Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:51 

Hardtraxxer

Drugs?
Hahaahaha, hoe laag kun je zinken =D

Heb 'n hele groep lui laten stikken, omdat ik de enige was die nog wist hoe die z'n kaken in bedwang kon houden.
Sorry mannen en vrouwen, niks voor mij (:
Wil je écht wat van je leven maken? Kap dan met die troep
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:52 

Donateur

doubletrouble schreef:
Drugs?

Heb 'n hele groep lui laten stikken, omdat ik de enige was die nog wist hoe die z'n kaken in bedwang kon houden.

:') Hoe laag kun jij zinken, door zo'n trieste opmerking te maken :') denk is na voor je zoiets zegt ofzo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:53 

Hardtraxxer

doubletrouble schreef:
Drugs?

Obvious troll is obvious?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:54 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
doubletrouble schreef:
Drugs?

:') Hoe laag kun jij zinken, door zo'n trieste opmerking te maken :') denk is na voor je zoiets zegt ofzo -.-

Idd, zo zie je maar. Drugsgebruikers hebben meer vrienden dan de anti-drugsgebruikers. Jammer voor jou joh!

BTW, jij gaat dus ook je DJ/Producing opgeven omdat je niks met drugsgeruikers te maken wil hebben? Grow up, als je draait voor mensen, zul je altijd met drugsgebruikers (alcohol, tabak, partydrugs) te maken hebben. Echt, denk eens na voor je wat zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:55 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
doubletrouble schreef:
Drugs?

Idd, zo zie je maar. Drugsgebruikers hebben meer vrienden dan de anti-drugsgebruikers. Jammer voor jou joh!

Klopt! Tegenwoordig roepen ze zelfs tehuizen en stichtingen in 't leven, waar je kunt meeten met mensen met 'tzelfde probleem!
Jullie moeten 't haast wel gezellig hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:57 

Donateur

lol wtf ben jij voor kneusje, zoek alsjeblieft een leven :lol: en als je zo'n probleem mee hebt, post hier dan niks en ga naar een ander topic, triest figuurtje -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:58 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
doubletrouble schreef:
Drugs?

Triest? De bedoeling van een festival, is dat je komt voor de show & muziek. Jullie lopen allemaal voorop, tickets inslaan als jaarvoorraad, maar 't grote gros komt, omdat de XTC zo makkelijk te krijgen is daaro.
Aan 't eind van de avond durven ze dan ook nog te zeggen dat 't vet was :D Kom niet praten over triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

doubletrouble schreef:
#idiot

Jouw mening over drugs boeit me geen reet, maar kap alsjeblieft met je #. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:00 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
lol wtf ben jij voor kneusje, zoek alsjeblieft een leven :lol: en als je zo'n probleem mee hebt, post hier dan niks en ga naar een ander topic, triest figuurtje -.-

Dat schelden vind ik persoonlijk dan weer nergens voor nodig, dat is mijn mening en ik wil best in discussie gaan, maar hou 't wel gwn netjes ;d
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:01 

Hardtraxx Veteran

Ja tuurlijk, want elke recreatieve gebruiker moet opgenomen worden. Elke persoon die door rood loopt, moet een paar jaar de gevangenis is. Elke persoon die z'n hond op straat laat poepen, zonder dat het opgeruimt wordt, moet verbannen worden naar Schiermonnikoog.

Dude, serious. Wat is je punt? Grow up en leer ermee te leven dat mensen ook eens een keer een lolletje willen hebben in hun leven. Anders is de enige oplossing voor jou om je in te laten vriezen voor 2 miljoen jaar, in de hoop dat er dan een tijdmachine is, die je terugbrengt naar de Steentijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:02 

Hardtraxx Veteran

gast het is hier geen twitter hé dus die # is nergens voor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:02 

Donateur

Jonge, wat jij doet is zeker normaal? alle drugs gebruikers in 1 hoekje stoppen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:03 

Hardtraxx Veteran

doubletrouble schreef:
roberttt schreef:

Dat schelden vind ik persoonlijk dan weer nergens voor nodig, dat is mijn mening en ik wil best in discussie gaan, maar hou 't wel gwn netjes ;d

Wie begint er met schelden met 'idiot' en dan ook nog eens zo'n zielig hashtagje? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:05 

Hardtraxx Veteran

Emre tief is op
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:05 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Emre tief is op

dit is volgens mij geen turk, ze Nederlands is wel normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:06 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Ja tuurlijk, want elke recreatieve gebruiker moet opgenomen worden. Elke persoon die door rood loopt, moet een paar jaar de gevangenis is. Elke persoon die z'n hond op straat laat poepen, zonder dat het opgeruimt wordt, moet verbannen worden naar Schiermonnikoog.

Dude, serious. Wat is je punt? Grow up en leer ermee te leven dat mensen ook eens een keer een lolletje willen hebben in hun leven. Anders is de enige oplossing voor jou om je in te laten vriezen voor 2 miljoen jaar, in de hoop dat er dan een tijdmachine is, die je terugbrengt naar de Steentijd.

Wat is recreatief gebruik? Waar vergelijk je 't uberhaupt mee? Ik vind 't nogal slappe vergelijkingen, wat heeft door rood lopen voor gevolgen voor jou persoonlijke situatie en gezondheid?
En wat heeft 't dan weer te maken met 't stenen tijdperk? Je doelt erop dat drugs normaal wordt gevonden tegenwoordig? Vandaar dat 't verboden is!
Onderbouw je argumenten deugdelijk?

Ik heb geen probleem met drugsgebruikers, voel me derhalve ook geen "kneusje", ik heb er geen behoefte aan, wat naar mijn mening laat zien dat ik een van de weinigen ben, die écht voor de muziek en show komt ;)
Ow en wat dat vervolgens met mijn muziekcarrière te maken heeft, is me wederom niet helemaal duidelijk. Elke DJ/Producer heeft met drugsgebruikers te maken, dat klopt. Zolang ze los gaan op mijn muziek, zal 't me 'n worst wezen wat ze allemaal geslikt hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:07 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:
Emre tief is op

Een turk :D Hahaha, komt dat door de MDMA? =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:08 

Hardtraxx Veteran

doubletrouble schreef:
roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:
Emre tief is op

haha nee.... -.- Er was hier een troll met de naam emre. Hoofdcoach denkt dat jij emre bent. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:09 

Hardtraxxer

Don't feed the troll. Laat dit persoon gewoon denken zoals tie denkt en laat hem maar. Zo iemand leer je niks aan, doen alsof hij er dus niet is in dit geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:09 

Donateur

doubletrouble schreef:
roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:
Emre tief is op

Flikker alsjeblieft op met je opmerkingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:11 

Hardtraxx Veteran

Was meer een soort grap dat Emre ;)
Maar doubletrouble je hebt je vrienden in de steek gelaten dan kan je best wel dit topic verlaten want het boeit niemand wat je denkt. :) :) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:11 

Hardtraxx Addict

doubletrouble schreef:
Ik heb geen probleem met drugsgebruikers

Je spreekt jezelf aardig tegen, meneer onwetend.
Je liet je vrienden vallen omdat jij de enige was van de groep "die ze kaak stil kon houden".

Er is een wereld van verschil tussen recreatief gebruik en misbruik.
Ik vind dat de drug alcohol wel eens aangepakt mag gaan worden, maar daar zal jij het onbetwijfeld niet mee eens zijn.
Weet je hoeveel doden er jaarlijks vallen door deze drug? vergelijk dat eens met XTC en/of speed.

Ook ligt de helft van de jeugd tegenwoordig kotsend van de alcohol over straat te rollen na een avond stappen.
Ik weet wel wie zichzelf meer hersenschade aanricht. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:13 

Hardtraxx Veteran

Btw onze troll doubletrouble heet Mick Seijen uit Landgraaf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:14 

Hardtraxxer

modernization schreef:
Don't feed the troll. Laat dit persoon gewoon denken zoals tie denkt en laat hem maar. Zo iemand leer je niks aan, doen alsof hij er dus niet is in dit geval.

Mijn denkwijze zal niet veranderen, maar wie moet er hier wat leren?
Alleen omdat ik mijn mening hier neer zet over drugs, wordt er meteen 'n hele hoop ophef over gemaakt, want ja.. ik ben "anders". Zal verder ook niet meer posten in dit topic, zo komen we toch geen stap verder (:
Oh en Robert, hou je swearing lekker bij je.

PS. 't Gaat zich hier niet om mijn "vrienden", 't waren m'n vrienden niet, gewoon 'n stuk of 8, net zoals die andere 20.000 :p
Alcoholgebruik wordt door de maatschappij geaccepteerd, tuurlijk zijn er mensen die ook dit weer misbruiken, maar dat is voor ieder z'n eigen ding, en precies datzelfde geldt ook voor drugs.
Maar zoals ik al zei; mijn mening is duidelijk en wordt hier niet gedeeld. Ik zie jullie wel 'n keertje afdraaiend rondrennen, wanneer ik er m'n geld kom verdienen.

U bent allen gegroet.
En durf 't nooit meer, mij een turk te noemen! :|
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:15 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Btw onze troll doubletrouble heet Mick Seijen uit Landgraaf :P

Nah, das de andere 50% van D2,
Ik ben Serge uit Landgraaf (:
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic