Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 15 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago

Heb je wel eens fout gedoseerd?

Ja, met gevolgen
12
22%
Ja, zonder gevolgen
8
15%
Nee
28
51%
Meerdere keren
2
4%
Wat is fout doseren?
5
9%

Total votes: 55

D
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen May 2017
Drugs?
Hahaahaha, hoe laag kun je zinken =D

Heb 'n hele groep lui laten stikken, omdat ik de enige was die nog wist hoe die z'n kaken in bedwang kon houden.
Sorry mannen en vrouwen, niks voor mij (:
Wil je écht wat van je leven maken? Kap dan met die troep
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
doubletrouble wrote:Drugs?

Heb 'n hele groep lui laten stikken, omdat ik de enige was die nog wist hoe die z'n kaken in bedwang kon houden.
:') Hoe laag kun jij zinken, door zo'n trieste opmerking te maken :') denk is na voor je zoiets zegt ofzo -.-
Hardtraxxer
102 posts member since 2011
last seen Jul 2011

Obvious troll is obvious?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
roberttt wrote:

:') Hoe laag kun jij zinken, door zo'n trieste opmerking te maken :') denk is na voor je zoiets zegt ofzo -.-
Idd, zo zie je maar. Drugsgebruikers hebben meer vrienden dan de anti-drugsgebruikers. Jammer voor jou joh!

BTW, jij gaat dus ook je DJ/Producing opgeven omdat je niks met drugsgeruikers te maken wil hebben? Grow up, als je draait voor mensen, zul je altijd met drugsgebruikers (alcohol, tabak, partydrugs) te maken hebben. Echt, denk eens na voor je wat zegt.
Last edited by Chukkels on 01 Feb 2011 16:56, edited 1 time in total.
D
Hardtraxxer
last seen May 2017
Chukkels wrote:
roberttt wrote:

Idd, zo zie je maar. Drugsgebruikers hebben meer vrienden dan de anti-drugsgebruikers. Jammer voor jou joh!
Klopt! Tegenwoordig roepen ze zelfs tehuizen en stichtingen in 't leven, waar je kunt meeten met mensen met 'tzelfde probleem!
Jullie moeten 't haast wel gezellig hebben!
Last edited by doubletrouble on 01 Feb 2011 17:01, edited 1 time in total.
Donateur
last seen Sep 2014
lol wtf ben jij voor kneusje, zoek alsjeblieft een leven :lol: en als je zo'n probleem mee hebt, post hier dan niks en ga naar een ander topic, triest figuurtje -.-
Last edited by roberttt on 01 Feb 2011 16:59, edited 1 time in total.
D
Hardtraxxer
last seen May 2017
roberttt wrote:

Triest? De bedoeling van een festival, is dat je komt voor de show & muziek. Jullie lopen allemaal voorop, tickets inslaan als jaarvoorraad, maar 't grote gros komt, omdat de XTC zo makkelijk te krijgen is daaro.
Aan 't eind van de avond durven ze dan ook nog te zeggen dat 't vet was :D Kom niet praten over triest
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
doubletrouble wrote: #idiot
Jouw mening over drugs boeit me geen reet, maar kap alsjeblieft met je #. :/
D
Hardtraxxer
last seen May 2017
roberttt wrote:lol wtf ben jij voor kneusje, zoek alsjeblieft een leven :lol: en als je zo'n probleem mee hebt, post hier dan niks en ga naar een ander topic, triest figuurtje -.-
Dat schelden vind ik persoonlijk dan weer nergens voor nodig, dat is mijn mening en ik wil best in discussie gaan, maar hou 't wel gwn netjes ;d
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ja tuurlijk, want elke recreatieve gebruiker moet opgenomen worden. Elke persoon die door rood loopt, moet een paar jaar de gevangenis is. Elke persoon die z'n hond op straat laat poepen, zonder dat het opgeruimt wordt, moet verbannen worden naar Schiermonnikoog.

Dude, serious. Wat is je punt? Grow up en leer ermee te leven dat mensen ook eens een keer een lolletje willen hebben in hun leven. Anders is de enige oplossing voor jou om je in te laten vriezen voor 2 miljoen jaar, in de hoop dat er dan een tijdmachine is, die je terugbrengt naar de Steentijd.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
gast het is hier geen twitter hé dus die # is nergens voor nodig.
Donateur
last seen Sep 2014
Jonge, wat jij doet is zeker normaal? alle drugs gebruikers in 1 hoekje stoppen...
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
doubletrouble wrote:
roberttt wrote:lol wtf ben jij voor kneusje, zoek alsjeblieft een leven :lol: en als je zo'n probleem mee hebt, post hier dan niks en ga naar een ander topic, triest figuurtje -.-
Dat schelden vind ik persoonlijk dan weer nergens voor nodig, dat is mijn mening en ik wil best in discussie gaan, maar hou 't wel gwn netjes ;d
Wie begint er met schelden met 'idiot' en dan ook nog eens zo'n zielig hashtagje? :whistle:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Emre tief is op
Donateur
last seen Sep 2014
Hoofdcoach wrote:Emre tief is op
dit is volgens mij geen turk, ze Nederlands is wel normaal.
D
Hardtraxxer
last seen May 2017
Chukkels wrote:Ja tuurlijk, want elke recreatieve gebruiker moet opgenomen worden. Elke persoon die door rood loopt, moet een paar jaar de gevangenis is. Elke persoon die z'n hond op straat laat poepen, zonder dat het opgeruimt wordt, moet verbannen worden naar Schiermonnikoog.

