Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:27 

Hardtraxx Elite

Giel H schreef:
is het dus nie zo dat die honden het minder goed ruiken met folie erom heen?

Jawel, omdat je het luchtdicht verpakt met die folie.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:28 

Donateur

Kun je van een feest genieten zonder drugs?

Heb heel eerlijk "moeilijk" ingevuld, als ik drugs als ruim begrip zie.
Ik heb een paar keer geprobeerd om me volledig te onthouden van alles wat je als drug kan zien op een feest en buiten het feit dat ik na 2 minuten al helemaal kapot ben als ik dan zwaar uit mn plaat ga vind ik het toch wat missen. Er hoort gewoon minimaal een biertje of 3 erin zodat ik er echt van kan genieten, daar ben ik heel eerlijk in. En zonder sigaretten en red bull/caffeïne kan ik al helemaal niet.

Sommige mensen kunnen het wel, ik heb er wel veel respect voor maar die hebben denk ik over de jaren ook een ander uitgaansgedrag ontwikkeld dan ik + dat ik veel meer een feestbeest wordt met zelfs maar een kleine hoeveelheid alcohol, daardoor vind ik 100% nuchter eerlijk is eerlijk niet veel aan en kan ik ook niet helemaal genieten van een feest. Genieten doe je toch het meest met verdovende middelen, ook al is het maar een klein beetje.

Ik kan wel heel goed genieten van een feest zonder hard/softdrugs (opiumwet). Die heb ik dus sowieso niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:30 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Giel H schreef:

haha nu weet ik dus niet meer wie ik moet geloven, ik zal het maar doen voor de zekerheid, kan geen kwaad lijkt me :P maar ik hoef dus sowiso niet bang te zijn voor de honden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:32 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Giel H schreef:

Dat is wel weer zo...de geur van xtc is echter niet zo bijster als die van bijv. pep.

Gewoon beetje opletten bij de kluisjes etc.
In evt groepjes langs die hondjes gaan.
dawasiknie schreef:
Kun je van een feest genieten zonder drugs?

Heb heel eerlijk "moeilijk" ingevuld, als ik drugs als ruim begrip zie.
Ik heb een paar keer geprobeerd om me volledig te onthouden van alles wat je als drug kan zien op een feest en buiten het feit dat ik na 2 minuten al helemaal kapot ben als ik dan zwaar uit mn plaat ga vind ik het toch wat missen. Er hoort gewoon minimaal een biertje of 3 erin zodat ik er echt van kan genieten, daar ben ik heel eerlijk in. En zonder sigaretten en red bull/caffeïne kan ik al helemaal niet.

Sommige mensen kunnen het wel, ik heb er wel veel respect voor maar die hebben denk ik over de jaren ook een ander uitgaansgedrag ontwikkeld dan ik + dat ik veel meer een feestbeest wordt met zelfs maar een kleine hoeveelheid alcohol, daardoor vind ik 100% nuchter eerlijk is eerlijk niet veel aan en kan ik ook niet helemaal genieten van een feest. Genieten doe je toch het meest met verdovende middelen, ook al is het maar een klein beetje.

Ik kan wel heel goed genieten van een feest zonder hard/softdrugs (opiumwet). Die heb ik dus sowieso niet nodig.

Ik heb eerlijk geantwoord dat ik zonder kan.
Mijn beste feest is nog steeds Hard Bass 2010 met Loudness als close follow up.
Op Hard Bass gebruikte ik nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:33 

Donateur

Giel H schreef:
DarkBeatz schreef:
Giel H schreef:

haha nu weet ik dus niet meer wie ik moet geloven, ik zal het maar doen voor de zekerheid, kan geen kwaad lijkt me :P maar ik hoef dus sowiso niet bang te zijn voor de honden :thumbup:

dat helpt echt niet, als er echt honden staan. Die ruiken overal doorheen ;) en een grip zakje is ook lucht dicht xd

maar het kan het wel verminderen, dat ontken ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:33 

Ik regel het beter :P
Gewoon vriendjes maken met mensen die altijd elke keer veel drugs meenemen naar feestjes.
Tadaa krijg je nog korting ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:34 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Citaat:
flink wat mephedrone.

Jij bent mijn beste vriend op Hardbass :loving: :worship:

Junk :P
Na een keer ben je hooked :P :yay:

Beter bestel je wat bij :$

Het kan een maand duren voordat een nieuw voorraad binnen is :(
Hoeveel mg heb je nog dan? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:42 

Hardtraxxer

Ik weet echt niet hoe het zit met hondjes, vriendin van me is al een keer gepakt, maar waar kan je dit dan het beste verstoppen, ik heb 1 envelopje pep mee en 4 rode duifies naar Hard Bass, kheb gehoord dat er wel hondjes staan enzo. En we zijn er vanaf het begin, ik weet niet of het dan super druk is of niet. We zijn met een groep van 10 en volgens mij hebben 8 mensen dan drugs op zak. :whistle:

TL;DR: Waar kan je het beste je drugs bewaren bij jezelf? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:44 

Delusiion schreef:
Ik weet echt niet hoe het zit met hondjes, vriendin van me is al een keer gepakt, maar waar kan je dit dan het beste verstoppen, ik heb 1 envelopje pep mee en 4 rode duifies naar Hard Bass, kheb gehoord dat er wel hondjes staan enzo. En we zijn er vanaf het begin, ik weet niet of het dan super druk is of niet. We zijn met een groep van 10 en volgens mij hebben 8 mensen dan drugs op zak. :whistle:

TL;DR: Waar kan je het beste je drugs bewaren bij jezelf? :P

Een vriend van me neemt er altijd 90/100 mee.
Die stopt ze in een fotorolletje en legt ze bij z'n kroonjuwelen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Het kan een maand duren voordat een nieuw voorraad binnen is
Hoeveel mg heb je nog dan?

Ik weet niet, jullie hebben er aardig wat doorheen gejaagd :P

Ik pak toch maar 1 a 2 keer en dan een halfje droppen op de piek en ik vlieg als een vliegende roze olifant.
Dat weet je :P
Voor de rest weet je mij te vinden haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:51 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Ik pak toch maar 1 a 2 keer en dan een halfje droppen op de piek en ik vlieg als een vliegende roze olifant.

Ik moet dat ook weer hebben :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:54 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Ik moet dat ook weer hebben :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Ik heb een lijst met kandidaten :yay:
Jammer dat ik hoogstens 500 mg heb.

Lekker bij hard bass aan de kristallen :lol:

Donateur

:'( ach ja aanvullen met mdma kristallen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:40 

Hardtraxx Elite

Omdat er toch wel enorm veel onzin word geluld over de drugshonden zal ik eventjes een samenvatting maken.

Ten eerste, er worden wel degelijk met regelmaat ECHTE drugshonden gebruikt bij feesten, niet elke drugshond is echter op alle drugssoorten getrained maar je kan nooit weten op voorhand op welke drugssoorten de hond getrained is. Wat niet werkt om drugshonden te omzeilen is geurmaskerende producten, trucs als koffie of andere dingen met hoge dichtheid zijn dus je reinste onzin en helpen absoluut niks. Het enige wat effectief werkt is je drugs luchtdicht verpakken, waar je wel op moet letten is dat drugshonden echt een zeer sterke geurzin hebben, zelfs als je in aanraking bent gekomen met xtc (in je handen vast gehad) kan een drugshond daar nog steeds op aanslaan ook al heb je niets bij. Het is absoluut niet zo dat een drugshond meer moeite heeft met xtc te detecteren als met pep omdat pep een sterkere geur heeft. Luchtdicht werkt wel, maar al na een half uur tot uur beginnen de geuren van je drugs door de plastiek te sijpelen en kan een hond deze toch weer detecteren. (Bewaar je pillen maar in een gripzakje voor een week, je zal het zakje niet moeten opendoen om ze te rieken terwijl je ze wel niet kon rieken toen je ze er pas in deed).

Dus om ze te omzeilen doe je je xtc best thuis met behulp van een pincet ofzo in een gripzakje dat niet in aanraking is gekomen met de geur van drugs, dan naar het feest eventueel nog een gripzakje of van folie meenemen en het zo kort mogelijk voor je het langs honden gaat smokkelen nogmaals verpakken om de geur te beletten door te sijpelen. Zijn documentaires over te vinden moest je interesse hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:42 

Donateur

Hier wil ik even aan toevoegen dat er maar weinig drugshonden in dit land zijn,
en dat de arme beestjes niet meer dan een half uur kunnen 'werken', dus afgelost geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:43 

Hardtraxxer

bedankt hier hebben we wat aan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:49 

Hardtraxxer

wat kan ik trouwens het beste doen(ik neem 2 olifanten mee):

11u halve
half 2 3kwart
half 5 3kwart
OF:
11u 3kwart
half 2 3kwart
half 5 halve
?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Omdat er toch wel enorm veel onzin word geluld over de drugshonden zal ik eventjes een samenvatting maken.

Ten eerste, er worden wel degelijk met regelmaat ECHTE drugshonden gebruikt bij feesten, niet elke drugshond is echter op alle drugssoorten getrained maar je kan nooit weten op voorhand op welke drugssoorten de hond getrained is. Wat niet werkt om drugshonden te omzeilen is geurmaskerende producten, trucs als koffie of andere dingen met hoge dichtheid zijn dus je reinste onzin en helpen absoluut niks. Het enige wat effectief werkt is je drugs luchtdicht verpakken, waar je wel op moet letten is dat drugshonden echt een zeer sterke geurzin hebben, zelfs als je in aanraking bent gekomen met xtc (in je handen vast gehad) kan een drugshond daar nog steeds op aanslaan ook al heb je niets bij. Het is absoluut niet zo dat een drugshond meer moeite heeft met xtc te detecteren als met pep omdat pep een sterkere geur heeft. Luchtdicht werkt wel, maar al na een half uur tot uur beginnen de geuren van je drugs door de plastiek te sijpelen en kan een hond deze toch weer detecteren. (Bewaar je pillen maar in een gripzakje voor een week, je zal het zakje niet moeten opendoen om ze te rieken terwijl je ze wel niet kon rieken toen je ze er pas in deed).

Dus om ze te omzeilen doe je je xtc best thuis met behulp van een pincet ofzo in een gripzakje dat niet in aanraking is gekomen met de geur van drugs, dan naar het feest eventueel nog een gripzakje of van folie meenemen en het zo kort mogelijk voor je het langs honden gaat smokkelen nogmaals verpakken om de geur te beletten door te sijpelen. Zijn documentaires over te vinden moest je interesse hebben.

Het zou enkel logisch gevolg zijn door de geur van pep.

Maarja, je hebt wel gelijk, maar then again ik zei nergens dat het hierdoor moeilijker/makkelijker te detecteren zou zijn.

Gelukkig kunnen honden mephedrone hoogstwaarschijnlijk nog niet ruiken, sinds het relatief nieuw is.
Mol schreef:
en dat de arme beestjes niet meer dan een half uur kunnen 'werken', dus afgelost geworden.

Dat klopt sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:56 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Gelukkig kunnen honden mephedrone waarschijnlijk nog niet ruiken, sinds het relatief nieuw is.

Waarschijnlijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:58 

Hardtraxxer

Giel H schreef:
wat kan ik trouwens het beste doen(ik neem 2 olifanten mee):

11u halve
half 2 3kwart
half 5 3kwart
OF:
11u 3kwart
half 2 3kwart
half 5 halve
?

Ik zou met 3kwart beginnen, dan halve, dan nog halve en 5 uur ofzo nog een kwartje ;) Je komt er dan meteen lekker in (mss héél even gas terug, maar daar ben je zo doorheen, ik iig wel), je hebt iig genoeg om een lekkere start te maken, halfjes houden 't mooi up en om op 't laatst mooi af te ronden nog een kwartje :)!

Hardtraxx Elite

Mol schreef:

Zijn er best veel hoor, toch een stuk of 80..
Citaat:
Geachte heer ******,

De Nederlandse politie heeft 33 drugshonden. Het gevangeniswezen van Justitie heeft er 6 en de Douane heeft er ongeveer 40.
Het klopt. Bij evenementen als dancefeesten worden dergelijke honden ook wel ingezet.

Met vriendelijke groet,

Ed Kraszewski
Persvoorlichter
Bureau Communicatie
Korps landelijke politiediensten

Donateur

Mol schreef:
Olijfboompje schreef:
Gelukkig kunnen honden mephedrone waarschijnlijk nog niet ruiken, sinds het relatief nieuw is.

Waarschijnlijk. :P

Ik kan het voor je testen, pa van de ex vriend van me zus traint die beesten. Heb nog wel contact met hun XD
Maar of dat zo verstandig is
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:00 

Hardtraxx Elite

Die honden zijn niet getrained op mephedrone of andere research chemicals, marihuana, xtc, speed, coke, heroine zijn de drugs waarop getrained word. Zelfs lsd worden honden niet op getrained. Een hond trainen op bepaalde drugs kost het meeste geld en is niet zo eenvoudig. Vandaar dat honden nooit meer als een paar soorten drugs kunnen detecteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:00 

Donateur

Naar mijn weten kunnen ze geen douane honden lenen voor evenementen?
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic