Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:16 

Hardtraxx Veteran

doubletrouble schreef:
k zie jullie wel 'n keertje afdraaiend rondrennen, wanneer ik er m'n geld kom verdienen.

Haha jij gaat nooit een cent verdienen met die pauperzooi van je :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:17 

doubletrouble schreef:
Hoofdcoach schreef:
Btw onze troll doubletrouble heet Mick Seijen uit Landgraaf :P

Nah, das de andere 50% van D2,
Ik ben Serge uit Landgraaf (:

en je zet emoticons verkeerd om xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:19 

Hardtraxx Addict

doubletrouble schreef:
modernization schreef:
Don't feed the troll. Laat dit persoon gewoon denken zoals tie denkt en laat hem maar. Zo iemand leer je niks aan, doen alsof hij er dus niet is in dit geval.

Mijn denkwijze zal niet veranderen, maar wie moet er hier wat leren?
Alleen omdat ik mijn mening hier neer zet over drugs, wordt er meteen 'n hele hoop ophef over gemaakt, want ja.. ik ben "anders". Zal verder ook niet meer posten in dit topic, zo komen we toch geen stap verder (:
Oh en Robert, hou je swearing lekker bij je.

PS. 't Gaat zich hier niet om mijn "vrienden", 't waren m'n vrienden niet, gewoon 'n stuk of 8, net zoals die andere 20.000 :p
Alcoholgebruik wordt door de maatschappij geaccepteerd, tuurlijk zijn er mensen die ook dit weer misbruiken, maar dat is voor ieder z'n eigen ding, en precies datzelfde geldt ook voor drugs.
Maar zoals ik al zei; mijn mening is duidelijk en wordt hier niet gedeeld. Ik zie jullie wel 'n keertje afdraaiend rondrennen, wanneer ik er m'n geld kom verdienen.

U bent allen gegroet.
En durf 't nooit meer, mij een turk te noemen! :|

Ik ben wel benieuwd waarom je zo anti bent.
Wil je mij eens een goed argument geven waarom recreatief drugsgebruik nou zo slecht is?
Misschien kan ik me nog enigzins inleven in je standpunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:21 

Hardtraxxer

doubletrouble schreef:
Triest? De bedoeling van een festival, is dat je komt voor de show & muziek. Jullie lopen allemaal voorop, tickets inslaan als jaarvoorraad, maar 't grote gros komt, omdat de XTC zo makkelijk te krijgen is daaro.
Aan 't eind van de avond durven ze dan ook nog te zeggen dat 't vet was :D Kom niet praten over triest

Kun je nog van een feest genieten zonder drugs? (Drugstopic poll week 2)
Jazeker 27% [ 14 ]
Moeilijk 10% [ 5 ]
Op zijn tijd kan het wel... 15% [ 8 ] x
Gemakkelijk 8% [ 4 ]
Nee 0% [ 0 ]
Ik heb geen drugs nodig om van een feest te genieten. 40% [ 21 ]

Dus....we gaan alleen naar feesten voor de drugs terwijl de iedereen ook zonder drugs naar feesten kan....precies ja :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf bij dit standpunt: mensen die XTC niet gebruikt hebben mogen pas nadat ze het gebruikt hebben hun mening er over geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:23 

Hardtraxxer

doubletrouble schreef:

Turk....

PS: Boos doen tegenover mensen die drugs gebruiken, maar zelf rasistisch bezig zijn. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:24 

Hardtraxx Veteran

doubletrouble schreef:
Chukkels schreef:
Ja tuurlijk, want elke recreatieve gebruiker moet opgenomen worden. Elke persoon die door rood loopt, moet een paar jaar de gevangenis is. Elke persoon die z'n hond op straat laat poepen, zonder dat het opgeruimt wordt, moet verbannen worden naar Schiermonnikoog.

Dude, serious. Wat is je punt? Grow up en leer ermee te leven dat mensen ook eens een keer een lolletje willen hebben in hun leven. Anders is de enige oplossing voor jou om je in te laten vriezen voor 2 miljoen jaar, in de hoop dat er dan een tijdmachine is, die je terugbrengt naar de Steentijd.

Wat is recreatief gebruik? Waar vergelijk je 't uberhaupt mee? Ik vind 't nogal slappe vergelijkingen, wat heeft door rood lopen voor gevolgen voor jou persoonlijke situatie en gezondheid?
En wat heeft 't dan weer te maken met 't stenen tijdperk? Je doelt erop dat drugs normaal wordt gevonden tegenwoordig? Vandaar dat 't verboden is!
Onderbouw je argumenten deugdelijk?

Ik heb geen probleem met drugsgebruikers, voel me derhalve ook geen "kneusje", ik heb er geen behoefte aan, wat naar mijn mening laat zien dat ik een van de weinigen ben, die écht voor de muziek en show komt ;)
Ow en wat dat vervolgens met mijn muziekcarrière te maken heeft, is me wederom niet helemaal duidelijk. Elke DJ/Producer heeft met drugsgebruikers te maken, dat klopt. Zolang ze los gaan op mijn muziek, zal 't me 'n worst wezen wat ze allemaal geslikt hebben :D

Om op je punten te komen.

1. Recreatief gebruik is gebruik op speciale gelegenheden, zoals feestjes. Je zal hier ook niemand zien die dagelijks gebruikt.

2. Mijn voorbeeld dat jij met je gedachten in het Stenen Tijdperk leeft, is omdat jij denkt dat jouw mening goed is en geen enkel ander argument waarom mensen drugs gebruiken, toelaat in jouw zwart-witte hersencelletjes. Damn, je lijkt net mijn moeder!

3. Drugs wordt meer en meer geaccepteerd in de samenleving. Alcohol is ook drugs, tabak is ook drugs. Tenzij je een geheelonthouder bent, heb jij absoluut geen recht van spreken.
4. Dude, grow up! Alles is slecht voor je. Als je buiten loopt, krijg je al bacteriën binnen. Als je slaapt in je bed, krijg je al schadelijke stoffen in je lichaam. De meesten hier op dit forum, zorgen voor, tijdens en na gebruik goed voor hun lichaam, om de schadelijke stoffen van drugs zoveel mogelijk te neutraliseren. Trouwens, jij zal zelf ook wel enorm veel schade aan je lichaam brengen als DJ/producer. Gehoorbeschadiging zit in een klein hoekje en ookal heb je 25DB-filters, alsnog zul je langzaamaan meer schade toedienen aan je gehoor, zeker als je er heel actief mee bezig bent. Als je echt wil dat niks schade aan je lichaam toebrengt, is er maar één oplossing en dat is dood. Dan weet je zeker dat niks schadelijk is voor de werking van je lichaam.

5. Wie zegt dat drugsgebruikers minder genieten dan geheelonthouders? Als ik naar een feest ga, dan kom ik ook voor de show en vooral de muziek. Maar mag ik daarom dan niet wat extra's bijpakken? Wat een drogreden!

6. Je zegt dat je geen problemen hebt met drugsgebruikers, waarom heb je je groep dan laten vallen? Je spreekt jezelf hier behoorlijk tegen.

7. En opnieuw spreek je jezelf tegen. Je wil niks te maken hebben met die groep gebruikers die je de wacht aan heb gezegd, maar wél met je publiek, waarvan op een avond hooguit 10% (en dat is nog een ruime schatting) geheelonthouder is.

Dus alsjeblieft, kom uit je zwart-witte wereldje of ga iets nuttigs doen, maar ga hier niet complete onzin lopen te verkondigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:24 

Hardtraxx Addict

Delusiion schreef:
doubletrouble schreef:

Turk....

PS: Boos doen tegenover mensen die drugs gebruiken, maar zelf rasistisch bezig zijn. :worship:

You hit the spijker op ze kop :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:26 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
Delusiion schreef:
doubletrouble schreef:

Turk....

You hit the spijker op ze kop :worship:

En waarom ben jij niet op msn? :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:27 

Hardtraxx Veteran

doubletrouble zorgt er wel voor dat er een hyperboost in dit topic komt, had het wel even nodig, jullie zaten nog maar op de 58 pagina's in 8 dagen ofzo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:28 

Hardtraxx Elite

doubletrouble schreef:
Wat is recreatief gebruik? Waar vergelijk je 't uberhaupt mee? Ik vind 't nogal slappe vergelijkingen, wat heeft door rood lopen voor gevolgen voor jou persoonlijke situatie en gezondheid?
En wat heeft 't dan weer te maken met 't stenen tijdperk? Je doelt erop dat drugs normaal wordt gevonden tegenwoordig? Vandaar dat 't verboden is!
Onderbouw je argumenten deugdelijk?

Ik heb geen probleem met drugsgebruikers, voel me derhalve ook geen "kneusje", ik heb er geen behoefte aan, wat naar mijn mening laat zien dat ik een van de weinigen ben, die écht voor de muziek en show komt ;)
Ow en wat dat vervolgens met mijn muziekcarrière te maken heeft, is me wederom niet helemaal duidelijk. Elke DJ/Producer heeft met drugsgebruikers te maken, dat klopt. Zolang ze los gaan op mijn muziek, zal 't me 'n worst wezen wat ze allemaal geslikt hebben :D

Je haalt argumenten aan over afkick klinieks etc, ik raad je aan eens in een afkickcentrum aan te kloppen en te vragen hoeveel gevallen ze per jaar over de vloer krijgen met een xtc verslaving, vraag daarna nog eens achter alcohol (of coke/speed/heroine/marihuana). Het merendeel van de feestende mensen zijn recreatieve gebruikers, ze gebruiken wel eens wat maar beperken dit tot speciale gelegenheden en functioneren door de week net zo goed als eender welke niet gebruiker. Drugs is trouwens inderdaad verboden, maar er zijn wel onderzoeken die de manier waarop de drugswetgeving werkt serieus in twijfel trekken. Er komen tegenwoordig steeds meer en meer stemmen die zijn voor de decriminalisering van drugsgebruik, en in sommige landen is dit al een feit (drugs in bezit in kleine hoeveelheden voor eigen gebruik is legaal = decriminalisering). Ook in Nederland gaan hier stemmen voor op, ook zijn er de laatste jaren onderzoeken geweest die klaar aantonen dat alcohol en nicotine oa (2 legale drugs) bijvoorbeeld veel schadelijker zijn dan xtc of lsd, dit onderzoek was ook meteen de reden voor D66 om het legaliseren van xtc in Nederland in de agenda te plaatsen, natuurlijk is dit er niet door, maar staat wel in hun drugsnota.

Ik vind niet dat jij meer voor de muziek of show komt als iemand wat een pilletje erbij neemt, misschien zelfs in tegendeel. Maar dit onmogelijk begrijpbaar voor iemand wat het samenhorigheids gevoel nooit heeft ervaren op drugs. Je dan al favoriete muziek word veel intenser en mooier beleefd, iedereen is je vriend, het levert een unieke sfeer op op de feesten waar we allen zo graag heen gaan, en menig niet gebruikers vinden precies daarom deze feesten ook prachtig, ook al zijn ze zelf geen voorstander van gebruiken. Onze feesten zouden niet het succes hebben en dezelfde sfeer, zonder de drugs. Dat beseft iedereen wat open omgaat met drugsgebruik, het percentage van mensen wat gebruikt op feesten is zo groot (volgens mij toch wel altijd min 1 op 2) dat een feest zonder drugs gewoon ondenkbaar is, en velen ook waarschijnlijk het veel minder intens zouden beleven waardoor men ook waarschijnlijk minder naar feesten zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:36 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
lang verhaal

Prachtig gesproken!
Organisaties zoals q-dance en B2S zullen ons dankbaar moeten zijn voor de sfeer die wij creëren! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:39 

Hardtraxxer

Mensen ik gaat naar weruhk.

Spreek jullie nog wel, kan niet wachten om jullie op Hard Bass te zien :love:
Weer lekker wild doen :innocent:
Latriii
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

Delusiion schreef:
kan niet wachten om jullie op Hard Bass te zien :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 19:06 

Hardtraxx Veteran

Ach ja, we kunnen weer back on-topic. Heb er in ieder geval zin in! Binnenkort ook nog maar weer eens even een 2c-b avondje plannen, dit keer zonder combi. Vond het wel zwaar vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 19:11 

Donateur

Chukkels schreef:
Ach ja, we kunnen weer back on-topic. Heb er in ieder geval zin in! Binnenkort ook nog maar weer eens even een 2c-b avondje plannen, dit keer zonder combi. Vond het wel zwaar vet :love:

Zaterdag maar, nu bij mij thuis :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 19:40 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Wanneer LSD avondje :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 19:44 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Zaterdag maar, nu bij mij thuis :drool:

Hmm, zou een optie zijn, you home alone? :D

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Hmm, voorjaarsvakantie? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:06 

Mag ik ook komen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:31 

Hardtraxxer

Ik zou niet meer reageren, dat weet ik. Belofte maakt schuld, maargoed, beloften breken om anderen tegemoet te komen, lijkt me niet zo'n heikel punt.
Allereerst, waarom ik zo anti ben?
Daar kun je alleen achter komen als je zelf niet gebruikt, en je vriendin aan de drugs gaat. Ik had 't er sowieso niet mee, ik denk dat ik dat wel duidelijk heb gemaakt, maar als je vervolgens gaat snuiven, om nuchter te worden, ga je bij mij te ver. Kort maar krachtig, een heel lang verhaal samengevat.

Om ff terug te komen op die punten die opgenoemd werden:
1. Ik heb vaak genoeg gevallen gezien, die recreatief gebruikten op party's. Die gevallen kom je er nu inderdaad niet meer tegen, dat eindigde héél netjes in regelmatig gebruik met verslaving als gevolg

2. Ow, zo zwart-wit zie ik 't niet, jij begrijpt me verkeerd. Ik snap jullie volkomen, wat is 't geweldig, met zo'n pilletje op! Nu ff back2reality; ja, alcohol & tabak zijn ook drugs, so what? Dat is geaccepteerd, al jaren en niet geestverruimend. Jullie praten constant over mijn standpunt, maar wanneer komt er nou een argument wat niet terug valt op alcohol & tabak? Geef mij één goede reden, om drugs te gebruiken? En kom niet met fabeltjes als; je wereld groeit, je voelt je goed, je kan langer doorgaan, bla bla, daarvoor kun je ook de sportschool in

3. Geheelonthouder ben ik niet. Ik doe geen drugs, dat mag duidelijk zijn. Ik drink wel, op gelegenheden, en rook. Maar alsnog, vind ik dat heel iets anders dan 'n pilletje of lijntje of wat dan ook, aangezien ik mijn "drugs" gewoon in de supermarkt haal?

4. Aangezien alles al slecht voor je is, waarom ga je daar dan ook nog drugs bij nemen? Over jezelf tegenspreken gesproken...

5. Ik weet niet precies waar jij gelezen hebt dat ik beweer dat drugsgebruikers minder genieten dan geheelonthouders? Absoluut niet! Het blijkt namelijk dat jullie in je eigen wereldje niet weet waar je kijken moet. Is dat de reden van die pupillen altijd?

6. Ik heb geen problemen met drugsgebruikers, dus ook niet met "die groep". Ze doen maar, zal me 'n zorg zijn, maar ik vermaak me prima op 'n andere manier. Vandaar dat 't mij beter lijkt als wij gescheiden naar party's gaan. Dat heeft verder niks met 't feit dat hun 'n pilletje 't einde vinden te maken.

7. Dit laat duidelijk zien, dat jij altijd onderdeel zal blijven van dit publiek. Meer dan hooguit oogcontact maak ik niet met m'n publiek, ik kom er om m'n platen te spelen, jullie komen om te luisteren. Mij maakt 't verder geen moer uit of dat nou opa's & oma's zijn, of wat tjappies die allemaal 'n pilletje nodig hebben om plezier te maken, of voor wat voor reden dan ook.

Dit argument spant de kroon:
Citaat:
Je haalt argumenten aan over afkick klinieks etc, ik raad je aan eens in een afkickcentrum aan te kloppen en te vragen hoeveel gevallen ze per jaar over de vloer krijgen met een xtc verslaving, vraag daarna nog eens achter alcohol (of coke/speed/heroine/marihuana). Het merendeel van de feestende mensen zijn recreatieve gebruikers, ze gebruiken wel eens wat maar beperken dit tot speciale gelegenheden en functioneren door de week net zo goed als eender welke niet gebruiker. Drugs is trouwens inderdaad verboden, maar er zijn wel onderzoeken die de manier waarop de drugswetgeving werkt serieus in twijfel trekken. Er komen tegenwoordig steeds meer en meer stemmen die zijn voor de decriminalisering van drugsgebruik, en in sommige landen is dit al een feit (drugs in bezit in kleine hoeveelheden voor eigen gebruik is legaal = decriminalisering). Ook in Nederland gaan hier stemmen voor op, ook zijn er de laatste jaren onderzoeken geweest die klaar aantonen dat alcohol en nicotine oa (2 legale drugs) bijvoorbeeld veel schadelijker zijn dan xtc of lsd, dit onderzoek was ook meteen de reden voor D66 om het legaliseren van xtc in Nederland in de agenda te plaatsen, natuurlijk is dit er niet door, maar staat wel in hun drugsnota.

Ik vind niet dat jij meer voor de muziek of show komt als iemand wat een pilletje erbij neemt, misschien zelfs in tegendeel. Maar dit onmogelijk begrijpbaar voor iemand wat het samenhorigheids gevoel nooit heeft ervaren op drugs. Je dan al favoriete muziek word veel intenser en mooier beleefd, iedereen is je vriend, het levert een unieke sfeer op op de feesten waar we allen zo graag heen gaan, en menig niet gebruikers vinden precies daarom deze feesten ook prachtig, ook al zijn ze zelf geen voorstander van gebruiken. Onze feesten zouden niet het succes hebben en dezelfde sfeer, zonder de drugs. Dat beseft iedereen wat open omgaat met drugsgebruik, het percentage van mensen wat gebruikt op feesten is zo groot (volgens mij toch wel altijd min 1 op 2) dat een feest zonder drugs gewoon ondenkbaar is, en velen ook waarschijnlijk het veel minder intens zouden beleven waardoor men ook waarschijnlijk minder naar feesten zou gaan.

Op sommige punten, ben ik het met je eens; een feest zonder drugs, absoluut ondenkbaar.
Ook een recreatiegebruiker wordt nieuwsgierig, wat doet speed met je? Wat doet cocaïne met je? Hou toch op, ik heb 't zelf gezien. Menig afkicker is begonnen met 'n jonkotje, 'n pilletje op 'n feestje en eindigde met 'n spuitje onder de brug, kom drugsgebruik niet goedpraten.
En wat die politieke kwestie betreft, thaah belachelijk. D66, waar hebben we 't over? Hoe meen je dat ooit door te krijgen, als D66 streeft naar legalisering van XTC en elke andere partij hier niks mee te maken wil hebben? De opstelling van het huidige kabinet verbaast me niks. Ik wil best iemand zien trachten een politicus te overtuigen dat drugs in Nederland gelegaliseerd moet worden. Prima showtje voor Comedy Central

Nogmaals: wie drugs gebruikt, hoeveel, wanneer, 't zal me allemaal 'n reet roesten. Maar als je er zelf nou 'ns helder over nadenkt, ook zoals al eerder gezegd werd; er is al zoveel slecht voor je. Ga jij 't risico lopen met 'n verslaving te eindigen?
Ieder maakt z'n eigen keuzes, maar ik heb de mijne gemaakt.

Ow, en, ben eens niet zo boos joh :D mannetjes haahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

*Hoopt dat deze post een nieuwe pagina is*

edit: Jammer
Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Hmm, voorjaarsvakantie? :woot:

Ik zeg doen :thumbsup:

doubletrouble schreef:
Nogmaals: wie drugs gebruikt, hoeveel, wanneer, 't zal me allemaal 'n reet roesten.

Oke zout dan op uit dit topic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:39 

doubletrouble schreef:
2. Ow, zo zwart-wit zie ik 't niet, jij begrijpt me verkeerd. Ik snap jullie volkomen, wat is 't geweldig, met zo'n pilletje op! Nu ff back2reality; ja, alcohol & tabak zijn ook drugs, so what? Dat is geaccepteerd, al jaren en niet geestverruimend. Jullie praten constant over mijn standpunt, maar wanneer komt er nou een argument wat niet terug valt op alcohol & tabak? Geef mij één goede reden, om drugs te gebruiken? En kom niet met fabeltjes als; je wereld groeit, je voelt je goed, je kan langer doorgaan, bla bla, daarvoor kun je ook de sportschool in

Omdat het lekker is :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:43 

Donateur

hahaha de tering, ik bn ff 10 minuutjes we!! :D
ow heerlijk weer zoo discussie!! :thumbsup:
Keep Going!!! Even if you can't control it! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:52 

Donateur

doubletrouble schreef:
maar als je vervolgens gaat snuiven, om nuchter te worden,

Dit komt mij bekent voor :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:52