Ik heb er ook nog 5000 ofzoThe Anim0l wrote:kheb nog pokemon kaarten liggen hier ergens in een laatje
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
foto onderschrift??Martin wrote:WTF doe jij met die foto in dat onderschrift van je?tommetjeuh wrote:*trollfive*KSwoosh wrote:
Want die kerel is een kameraad van mij en die rechtse meid een vriendin van mij
-
G
idd, wtf echtAlmighty wrote:foto onderschrift??
-
M
Haha ja
explain 
Eindelijk! Ik heb de Poké Walker werkend gekregen. Die ga ik zoooooooooooo hard uitproberen op Hard Bass. Kijken hoeveel stappen ik daar heb gezet 
had het niet over jou KSwooshKSwoosh wrote:idd, wtf echtAlmighty wrote:foto onderschrift??niemand heeft hier een foto in zn onderschrift
maar over Tommetjeuh ofzo
die heeft een foto in zijn onderschrift
heb ik een?.. een foto?.. ik heb allen wildstylez en zany sigMartin wrote:had het niet over jou KSwooshKSwoosh wrote:idd, wtf echtAlmighty wrote:foto onderschrift??niemand heeft hier een foto in zn onderschrift
![]()
maar over Tommetjeuh ofzo
die heeft een foto in zijn onderschrift
das een wildstylez sigMartin wrote:huh![]()
waarom zie ik dit dan?

wat raar
ik zie namelijk deze foto:

heel raar
ik zie namelijk deze foto:

heel raar
-
A
W T F :')
-
G
WTF

dit moet vast betekenen dat ik uitverkoren ben, en het internet gewonnen heb!
het is echt heel erg raar
maar ik denk dat hier ook geesten zijn net als in de boxen raw vizion
maar ik denk dat hier ook geesten zijn net als in de boxen raw vizion
katamaran wrote:It's Alakazam.
Nee gangarParvuz wrote:katamaran wrote:It's Alakazam.
Wtf dat is echt fucking raar Martin... Zo'n grote foto kan niet eens in een onderschrift 
Ben benieuwd of ik nu bij anderen ook een ander onderschrift zie dan ze eigenlijk hebben
Ben benieuwd of ik nu bij anderen ook een ander onderschrift zie dan ze eigenlijk hebben
hij was niet zo grootRik wrote:Wtf dat is echt fucking raar Martin... Zo'n grote foto kan niet eens in een onderschrift
maar ik moest ff voorbeeld foto hebben
maar nu is alles wel weer normaal
-
G
voor de echte diehard fans een leuke wallpaper:

-
M
Soms kun je echt te ver gaan Kasper.