juist niet, anders past et allemaal niet daaronderDelusiion wrote:Misschien heb ik gewoon een heel grote ballenzakKSwoosh wrote:is zon fotoroldoosje niet hardstikke groot voor onder je zak?Delusiion wrote:Ok, het volgende dus:
Xtc + pep in plastic folie, in zilverfolie, vervolgens in een leeg fotorolhoudertje - Wat gevuld is met water.
Vervolgens dit bij je edele delen.
Ohja, als er een mokro staat, bij hem gaan, minder kans dat die aan je ballen zitten :'D
Wat kan er nou misgaan :O
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Kettingzaag wrote:Oh ik had het hier moeten plaatsen![]()
Nog een week tot ik eindelijk weer dat heerlijke X gevoel ga voelen!!![]()
dinsdagdipje iemand?
Last edited by pecola-tje on 10 Feb 2011 19:47, edited 1 time in total.
Heb je wel is, heb er niet last van. Alleen slaapgebrek, maar dat komt omdat ik sinds zaterdag hooguit 5 uurtjes slaap heb gehadpecola-tje wrote:dinsdagdipje zit er weer lekker in..
-
T
Needar valt opzich best mee moet hem wel precies goed leggen en zorgen dat die niet eruit valtKSwoosh wrote:is zon fotoroldoosje niet hardstikke groot voor onder je zak?Delusiion wrote:Ok, het volgende dus:
Xtc + pep in plastic folie, in zilverfolie, vervolgens in een leeg fotorolhoudertje - Wat gevuld is met water.
Vervolgens dit bij je edele delen.
Ohja, als er een mokro staat, bij hem gaan, minder kans dat die aan je ballen zitten :'D
Wat kan er nou misgaan :O
Nergens last van op de dinsdag , voor het eerst na een dik feestpecola-tje wrote:dinsdagdipje zit er weer lekker in..
Voortaan ga ik gewoon lekker knallen op een paar lijntjes pep en ik ben klaar
Ik niet echt dip maar wel moe.. moest er half7 uit..
Waarom E ?Vik wrote:Zooo, net vitamine C+E gehaald bij de kruidvat. Helemaal klaar voor Hardbass nu!
waarom niet robertt?roberttt wrote:Waarom E ?Vik wrote:Zooo, net vitamine C+E gehaald bij de kruidvat. Helemaal klaar voor Hardbass nu!
Aaah!!! Dat moet ik ook nog doenVik wrote:Zooo, net vitamine C+E gehaald bij de kruidvat. Helemaal klaar voor Hardbass nu!
Omdat het een ongelofelijk sterke anti-oxidant is misschien?roberttt wrote:Waarom E ?
En dat is ?DarkBeatz wrote:Omdat het een ongelofelijk sterke anti-oxidant is misschien?roberttt wrote:Waarom E ?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
:')roberttt wrote: En dat is ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antioxidant wrote: Een antioxidant is in staat om schadelijke vrije radicalen te neutraliseren. De meeste antioxidanten doen dit door met de radicalen te reageren, waardoor ze onschadelijk worden. De schadelijkheid van radicalen wordt veroorzaakt doordat de moleculen zeer gemakkelijk reacties aan kunnen gaan met bijvoorbeeld het DNA, wat kan leiden tot de ontregeling van de celdeling en dus tot kanker, of beschadiging van verschillende intracellulaire eiwitten. In de klinische praktijk is een positief effect van antioxidanten nooit aangetoond. Het Cedars-Sinai instituut in Californië ontdekte dat hoge concentraties aan antioxidanten genetische afwijkingen kunnen veroorzaken in een celkweek van stamcellen, waardoor de kweek kankerweefsel wordt.[1] Of dit ook relevantie heeft voor het ontstaan van kanker bij de mens is onduidelijk. De resultaten van onderzoek dat in vitro heeft plaatsgevonden zijn niet zonder meer geldig voor de situatie in vivo.
Antioxidanten worden toegevoegd aan levensmiddelen, cosmetica, kunststoffen en diverse andere producten om de oxidatie door zuurstof uit de lucht tegen te gaan. Hierdoor wordt de houdbaarheid verlengd.
Waarom :') ik ken niet al die vitamine's uit me kop. Om dat het me geen 1ne reet interesseert..
maar toch bedankt..
maar toch bedankt..
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
In het kort: anti oxidant is gewoon tegen schadelijke stoffen in je lichaam... als gebruiker moet je dat toch wel wetenroberttt wrote:Waarom :') ik ken niet al die vitamine's uit me kop. Om dat het me geen 1ne reet interesseert..
maar toch bedankt..
soms vitamine c sinds een maand, eet liever gewoon fruit i.p.v me zelf vol te gooien met pillen.Hoofdcoach wrote:In het kort: anti oxidant is gewoon tegen schadelijke stoffen in je lichaam... als gebruiker moet je dat toch wel wetenroberttt wrote:Waarom :') ik ken niet al die vitamine's uit me kop. Om dat het me geen 1ne reet interesseert..
maar toch bedankt..of pak je nooit vitamine C ?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
kan ookroberttt wrote:soms vitamine c sinds een maand, eet liever gewoon fruit i.p.v me zelf vol te gooien met pillen.Hoofdcoach wrote:In het kort: anti oxidant is gewoon tegen schadelijke stoffen in je lichaam... als gebruiker moet je dat toch wel wetenroberttt wrote:Waarom :') ik ken niet al die vitamine's uit me kop. Om dat het me geen 1ne reet interesseert..
maar toch bedankt..of pak je nooit vitamine C ?
er is maar 1 soort pil wat ik slik en dat begint met een e.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
zijn er genoeg http://www.novartis.nl/medicijnen/e.shtmlroberttt wrote:er is maar 1 soort pil wat ik slik en dat begint met een e.
en daarna een CHoofdcoach wrote:zijn er genoeg http://www.novartis.nl/medicijnen/e.shtmlroberttt wrote:er is maar 1 soort pil wat ik slik en dat begint met een e.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
roberttt wrote:en daarna een CHoofdcoach wrote:zijn er genoeg http://www.novartis.nl/medicijnen/e.shtmlroberttt wrote:er is maar 1 soort pil wat ik slik en dat begint met een e.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
de E