de site bij eigenschapen laats ook niks zien

Als je mij niet zou herkennen, zou echt in & in slecht zijnpepepe wrote:Ja is goed!Chukkels wrote:Vast wel, ligt aan mijn statusLinksvoor toch?
Anders hebben robert en daniel mijn nummer wel (en andersom), dus het komt vast en zeker goed!![]()
Heb er zin in!!!
ik zou jou ook echt niet herkennenOlijfboompje wrote:Als je mij niet zou herkennen, zou echt in & in slecht zijnpepepe wrote:Ja is goed!Chukkels wrote:Vast wel, ligt aan mijn statusLinksvoor toch?
Anders hebben robert en daniel mijn nummer wel (en andersom), dus het komt vast en zeker goed!![]()
Heb er zin in!!!
ja het werkthsrobin wrote:zo beter?
Slechte zaak.roberttt wrote:ik zou jou ook echt niet herkennen
jij zou mij ook niet herkennenOlijfboompje wrote:Slechte zaak.roberttt wrote:ik zou jou ook echt niet herkennen
Ja, maar daar gaat het helemaal niet om.roberttt wrote:jij zou mij ook niet herkennenOlijfboompje wrote:Slechte zaak.roberttt wrote:ik zou jou ook echt niet herkennen
Daarom juistroberttt wrote:jonge, ik ben dan de enigste die binnen komt
Hihi, jou herken ik uit duizendenOlijfboompje wrote:Als je mij niet zou herkennen, zou echt in & in slecht zijnpepepe wrote:Ja is goed!Chukkels wrote:Vast wel, ligt aan mijn statusLinksvoor toch?
Heb er zin in!!!
Tetten.Mol wrote:Dames.
Paar sleutel punten moet voldoende zijnJuggernaut wrote:kerels, ik en een paar maten zijn van plan op reverze voor het eerst pep te gebruiken. Hoe moet je dit doseren en wat is er zo anders aan in vergelijking met schijven?
Dat klopt, pep kan je moeilijk doseren. Je weet namelijk niet hoe je er op reageertNando wrote:Ik heb me laten vertellen dat je gewoon wat moet snuiven/slikken en dan kijken hoe het voelt, hoeveelheid maakt volgens mij niet zoveel uit. Daarna gewoon bijpakken op gevoel. Zodra je voelt dat het effect weg gaat gewoon bijpakken. Heb er zelf geen ervaring mee overigens.
Ik heb ADHDNando wrote:Ben zelf trouwens ook van plan het binnenkort te proberen, maar moet eerst eens naar de huisart om te kijken of ik ADHD heb. Las hier ook dat als je ADHD hebt je juist rustiger word van pep, dus lijkt me wel slim om even te checken.
Als je gaat snuiven gewoon beginnen met een paar sleutelpunten. Niet bang zijn om te veel te pakken, want dat doe je sowieso de 1e keer niet. Je kan best veel 'hebben' zeg maar.Juggernaut wrote:kerels, ik en een paar maten zijn van plan op reverze voor het eerst pep te gebruiken. Hoe moet je dit doseren en wat is er zo anders aan in vergelijking met schijven?