Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 02:31 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Dit is helemaal niet zo, je voel je gewoon goed, hebt super veel energie, je kan niet meer stilstaan, en het is gewoon het beste wat er is :thumbsup:

Wat deze jongeman zegt klopt helemaal olijfboomppje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 02:32 

Hardtraxx Veteran

heerlijk gesprek op msn met olijfboompje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 02:53 

Hardtraxx Veteran

De kolere hey :P

Mephedrone knalt er iets harder in als verwacht en en de 2cb brengt alles vershrikkelijk op hol haha :P

Zitten hier een partij hard te gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 03:05 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
De kolere hey :P

Mephedrone knalt er iets harder in als verwacht en en de 2cb brengt alles vershrikkelijk op hol haha :P

Zitten hier een partij hard te gaan :thumbsup:

Ga nu pitten welterusten xd ik verwacht morgen een report ben benieuwd :thumbsup: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 03:06 

Hardtraxx Veteran

We gaan nog steeds even hard, alles schuift, beweegt ,ademt verkeur echt bizar en min kaken staan zo strak als ik weet niet wat kaakdansje zetten hier whahaha

Gecombineerd mening van olijfboomje en chukkels
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 03:28 

Hardtraxx Veteran

Zo, het begint iets inder hard te gaan. Ging echt kneiterhard net, nu wat meer kalm maar toch nog gruwelijk vet. Echt wist niet dat dit mogelijk was, dit is zeker een van de vetste ervaringen die ik hem meegemaakt in m'n nog jonge leven :love:

En we're still oN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 04:20 

Hardtraxx Veteran

Moet zeggen 2cb brand als de tyfus xd ga weer lekker verder kijken naar de mooie lichtjes mephedrone is nu wel uitgewerkt, kaken beginnen eindelijk weer normaal te worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 10:39 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Moet zeggen 2cb brand als de tyfus xd

Kanttekening: Ik raad iedereen sterk af om 2cb nasaal te gebruiken! Het is ontzettend pijnlijk en een orale dosis is al slechts 15 tot 30mg ongeveer, nasaal is dit 1/3e ervan wat dosering ook gevaarlijk maakt en je gemakkelijk teveel binnen krijgt. Om het nog maar niet te hebben over de schade aan je neus, het doet namelijk niet voor niets ontzettend pijn volgens mij... Hopelijk denken dus anderen wat het in de toekomst er wel even na voordat ze het door de neus jagen idpv in een capsule wat trouwens voor 99% van de 2cb gebruikers de standaard inname methode is (in tegenstelling tot bepaalde andere drugs).

(De weegschaaltjes uit de smartshop zijn altijd maar op 0.1 of de wat duurdere op 0.01g nauwkeurig. 0.01mg is 10mg, dus tenzij je een juweliersweegschaal hebt op 0.001g nauwkeurig kun je dit NIET deftig doseren -> 0.01 op de weegschaal is alles tussen 5 en 14.9mg, 0.02 alles tussen 15 en 24.9mg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 10:56 

Hardtraxx Addict

Hahaha lekker bezig chukkels en co. :) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 11:51 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Moet zeggen 2cb brand als de tyfus xd

Kanttekening: Ik raad iedereen sterk af om 2cb nasaal te gebruiken! Het is ontzettend pijnlijk en een orale dosis is al slechts 15 tot 30mg ongeveer, nasaal is dit 1/3e ervan wat dosering ook gevaarlijk maakt en je gemakkelijk teveel binnen krijgt. Om het nog maar niet te hebben over de schade aan je neus, het doet namelijk niet voor niets ontzettend pijn volgens mij... Hopelijk denken dus anderen wat het in de toekomst er wel even na voordat ze het door de neus jagen idpv in een capsule wat trouwens voor 99% van de 2cb gebruikers de standaard inname methode is (in tegenstelling tot bepaalde andere drugs).

(De weegschaaltjes uit de smartshop zijn altijd maar op 0.1 of de wat duurdere op 0.01g nauwkeurig. 0.01mg is 10mg, dus tenzij je een juweliersweegschaal hebt op 0.001g nauwkeurig kun je dit NIET deftig doseren -> 0.01 op de weegschaal is alles tussen 5 en 14.9mg, 0.02 alles tussen 15 en 24.9mg)

Gehele report komt vanmiddag wel, maar om eerlijk te zijn, het branden viel reuze mee in vergelijking tot wat we gelezen hebben. Ja, het brandde wel aardig, maar de pijn was absoluut te verwaarlozen, het voelde meer als sterk kietelen zeg maar. De eerste keer viel het zelfs helemaal mee, omdat we de mephedrone nog aan hadden staan. Die werkte nog anderhalf uur door tot een uur of 3. De 2e keer dat we 2cb namen, brandde het wel wat meer, maar was ook nog wel te doen. We hebben trouwens ook lijntjes gelegd van hooguit een centimeter, dus 5-7mg hooguit per keer. In totaal 3x 2cb gepakt. Eerste keer rond 1 uur, 2e keer kwartiertje later en 3e en laatste keer om 10 over 3. En toen gingen we snoeihard, toen een uur of 2/2,5 heerlijk visueel gespaced en toen vielen we in slaap. Ja, inderdaad, met een tripmiddel op xd

Volledige report komt vanmiddag wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 14:15 

lol 3x raden wat deze gast op heeft: http://www.dumpert.nl/mediabase/17840/0 ... _raar.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 14:20 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
lol 3x raden wat deze gast op heeft: http://www.dumpert.nl/mediabase/17840/0 ... _raar.html

:lol:

Die mensen die het filmen hebben ook geen flauw idee. "Zo raar heb je nog nooit iemand gezien!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 14:44 

Hardtraxx Elite

Triest dat iemand zoiets filmpt en online gooit :') :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 15:01 

KSwoosh schreef:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 15:12 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Fristi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 15:31 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Wat vind je er grappig aan? :') Is gewoon triest dat ie er zo bij zit en nog triester dat iemand het filmt EN online plaatst...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 16:16 

DarkBeatz schreef:
Almighty schreef:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Wat vind je er grappig aan? :') Is gewoon triest dat ie er zo bij zit en nog triester dat iemand het filmt EN online plaatst...

let vooral op die domme reacties eronder xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 16:17 

Hardtraxx Veteran

zo me eerste lijntje 2-cb :thumbsup:

(roberttt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 16:34 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
zo me eerste lijntje 2-cb :thumbsup:

(roberttt)

:lol: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 16:42 

Hardtraxx Veteran

gvd wat brand die bende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 16:52 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
gvd wat brand die bende

Robert is een beetje een jankerd :P :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 17:07 

Hardtraxx Veteran

Ja, post nou iedereen op mijn account? Ook niet echt de bedoeling :$

Anywayz, 12-15mg zit er nu ongeveer in en de bodyload is weer erg aanwezig. Figuurtjes komen op en de gordijnen beginnen weer in elkaar over te lopen. Ook het beeldscherm van mijn laptop strekt zich helemaal uit en komt weer samen. En Robert heeft een enorme lachkick die je zelfs nog niet van een overdosis spacecake krijgt! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 17:34 

Hardtraxx Veteran

zo nu mephedrome gehad ofzo XD raar spul XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 17:36 

Donateur

zo nu teveel bende gehad, alles gaat raar niet best :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 17:38 

Hardtraxx Veteran

net ook maar even 130mg mephedrone erbij gegooid. Gaat lekjer hier. Robert heeft een lachkick :lol:
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic