Zooooooooo die zijn zeker gek!! 

Zo dus
Haha is goed, zijn jullie daar standaard te vinden?Oxygene wrote:Ik zie 'tpepepe wrote:Kijk anders even in mijn fotoalbum @ partyflock.Oxygene wrote:@pepepe: ik weet niet zo goed welke van die wauserts je nou bent op die foto's xD Maar maakt niet uit, ik heb ook 't nr van Daniel en Robert![]()
Zo en nu nog ff NERDMODE ON en aan school werken.. Dan mag ik vanavond van mezelf nog een weekend-inwijdend biertje drinken
Daar staan nog een paar foto'sKom maar gewoon links voorin
Ehm, kijk maar op me partyflockpepepe wrote:
Haha is goed, zijn jullie daar standaard te vinden?
Waar kan ik jou trouwens aan herkennen?
Gelukkig duurde mijn trip langer als 6 uurOxygene wrote:Ik word zo al gek van die plaatjes... hoe moet dat dan gaan in een 6 uur durende trip?
Ja, wat is Robert stil vandaag?Oxygene wrote:En weer een drugsloos momentje voor iedereen
Was ff op de bouw, ben nu weer terug achter me schatje. Dus ja XDChukkels wrote:Ja, wat is Robert stil vandaag?Oxygene wrote:En weer een drugsloos momentje voor iedereen
Toch niet weer je teen geblesseerd hé?roberttt wrote:Was ff op de bouw, ben nu weer terug achter me schatje. Dus ja XDChukkels wrote:Ja, wat is Robert stil vandaag?Oxygene wrote:En weer een drugsloos momentje voor iedereen
Voor mij word het ook een latertje. Alleen niet met schoolwerkOxygene wrote:Nog steeds geen einde in zicht van 't schoolwerkWordt een latertje
Ehm... nou 't alcoholgebruik vanavond + het drugsgebruik morgenavond is voor mijzelf een beloning voor m'n schoolwerkroberttt wrote:dat soort praat hoort hier https://hardtraxx.com/off-topic ... t1579.html
Wel beetje on topic blijven
Ban?Chukkels wrote:Haha Wessel, 3 dagen rust jonge op PF
hsrobin wrote:
zo voelen ze zich zaterdag allemaal!