1 bruine boom, mss 1,5roberttt wrote:Trouwens, wat gaat iedereen gebruiken op Hardbass. Ben wel ff benieuwd
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik neem niets mee, hooguit een paar eekhoorntjes om te verkopen 
Ik denk dat ik een paar eekhoorntjes gebruikroberttt wrote:Ik neem niets mee, hooguit een paar eekhoorntjes om te verkopen
eekhoorntjes!!roberttt wrote:Trouwens, wat gaat iedereen gebruiken op Hardbass. Ben wel ff benieuwd
had voor 25 euro aan lolly'sOxygene wrote:![]()
Lollies wtf?! Kun je die halen op Loudness?Hoeveel kostte da?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
2 bruine bomen mee of ze op gaan is de 2e vraagroberttt wrote:Trouwens, wat gaat iedereen gebruiken op Hardbass. Ben wel ff benieuwd
Of toch maar 1 ik zie wel
Last edited by Trampoline on 31 Jan 2011 19:53, edited 1 time in total.
-
GHardtraxxer
- 166 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
wat gebeurt er als je gepakt word met 2 pillen op zak, noteren ze dan je gegevens enzo allemaal of pakken ze het gewoon af en laten je verdergaan?
met 2, wordt het volgens mij alleen afgepakt!Giel H wrote:wat gebeurt er als je gepakt word met 2 pillen op zak, noteren ze dan je gegevens enzo allemaal of pakken ze het gewoon af en laten je verdergaan?
Wordt je geweigerd, en het wordt afgepakt. En je krijgt een boete.Kevin-Raw wrote:met 2, wordt het volgens mij alleen afgepakt!Giel H wrote:wat gebeurt er als je gepakt word met 2 pillen op zak, noteren ze dan je gegevens enzo allemaal of pakken ze het gewoon af en laten je verdergaan?
Regels van de gemeente Arnhem
okeee
thanks robertt, dus maak niet uit of je er 1 of 5 mee neemt,
gewijgerd wordt je dan sowieso
alleen de boete is iets meer 
inderdaad XD als je meer dan 5 hebt wel nachtje cel, maarja, dat is beter dan een nacht buiten wachten :')Kevin-Raw wrote:okeeethanks robertt, dus maak niet uit of je er 1 of 5 mee neemt,
gewijgerd wordt je dan sowieso
alleen de boete is iets meer
-
GHardtraxxer
- last seen Jun 2013
zit namelijk te twijfelen om mee te nemen, ga ook naar binnen met id van iemand anders en mochten ze die pillen vinden is dat toch hard genaait voor die ene waar ik het id van heb... als ze je laten gaan als je er 2 bij hebt zou ik het doen, maar als ik een boete krijg etc is het miss slimmer om niet te doen..
waar ben je bang voor ? hoe groot is die kans dat je wordt gepakt
Echt HEEEEL klein.
-
GHardtraxxer
- last seen Jun 2013
ja dat klopt, maar jij had toch ook 2 pillen ofzo bij met qlimax, en jij mocht toch ook gewoon naar binnen?
10 bruine bomen en flink wat mephedrone.
Ik wil thrillogy weer terug.
Ik wil thrillogy weer terug.
Nee 3 waren afgepakt, en had er 8 bij mij me. Maar kijk ik heet Robert en ben een schattig klein jongetje die heel lief kan kijken. Dus ik denk niet dat je zo mazzel hebt als mijGiel H wrote:ja dat klopt, maar jij had toch ook 2 pillen ofzo bij met qlimax, en jij mocht toch ook gewoon naar binnen?
-
GHardtraxxer
- last seen Jun 2013
tja als ik ze in n goede laag huishoudfolie wikkel en dan in zon vacuumzakje kan er weinig misgaan opzich, denk da ik het toch maar probeer
en schattig kijken kan ik ook hoor, met mijn babygezichtje 
dat heeft dus geen zin heGiel H wrote:tja als ik ze in n goede laag huishoudfolie wikkel en dan in zon vacuumzakje kan er weinig misgaan opzich, denk da ik het toch maar probeeren schattig kijken kan ik ook hoor, met mijn babygezichtje
Folie zorgt alleen maar voor zooi wat je bij hebt.Giel H wrote:tja als ik ze in n goede laag huishoudfolie wikkel en dan in zon vacuumzakje kan er weinig misgaan opzich, denk da ik het toch maar probeeren schattig kijken kan ik ook hoor, met mijn babygezichtje
Wat heb een hekel aan folie, prikkelt overal.
Beters gewoon het zakje, je ballen voorbereiden op hun plicht en bam leuter der over heen en trots wezen.
-
GHardtraxxer
- last seen Jun 2013
is het dus nie zo dat die honden het minder goed ruiken met folie erom heen?
nee :p wees niet zo bang jo. Heb je alleen je zelf mee
-
GHardtraxxer
- last seen Jun 2013
haha okee weet ook idd wel dat ik me niet zo druk moet maken, omdat het alleen tegen me werkt, maar iig bedankt voor de adviezen! ik denk dat ik gewoon meeneem ja! veel plezier allen. 
Jij bent mijn beste vriend op Hardbassflink wat mephedrone.
Het zijn geen drugshonden kerel.Giel H wrote:is het dus nie zo dat die honden het minder goed ruiken met folie erom heen?
Die drugshonden van het hoogste niveau kosten meer als 10.000 per uur en daarnaast worden ze knetterleip met alle drugsleipo's die langs ze heen lopen.
Die beesten zijn na 5 minuten zo moe dat je ze de rest van hun leven kunt laten rondhobbelen op het fietspad.
JunkChukkels wrote:Jij bent mijn beste vriend op Hardbassflink wat mephedrone.![]()
Na een keer ben je hooked
Beter bestel je wat bij