 10tallen jaren bij iedereen erin word geduwd, dat is jouw zaak natuurlijk, maar begin dan geen discussie over iets waar je niet van weet en wat je niet kan winnen, ook de stepping stone theorie is al vaak genoeg bewezen dat deze je reinste onzin is en dat het roken van weed bv geen aanzet geeft tot het gebruiken van andere drugs.

Jij mag mij zo bekrompen vinden als je zelf wil, maar dat ik mijn leven beter op orde heb dan menig "recreatief" afdraaier, moge duidelijk zijn. Ik kan mijn standpunten prima onderbouwen, de eerste die mij wijs gaat maken dat drugs gezond voor je is, moet nog komen. Ik moet echter wel zeggen, dat 't je bijna was gelukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:41 

Hardtraxx Veteran

doubletrouble schreef:
Jij mag mij zo bekrompen vinden als je zelf wil, maar dat ik mijn leven beter op orde heb dan menig "recreatief" afdraaier, moge duidelijk zijn. Ik kan mijn standpunten prima onderbouwen, de eerste die mij wijs gaat maken dat drugs gezond voor je is, moet nog komen. Ik moet echter wel zeggen, dat 't je bijna was gelukt!

Alcohol is harddrugs.

Mag ik je trouwens ook vragen waarom jij denkt dat je je leven beter op orde hebt dan menig gebruiker?

Ik wil best namelijk een vergelijking met je trekken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:43 

Hardtraxxer

Ik wil wel weer praten over Hardbass eigenlijk. En over welke kleurtjes en logo'tjes we gaan eten :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
Ik wil wel weer praten over Hardbass eigenlijk. En over welke kleurtjes en logo'tjes we gaan eten :corn:

Bruine bomen :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Afbeelding

Zien ze er niet heerlijk uit? :drool:
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic