Ik weet waar missingno vandaan komt!!
Hahaha:

Hahaha:

Dat sowiesoRik wrote:Ik speel nog wel is Pokémon Diamand/Pearl of Black/White op de DS (vakantie).
vetParvuz wrote:Ik weet waar missingno vandaan komt!!
Hahaha:
mew is een kut pokemon jaroberttt wrote:Kutpokemon ??? WTF doe je hier dan
Niet hij is liefKSwoosh wrote:mew is een kut pokemon jaroberttt wrote:Kutpokemon ??? WTF doe je hier dan
hij levelt kut en heeft geen uber special attacks fzo, dus kut pokemon.roberttt wrote:Niet hij is lief
En zwak.roberttt wrote:Niet hij is liefKSwoosh wrote:mew is een kut pokemon jaroberttt wrote:Kutpokemon ??? WTF doe je hier dan
Mewtwo pwns all man, 1x psycho en weg vijandkatamaran wrote:En zwak.Net als Mewtwo btw
Wut? Wat was er dan met die boot?KSwoosh wrote:@Parvuz: hebben ze mss ook de mysterieuze truck @ SS Anna achterhaalt?
Haha, failikk weet btw nog iemand die destijds een MissingNo had gevangen, echt te grappig
zijn venusaur kon ice beam en charizard psycho enzozijn game was helemaal vercrackt
Wut? Wat was er dan met die boot?[/quote]KSwoosh wrote:@Parvuz: hebben ze mss ook de mysterieuze truck @ SS Anna achterhaalt?

ja maar dan togepi, mew vang je op een andere manierRobster wrote:Dan moest je nog niet met die boot gaan, maar met strenght zo'n truck in het water duwen en dan kon je mew vangen of zo toch?![]()
+1 voor de TS
Huh, wist niet eens dat dit kon, is niet fake dus?KSwoosh wrote:ja maar dan togepi, mew vang je op een andere manierRobster wrote:Dan moest je nog niet met die boot gaan, maar met strenght zo'n truck in het water duwen en dan kon je mew vangen of zo toch?![]()
+1 voor de TSik heb dr op me pokemon red een stuk of 7 van
mew wel ja, togepi nietkatamaran wrote:Huh, wist niet eens dat dit kon, is niet fake dus?
Youtube kom je ook niet verder mee, allemaal fake zooi. Met lui die op computer doen, en dan glitchen en hacken.KSwoosh wrote:mew wel ja, togepi nietkatamaran wrote:Huh, wist niet eens dat dit kon, is niet fake dus?
en je kan niks met die truck daar, zover ik weet
mew van je op een manier met glitching enzo
ik vraag me echt af hoe ze achter zulk soort dingen komen
vooral die missingno
die werden bij ons op school verboden omdat er oneerlijk werd geruilddKevin-Raw wrote:Heb al me pokemon kaarten nog ergens liggen![]()
Dat is dan wel weer vreselijk, Pokemon kaarten, de TV serie is ook kut, maar het spel is geniaal.KSwoosh wrote:die werden bij ons op school verboden omdat er oneerlijk werd geruilddKevin-Raw wrote:Heb al me pokemon kaarten nog ergens liggen![]()
Missing No. kon je toch krijgen door met zo'n mannetje te praten die voor doet hoe je moet vangen en daarna op dat eiland aan de rechterkant te surfen of zo. En het 6e item in je bag gaat dan x 129 of zoKSwoosh wrote:mew wel ja, togepi nietkatamaran wrote:Huh, wist niet eens dat dit kon, is niet fake dus?
en je kan niks met die truck daar, zover ik weet
mew van je op een manier met glitching enzo
ik vraag me echt af hoe ze achter zulk soort dingen komen
vooral die missingno
ja, maar hoe komen ze daar in godsnaam achtre?Robster wrote:Missing No. kon je toch krijgen door met zo'n mannetje te praten die voor doet hoe je moet vangen en daarna op dat eiland aan de rechterkant te surfen of zo. En het 6e item in je bag gaat dan x 129 of zo