spellen niet.Chris Two wrote:Emulator is legaal Khadber...Khadber wrote:Er stond hier een downloadlink voor een emulator. Dit is dus niet de bedoeling. Laat dit duidelijk zijn.
Gebruiker in kwestie heeft een waarschuwing gehad.Het onbetaald aanbieden/delen van producten, software, diensten, muziek en films waar je normaal voor moet betalen wordt niet geaccepteerd hier op het forum.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Precies. Like a Boss._theon_ wrote: mean look ofzo.
ken je Gameshark?hardcoresjors wrote: alleen jammer dat je niet kan traden, had wel een alakazam gewilt!
Het mag gewoon niet
Maar stel ik zet hier de link van piratebay neer. Gewoon piratebay geen download pagina. Ben ik dan verkeerd bezig?
Maar stel ik zet hier de link van piratebay neer. Gewoon piratebay geen download pagina. Ben ik dan verkeerd bezig?
denk dat het precies hetzelfde is als een programma (emulator) aanbieden wat legaal is, maar wat je met het programma wilt doen is illegaal (roms spelen).
Dan lijkt het alsof deze mensen er tot toe aan spoort om illegale spellen te spelen, en dat is iets waar hardtraxx niet aangekoppelt wilt worden.
Dan lijkt het alsof deze mensen er tot toe aan spoort om illegale spellen te spelen, en dat is iets waar hardtraxx niet aangekoppelt wilt worden.
Cheater!Josh-T wrote:ken je Gameshark?hardcoresjors wrote: alleen jammer dat je niet kan traden, had wel een alakazam gewilt!
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Ach hou gwn op met dat gezeur over Emulators!! 
ik speel altijd op gameboy/DS zonder Gameshark, maar als je een Alakazam wilt op de emulator is dat de makkelijkste manier.hardcoresjors wrote:Cheater!Josh-T wrote:ken je Gameshark?hardcoresjors wrote: alleen jammer dat je niet kan traden, had wel een alakazam gewilt!
-
A
Hoe kan je Gameshark gebruiken om te traden dan?
Nee het zijn codes, dan kun je bijv. alakazam code doen en een paar rare candy's tot hij hetzelfde leven is als je kadabra, dan heb je een alakazamAlmighty wrote:Hoe kan je Gameshark gebruiken om te traden dan?
Sometimes You Have to Cheathardcoresjors wrote:Nee het zijn codes, dan kun je bijv. alakazam code doen en een paar rare candy's tot hij hetzelfde leven is als je kadabra, dan heb je een alakazamAlmighty wrote:Hoe kan je Gameshark gebruiken om te traden dan?
Pokemon topic is vaker bekeken dan het 'Europa League 2010-2011' topic
Bewijst maar weer dat Pokemon gaver is dan voetbal!
Bewijst maar weer dat Pokemon gaver is dan voetbal!
Drugstopic is vaker bekeken dan al de bovengenoemde topics bij elkaar. 
Maar met veel minder reacties, net als bij het zever topiqueProject 141 wrote:Komt omdat jullie allemaal pillenslikkende pikachu's zijn!
Maar het lekkere wijventopic nog veeeeeeeeeeeeel meer
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
pikapika!

-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
hahah episzKepro wrote:
Die dikke is het vetste!Wildstylerz wrote:pikapika!
Letterlijk en figuurlijk.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Project 141 wrote:Chukkels wrote:![]()
Lachte me kapot
Die pikachu stem is awesome. Machtig filmpje om te zien.
Zit weer eens Firered te doen, maar ik kom maar niet verder op Six Island (heb alle badges al) 
Heb wel gruwelijke pokemons
:
Charizard
Zapdos
Articuno
Marowak
Nidoking
Hypno
En in m'n box nog o.a.:
Haunter
Primeape
Cloyster