Dude, serious. Wat is je punt? Grow up en leer ermee te leven dat mensen ook eens een keer een lolletje willen hebben in hun leven. Anders is de enige oplossing voor jou om je in te laten vriezen voor 2 miljoen jaar, in de hoop dat er dan een tijdmachine is, die je terugbrengt naar de Steentijd.
Wat is recreatief gebruik? Waar vergelijk je 't uberhaupt mee? Ik vind 't nogal slappe vergelijkingen, wat heeft door rood lopen voor gevolgen voor jou persoonlijke situatie en gezondheid?
En wat heeft 't dan weer te maken met 't stenen tijdperk? Je doelt erop dat drugs normaal wordt gevonden tegenwoordig? Vandaar dat 't verboden is!
Onderbouw je argumenten deugdelijk?

Ik heb geen probleem met drugsgebruikers, voel me derhalve ook geen "kneusje", ik heb er geen behoefte aan, wat naar mijn mening laat zien dat ik een van de weinigen ben, die écht voor de muziek en show komt ;)
Ow en wat dat vervolgens met mijn muziekcarrière te maken heeft, is me wederom niet helemaal duidelijk. Elke DJ/Producer heeft met drugsgebruikers te maken, dat klopt. Zolang ze los gaan op mijn muziek, zal 't me 'n worst wezen wat ze allemaal geslikt hebben :D
D
Hardtraxxer
last seen May 2017
roberttt wrote:
Een turk :D Hahaha, komt dat door de MDMA? =D
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
doubletrouble wrote:
roberttt wrote:
haha nee.... -.- Er was hier een troll met de naam emre. Hoofdcoach denkt dat jij emre bent. ;)
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Don't feed the troll. Laat dit persoon gewoon denken zoals tie denkt en laat hem maar. Zo iemand leer je niks aan, doen alsof hij er dus niet is in dit geval.
Donateur
last seen Sep 2014
doubletrouble wrote:
roberttt wrote:
Flikker alsjeblieft op met je opmerkingen
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Was meer een soort grap dat Emre ;)
Maar doubletrouble je hebt je vrienden in de steek gelaten dan kan je best wel dit topic verlaten want het boeit niemand wat je denkt. :) :) :)
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
doubletrouble wrote: Ik heb geen probleem met drugsgebruikers
Je spreekt jezelf aardig tegen, meneer onwetend.
Je liet je vrienden vallen omdat jij de enige was van de groep "die ze kaak stil kon houden".

Er is een wereld van verschil tussen recreatief gebruik en misbruik.
Ik vind dat de drug alcohol wel eens aangepakt mag gaan worden, maar daar zal jij het onbetwijfeld niet mee eens zijn.
Weet je hoeveel doden er jaarlijks vallen door deze drug? vergelijk dat eens met XTC en/of speed.

Ook ligt de helft van de jeugd tegenwoordig kotsend van de alcohol over straat te rollen na een avond stappen.
Ik weet wel wie zichzelf meer hersenschade aanricht. :whistle:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Btw onze troll doubletrouble heet Mick Seijen uit Landgraaf :P
D
Hardtraxxer
last seen May 2017
modernization wrote:Don't feed the troll. Laat dit persoon gewoon denken zoals tie denkt en laat hem maar. Zo iemand leer je niks aan, doen alsof hij er dus niet is in dit geval.
Mijn denkwijze zal niet veranderen, maar wie moet er hier wat leren?
Alleen omdat ik mijn mening hier neer zet over drugs, wordt er meteen 'n hele hoop ophef over gemaakt, want ja.. ik ben "anders". Zal verder ook niet meer posten in dit topic, zo komen we toch geen stap verder (:
Oh en Robert, hou je swearing lekker bij je.

PS. 't Gaat zich hier niet om mijn "vrienden", 't waren m'n vrienden niet, gewoon 'n stuk of 8, net zoals die andere 20.000 :p
Alcoholgebruik wordt door de maatschappij geaccepteerd, tuurlijk zijn er mensen die ook dit weer misbruiken, maar dat is voor ieder z'n eigen ding, en precies datzelfde geldt ook voor drugs.
Maar zoals ik al zei; mijn mening is duidelijk en wordt hier niet gedeeld. Ik zie jullie wel 'n keertje afdraaiend rondrennen, wanneer ik er m'n geld kom verdienen.

U bent allen gegroet.
En durf 't nooit meer, mij een turk te noemen! :|
D
Hardtraxxer
last seen May 2017
Hoofdcoach wrote:Btw onze troll doubletrouble heet Mick Seijen uit Landgraaf :P
Nah, das de andere 50% van D2,
Ik ben Serge uit Landgraaf (: