SPEEDroberttt wrote:Drugs galgje![]()
. . E E .
Correct
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Correct! U wint een professionele super deluxe snuif set !

Ik hoop dat u er veel gebruik van mag maken.
waarom noem je me een junk

Ik hoop dat u er veel gebruik van mag maken.
waarom noem je me een junk
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Nouu ik was aan het douchen en toen dacht ik al oja speed
veel plezier met de snuifset
Onzin, heb nog geen één keer na me xtcgebruik vitamine supplementen geslikt.. Ik zorg gewoon dat ik op zondag een pak sinasappelsap binnen handbereik heb en dat ik de dagen erna een dipje iets verzacht met wat meer slaap + mezelf trakteren op iets zoets zoals een energiedrankje. 
Helemaal mee eens.Oxygene wrote:Onzin, heb nog geen één keer na me xtcgebruik vitamine supplementen geslikt.. Ik zorg gewoon dat ik op zondag een pak sinasappelsap binnen handbereik heb en dat ik de dagen erna een dipje iets verzacht met wat meer slaap + mezelf trakteren op iets zoets zoals een energiedrankje.
Vind het ook fijn om lekker veel te eten, ook al gaat dit soms met moeite.
Mja.. ik ga echt geen vaste kuur voor mezelf opzetten voor na xtc gebruik :') En als ik dan een keer wat slechter ben de week erop dan moet het gewoon zo zijn.. daar stond dan wel een hele dikke avond tegenover!
Btw... HARDBASS 11 DAGEN

Btw... HARDBASS 11 DAGEN
-
T
Alles in een keer?Giel H wrote:wat kan ik trouwens het beste doen(ik neem 2 olifanten mee):
11u halve
half 2 3kwart
half 5 3kwart
OF:
11u 3kwart
half 2 3kwart
half 5 halve
?
wesskeej wrote:Alles in een keer?Giel H wrote:wat kan ik trouwens het beste doen(ik neem 2 olifanten mee):
11u halve
half 2 3kwart
half 5 3kwart
OF:
11u 3kwart
half 2 3kwart
half 5 halve
?
Ik zou als ik Giel was niet gelijk om 11 uur beginnen, hierdoor heb je kans dat je om een uurtje of 5/6 niet meer lekker gaat, en dan heb bijpakken echt geen zin meer. Ik zou lekker beginnen met een paar biertjes en om half1 / 1 uur .. 3/4 eekhoorntje erin gooien
Mijn schema
12 uur halve ( zodat ie inslaat bij de meeting
)
2 uur een halve
4 uur 3 kwart
En dat was het denk ik
12 uur halve ( zodat ie inslaat bij de meeting
2 uur een halve
4 uur 3 kwart
En dat was het denk ik
Wedden dat je het anders gaat doen!roberttt wrote:Mijn schema
12 uur halve ( zodat ie inslaat bij de meeting)
2 uur een halve
4 uur 3 kwart
En dat was het denk ik
Denk je? Wat dan ?Kevin-Raw wrote:Wedden dat je het anders gaat doen!roberttt wrote:Mijn schema
12 uur halve ( zodat ie inslaat bij de meeting)
2 uur een halve
4 uur 3 kwart
En dat was het denk ik
Oke robertts lijstje
12 uur -> halve
1 uur-> halve, omdat het eerst halfje niet hard genoeg aankwam(daarom begin ik met 3/4)
half 3 -> halve
half 5 halve-> halve
6 uur -> nog een half toetje op dat laaste uurtje nog ff de laatste energie er uit te halen
2,5
best netjes toch , kan hem nog wel wat erger maken hoor! maar ik denk dat je wat rustiger aandoet dan normaa, en niet qlimax gaat overtreffen 
12 uur -> halve
1 uur-> halve, omdat het eerst halfje niet hard genoeg aankwam(daarom begin ik met 3/4)
half 3 -> halve
half 5 halve-> halve
6 uur -> nog een half toetje op dat laaste uurtje nog ff de laatste energie er uit te halen
2,5
Hmm ja oké maar ik ga pakken op gevoel, dus misschien hou ik et wel op 1 pil. Merk het wel
Als jij op gevoel gaat bijpakken , dan wordt het zeker erg!!!roberttt wrote:Hmm ja oké maar ik ga pakken op gevoel, dus misschien hou ik et wel op 1 pil. Merk het wel
Ik ga rond half 2 een hele olifant erin knallen denk ik. Halve is niet genoeg om echt hard te gaan (al is het nu wel weer 4,5 maand geleden), en ik ga niet kutten met 3/4. Dan misschien nog een halve als het iets minder wordt rond 6 ofzo..
Nee zeker via een schema waar ik de hele tijd mee loop.Kevin-Raw wrote:Als jij op gevoel gaat bijpakken , dan wordt het zeker erg!!!roberttt wrote:Hmm ja oké maar ik ga pakken op gevoel, dus misschien hou ik et wel op 1 pil. Merk het welHeb ik ook, want dan denk ik dat ik wat minder ga, en dan ga ik bij pakken terwijl het niet zo is
Dus jij kan beter niet op gevoel gaan
Ik kan heel goed op gevoel? Waarschijnlijk neem ik niet meer dan 2
-
T
Ik begin altijd smiddags met een beetje pep en dan als we aan komen op het station gooi ik m'n eerste na binnen.Kevin-Raw wrote:wesskeej wrote:Alles in een keer?Giel H wrote:wat kan ik trouwens het beste doen(ik neem 2 olifanten mee):
11u halve
half 2 3kwart
half 5 3kwart
OF:
11u 3kwart
half 2 3kwart
half 5 halve
?![]()
Ik zou als ik Giel was niet gelijk om 11 uur beginnen, hierdoor heb je kans dat je om een uurtje of 5/6 niet meer lekker gaat, en dan heb bijpakken echt geen zin meer. Ik zou lekker beginnen met een paar biertjes en om half1 / 1 uur .. 3/4 eekhoorntje erin gooien
Ik hou me eigenlijk noot aan een vast schema pak gewoon bij als ik hem niet meer voel
Ik ben het ietsjes anders van plan...
Half 10 @ train: 200mg pep
10 uur @ uitstappen trein: 100mg pep
11 @ 3 kwart eekhoorn
00.15 @ halve eekhoorn
2 uur @ halve eekhoorn (begin van Psyko Punkz MOET het inslaan)
4 uur @ dosisje Mephedrone (indien mogelijk)
5 uur @ halve eekhoorn
6 uur @ kwart eekhoorn (die nog over is van de eerste 3 kwart)
Moet gezellig worden zo
11 @ 3 kwart eekhoorn
00.15 @ halve eekhoorn
5 uur @ halve eekhoorn
Moet gezellig worden zo
Dat geloof ik bestChukkels wrote:Ik ben het ietsjes anders van plan...
11 @ 3 kwart eekhoorn
00.15 @ halve eekhoorn
5 uur @ halve eekhoorn
Moet gezellig worden zo
300mg Speed
600mg Mdma
en dan nog wat meph
Wat mag er dan onzin aan wezen? Die antioxidanten hebben niks met de dip te maken maar met het beschermen van je hersenen tegen hersenschade... En je houd je tolerantie lager, dus u verteld onzinOxygene wrote:Onzin, heb nog geen één keer na me xtcgebruik vitamine supplementen geslikt.. Ik zorg gewoon dat ik op zondag een pak sinasappelsap binnen handbereik heb en dat ik de dagen erna een dipje iets verzacht met wat meer slaap + mezelf trakteren op iets zoets zoals een energiedrankje.
Ik ga sowieso niet over de 500mg MDMA. Eekhoorntjes zijn gemiddeld ook 187mg, dus blijf zelfs onder de 450 met 2,5Kevin-Raw wrote:Dat geloof ik bestChukkels wrote:Ik ben het ietsjes anders van plan...
11 @ 3 kwart eekhoorn
00.15 @ halve eekhoorn
5 uur @ halve eekhoorn
Moet gezellig worden zo
300mg Speed
600mg Mdma
en dan nog wat meph
-
T
Hard Bass werk ik alleen een gram Mdma kristal naar binnen van 78% voor de rest niks