Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 43  Volgende

Ga jij Pokemon X & Y halen?
Ja, Pokemon X 17%  17%  [ 6 ]
Ja, Pokemon Y 0%  0%  [ 0 ]
Ja, ik haal beide 3%  3%  [ 1 ]
Nee, ik wacht wel op een PC-rom 49%  49%  [ 17 ]
Nee, Pokemon is voor kleine kinderen 31%  31%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 35
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Had je van je zuur gespaarde zakgeld weer een pakje Pokemon kaarten gekocht. Trost op school geshowd en geruild, loop je helemaal blij in je eentje naar huis, komen er 3 Marokkaanse jongens om je heen; Laat je kaarten zien! Ik wil ruilen!. Uit angst laat je voorzichtig je kaarten zien omdat je anders niet wegkomt en slaan ze er heel hard tegen aan waardoor alles op de grond valt. Jij zo snel mogelijk alles bij elkaar rapen en die Marokkanen pakken snel de glimmende/zeldzame en rennen snel weg. Je was zo bezig je kaarten zo snel mogelijk bij elkaar te rapen dat je vergeten bent hoe ze eruit zagen en ze er dus niet bij kan lappen :oh:

Heb echt soort jeugd trauma's aan die kaarten overgehouden en natuurlijk weer die kut Marrokanen :evil:

Zelfs Pokemonkaarten is ze niet te gek. Als het maar glimt, net eksters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Had je van je zuur gespaarde zakgeld weer een pakje Pokemon kaarten gekocht. Trost op school geshowd en geruild, loop je helemaal blij in je eentje naar huis, komen er 3 Marokkaanse jongens om je heen; Laat je kaarten zien! Ik wil ruilen!. Uit angst laat je voorzichtig je kaarten zien omdat je anders niet wegkomt en slaan ze er heel hard tegen aan waardoor alles op de grond valt. Jij zo snel mogelijk alles bij elkaar rapen en die Marokkanen pakken snel de glimmende/zeldzame en rennen snel weg. Je was zo bezig je kaarten zo snel mogelijk bij elkaar te rapen dat je vergeten bent hoe ze eruit zagen en ze er dus niet bij kan lappen :oh:

Heb echt soort jeugd trauma's aan die kaarten overgehouden en natuurlijk weer die kut Marrokanen :evil:


In die tijd leefden dat soort types nog in Hoogvliet. Ze zijn de laatste jaren pas naar Spijkenisse gekomen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Had je van je zuur gespaarde zakgeld weer een pakje Pokemon kaarten gekocht. Trost op school geshowd en geruild, loop je helemaal blij in je eentje naar huis, komen er 3 Marokkaanse jongens om je heen; Laat je kaarten zien! Ik wil ruilen!. Uit angst laat je voorzichtig je kaarten zien omdat je anders niet wegkomt en slaan ze er heel hard tegen aan waardoor alles op de grond valt. Jij zo snel mogelijk alles bij elkaar rapen en die Marokkanen pakken snel de glimmende/zeldzame en rennen snel weg. Je was zo bezig je kaarten zo snel mogelijk bij elkaar te rapen dat je vergeten bent hoe ze eruit zagen en ze er dus niet bij kan lappen :oh:

Heb echt soort jeugd trauma's aan die kaarten overgehouden en natuurlijk weer die kut Marrokanen :evil:

Wat ben ik blij dat ik in een dorp woon en dat me moeder me nog kwam ophalen van school. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Heb ook een account aangemaakt (Lyst), laatst nog Pokemon Emerald op mn telefoon gezet, voor als ik me echt verveel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Heb ook een account aangemaakt (Lyst), laatst nog Pokemon Emerald op mn telefoon gezet, voor als ik me echt verveel xd

Haha, op mobiel is ook epic, laad wel heel lang, bij jou ook?

Als ik tijd heb ook zo'n account aanmaken, wel lol. Als het maar niet te serieus wordt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nah met morphgear werkt t perfect, net zoals op de gameboy advance :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ben ik nou gelukkig nooit geweest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

account aangemaakt noem SayenHS
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:25 
 

http://www.pokemon.marriland.com
:worship: Uber handige site, vooral als je Gym hebt ofzo, kun je gelijk de zwakten van de Foe's Pokemon zien en het gevecht snel laten eindigen

, laats nog SoulSilver gedaan :) Ben toe aan Black & White die dit voorjaar komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
account aangemaakt noem SayenHS

Vind jou wel zo'n ventje die 24/7 pokemon speelt, haha, gewoon een gevoel. Kan er natuurlijk helemaal naast zitten! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:28 
 

Pokemon is echt een goede RPG btw :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, zie net dat er hier op R4-kaartje ook nog Pokemon Diamond staat. Epic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:38 
 

katamaran schreef:
The Hardstyler-1994 schreef:
account aangemaakt noem SayenHS

Vind jou wel zo'n ventje die 24/7 pokemon speelt, haha, gewoon een gevoel. Kan er natuurlijk helemaal naast zitten! :P

idd xd

btw, toch weer terug naar je oude vertrouwde, k*tnaam? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga ook maar weer eens pokemon spelen.
Voor de mensen username is ; Yoeloe
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Username?
Welk spel? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:44 
 

Jizzsaw schreef:
Username?
Welk spel? :$

gewoon je oude gameboy pakken, en dan een internet kabel erin rossen, dan krijg je een popup dat je MP hebt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Avatar ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, met Blue en Red kwam je ook wel eens een trainer in het water tegen. Zo'n nerdje of je rivaal, hahaha. :lol: En daar kon je dan mee vechten, niet met zijn pokemon, maar met hem. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Jizzsaw schreef:
Username?
Welk spel? :$

gewoon je oude gameboy pakken, en dan een internet kabel erin rossen, dan krijg je een popup dat je MP hebt :')

:') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yoeloe schreef:
Avatar ! :D

:worship: hoe heet die evolutie daar ook alweer van?

had die namelijk op level 90 ofzo :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 22:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
Yoeloe schreef:
Avatar ! :D

:worship: hoe heet die evolutie daar ook alweer van?

had die namelijk op level 90 ofzo :whistle:

Ik zou t niet weten :$
Togepi is gewoon baas :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering, dit topic is ziek druk! Zoveel Pokemon addicts hier.. Nog meer dan drugs gebruikers! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De sterkste Pokémon tot nu toe is Arceus (de laatste Pokémon tot nu toe), maar de beste is en blijft altijd Mewtwo. Sterkste Pokémon is Special Attack en één van de sterkste in Speed. Dus als je hem goed traint, heb je altijd 1-hit KO's en val je altijd als eerste aan. Vandaar dat legendaries ook nooit mee mogen doen in toernooien :P

Ik zal eens even m'n games erbij pakken, kijken op hoeveel uur ik zit :P

HG: 58 uur, ben hier nog niet zo lang mee bezig haha :P
FR: 348 uur
Ruby: 277 uur

De rest van de cardridges kan ik atm niet vinden, maar in totaal zit ik wel over de 1000 uur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Had je van je zuur gespaarde zakgeld weer een pakje Pokemon kaarten gekocht. Trost op school geshowd en geruild, loop je helemaal blij in je eentje naar huis, komen er 3 Marokkaanse jongens om je heen; Laat je kaarten zien! Ik wil ruilen!. Uit angst laat je voorzichtig je kaarten zien omdat je anders niet wegkomt en slaan ze er heel hard tegen aan waardoor alles op de grond valt. Jij zo snel mogelijk alles bij elkaar rapen en die Marokkanen pakken snel de glimmende/zeldzame en rennen snel weg. Je was zo bezig je kaarten zo snel mogelijk bij elkaar te rapen dat je vergeten bent hoe ze eruit zagen en ze er dus niet bij kan lappen :oh:

Heb echt soort jeugd trauma's aan die kaarten overgehouden en natuurlijk weer die kut Marrokanen :evil:

Haha waarschijnlijk voor jou ook een van de redenen waarom je die gasten haat. :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 43  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic