hsrobin wrote:Zoo afgelopen weekend maar 1 bruine boom gebruikt, en ik heb gewoon niet eens een kater of wat dan ook!![]()
Voor michel is het een ander verhaal maar ach..
want anders ga je echt de gevolgen merken van overmatig gebruik
hsrobin wrote:Zoo afgelopen weekend maar 1 bruine boom gebruikt, en ik heb gewoon niet eens een kater of wat dan ook!![]()
Voor michel is het een ander verhaal maar ach..
Zou minder per feest gaan gebruiken ja, en op hardbass ga ik sowieso wel gewoon vol gas daar heb ik geen grenzen voor gesteld!Kevin-Raw wrote:hsrobin wrote:Zoo afgelopen weekend maar 1 bruine boom gebruikt, en ik heb gewoon niet eens een kater of wat dan ook!![]()
Voor michel is het een ander verhaal maar ach..Je had beter helemaal niks kunnen doen, je serotonine niet aantasten en ff rust tot hardbass
![]()
want anders ga je echt de gevolgen merken van overmatig gebruik![]()
Komt nog welhsrobin wrote: Overmatig gebruik? Gevolgen? Na een jaar merk ik nog niks negatiefs.
Mja het tikkende tijdbom idee of iets dergelijks?Hoofdcoach wrote:Komt nog welhsrobin wrote: Overmatig gebruik? Gevolgen? Na een jaar merk ik nog niks negatiefs.
Dat is een benaderinghsrobin wrote:Weetje hoeveel schadelijke stoffen je iedere dag binnen krijgt, waar je niet eens iets van merkt of waar van ze de gevolgen nog nauwelijks kennen.
Dan kun je best af en toe wat schadelijke stoffen naar binnen werken waar je je heel goed van voelt!
Ja hebt dat opzicht ook wel maar dan ben ik altijd zo brak naderhandMol wrote:Natuurlijk geniet ik nog van feesten zonder drugs, misschien soms wel meer dan met
Dat klopt, en met drugs ben je juist de dagen derna zo brakMol wrote:Haha, klopt; maar de dagen erna minder brak!
Ja? ik ben druk met mezelf bezigOxygene wrote:Van X op feestjes krijg ik geniale versierskills
Ja precies, vind mezelf al leuk genoeg op dat momentroberttt wrote:Ja? ik ben druk met mezelf bezigOxygene wrote:Van X op feestjes krijg ik geniale versierskills
roberttt wrote:Oxygene wrote:ik ben druk met mezelf bezig
Ik heb precies hetzelfde, maar dat komt dan vooral omdat ik dan gewoon schijt heb, en onwijs dom loopt te ouwehoerenOxygene wrote:Van X op feestjes krijg ik geniale versierskills
ojaaa!! hahadawasiknie wrote:Zie hem nog staan met die pen
"Ik ga geschiedenis schrijven"
Lollies wtf?! Kun je die halen op Loudness?Kevin-Raw wrote:Ik heb precies hetzelfde, maar dat komt dan vooral omdat ik dan gewoon schijt heb, en onwijs dom loopt te ouwehoerenOxygene wrote:Van X op feestjes krijg ik geniale versierskillsmaar wel HEEEEL gesellig ben
![]()
En doe altijd gekke dingen!Bijv op Loudness 50 lolly's gekocht, en een tasje gevraagt en uitgedeeld door heel de zaal
Knuffelen doe ik soms ook gewoon met iedereenOxygene wrote:Lollies wtf?! Kun je die halen op Loudness?Kevin-Raw wrote:Ik heb precies hetzelfde, maar dat komt dan vooral omdat ik dan gewoon schijt heb, en onwijs dom loopt te ouwehoerenOxygene wrote:Van X op feestjes krijg ik geniale versierskillsmaar wel HEEEEL gesellig ben
![]()
En doe altijd gekke dingen!Bijv op Loudness 50 lolly's gekocht, en een tasje gevraagt en uitgedeeld door heel de zaal
Hoeveel kostte da?
Maar indd, het is dat je schijt hebt. Ben wel altijd voorzichtig met dames die bezet zijnKort gesprekje om uit te vogelen of ze vrijgezel is of niet, dan beetje met haar los gaan en beetje naar d'r kijken. Dan vragen om een knuffel en dan
![]()
![]()