Nope, ik leerde mijn Nidoking en Nidoqueen altijd cut...
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Heb Pokemon Silver hier nog thuis liggen, ooit tweedehands gekocht 
-
C
Blue, Gold, Crystal en Pinball baby!
Gewoon Charizard 2 vuuraanvallen leren, 1 vecht aanval en dan nog Fly. Lekker gevarieerd. Werktte perfect... Ga jij maar lekker met je Pidgeot naar de LeagueKSwoosh wrote: jij leerde je Venosaur zeker ook Cut
Voor de league trouwens steeds Charizard en Alakazam bij. Vaak ook nog een Gyarados, Dragonite en een grastype zoals vileplume of iets dergelijk.
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
Pokemon Red Blue zijn idd ook geniale spellen.Chris Two wrote:Blue, Gold, Crystal en Pinball baby!
Weet nog de eerste dat ik op internet las dat er een Mew cheat was
-
G
Articuno fly leren jonge!nielstil wrote:Gewoon Charizard 2 vuuraanvallen leren, 1 vecht aanval en dan nog Fly. Lekker gevarieerd. Werktte perfect... Ga jij maar lekker met je Pidgeot naar de LeagueKSwoosh wrote: jij leerde je Venosaur zeker ook Cut![]()
Voor de league trouwens steeds Charizard en Alakazam bij. Vaak ook nog een Gyarados, Dragonite en een grastype zoals vileplume of iets dergelijk.
de 3 begin pokemon moet je niet vertyfen met HM's
Fly is nog een redelijk sterke aanval, dus waarom nietKSwoosh wrote:Articuno fly leren jonge!nielstil wrote:Gewoon Charizard 2 vuuraanvallen leren, 1 vecht aanval en dan nog Fly. Lekker gevarieerd. Werktte perfect... Ga jij maar lekker met je Pidgeot naar de LeagueKSwoosh wrote: jij leerde je Venosaur zeker ook Cut![]()
de 3 begin pokemon moet je niet vertyfen met HM's
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
Haha ja, kut aanvalroberttt wrote:Of flash :')
Slechtste aanval ooit is toch Splash.
Of Harden
Tail whip ftwD-Inventz wrote:Haha ja, kut aanvalroberttt wrote:Of flash :')![]()
Of Harden
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
aaah nee man Leer ftwnielstil wrote:Tail whip ftwD-Inventz wrote:Haha ja, kut aanvalroberttt wrote:Of flash :')![]()
Of Harden
Nee, daar gebruik je een sandshrew voor ofzo die je later toch niet gebruikt.KSwoosh wrote: jij leerde je Venosaur zeker ook Cut
Cut is een kutaanval, Fly niet, en HM's kun je je pokémon ook laten vergeten he, Lavender Town volgens mij (wel je geluid uit zetten/laten in Lavender Town)
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
Wat een kut aanval, echt irri manngParvuz wrote:Teleport van Abra.
Vooral als je hem wou vangen, meteen pokeball erop anders doet die weer ie aanval.
Het ging altijd zo: ja, Ja, JA JA JA JA...... Godverdomme moet ik weer 5 jaar wachten tot ik er een tegenkom....
Het ging altijd zo: ja, Ja, JA JA JA JA...... Godverdomme moet ik weer 5 jaar wachten tot ik er een tegenkom....
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
Ja, in dat 2e stadje (Ceruleancity volgens mij) kom je hem best vaak tegen,_theon_ wrote:Vooral als je hem wou vangen, meteen pokeball erop anders doet die weer ie aanval.
maar dan moet je hem nog vangen
Last edited by D-Inventz on 17 Dec 2011 16:06, edited 2 times in total.
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2012
Of direct Great Ball erop!Project 141 wrote:Teleportaltijd eerst zorgen dat ze sliepen,, only way
werkt ook goed.
of een effect of aanval waar die niet van kon weg gaan zegma, mean look ofzo.D-Inventz wrote:Of direct Great Ball erop!Project 141 wrote:Teleportaltijd eerst zorgen dat ze sliepen,, only way
werkt ook goed.
Vriend, als je op een plek komt waar abra is, safen, bal erop, niet gevangen laden, zo heb je hem binnen enkele minuten
Ik had standaard, beginpokemon, vliegende pokemon, kadabra!
Dat waren altijd mn eerste 3
Ik had standaard, beginpokemon, vliegende pokemon, kadabra!
Dat waren altijd mn eerste 3
Niet tijdens gevecht, voor gevechtProject 141 wrote:Ja maar met emulator kan je tijdens gevechten saven, op gameboy niet
Gewoon steeds heen en weer lopen met spatie ingedrukt dan vind je hem zo
Maar daar heb je ook emulator voor nodig, alleen jammer dat je niet kan traden, had wel een alakazam gewilt!
Er stond hier een downloadlink voor een emulator. Dit is dus niet de bedoeling. Laat dit duidelijk zijn.
Gebruiker in kwestie heeft een waarschuwing gehad.Het onbetaald aanbieden/delen van producten, software, diensten, muziek en films waar je normaal voor moet betalen wordt niet geaccepteerd hier op het forum.
-
S
`Khadber wrote:Er stond hier een downloadlink voor een emulator. Dit is dus niet de bedoeling. Laat dit duidelijk zijn.
Gebruiker in kwestie heeft een waarschuwing gehad.Het onbetaald aanbieden/delen van producten, software, diensten, muziek en films waar je normaal voor moet betalen wordt niet geaccepteerd hier op het forum.
Een emulator is legaal, de games echter niet. Maar goed je kon op dezelfde pagina ook de games downloaden dus alsnog goed ingegrepen
Is wel mogelijk, als je een VBALink Emulator gebruikt, kan je meerdere mensen in dat systeem zetten en dan kan je ruilen, heb het zelf nog niet uitgeprobeerd..Maar daar heb je ook emulator voor nodig, alleen jammer dat je niet kan traden, had wel een alakazam gewilt!
Klopt, ik deed gewoon met mezelf ruilen op de pc, #insert forever alone picture here#
Had ik wel alakazam, en alle starters in 1 keer.
Had ik wel alakazam, en alle starters in 1 keer.
-
C
Emulator is legaal Khadber...Khadber wrote:Er stond hier een downloadlink voor een emulator. Dit is dus niet de bedoeling. Laat dit duidelijk zijn.