Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Niet iets waar je wow over zegt 
Inderdaad, meer dance-achtig
Wel een lekker wijf trouwens
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Vocal klinkt als:
View on YouTube
View on YouTube
-
G
wel beter, ben die raw standaard shit van tegenwoordig ook beetje zat aant worden...
-
C
Iedereen die beetje goed Engels kan..
Download I'm Not Fat... I'm Fluffy van Gabriel Igglesias...
die gast is echt KONING
die gast is echt KONING
-
C
Not fat... fluffy
there are 7 level of fat, zoek dat maar op
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik heb koppijn 
goedenmorgen lekker de hele middag/avond geslapen was ik wel weer even aan toe 
-
G
No Hablo Espagnol?robkuh1990 wrote:Iedereen die beetje goed Engels kan..
die gast is echt KONING
Ben sinds kort weer aan t sporten, minimaal 3 keer per week naar de sportschool. Tering ik voel t van boven tot onder nu
Hoop wel dat ik daar na een tijdje wat sterker van word.
Komt goed, maar geef het wat tijd. Wordt geen zomersporter net zoals zovele. Volhouden dan komt het goeddawasiknie wrote:Ben sinds kort weer aan t sporten, minimaal 3 keer per week naar de sportschool. Tering ik voel t van boven tot onder nuHoop wel dat ik daar na een tijdje wat sterker van word.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik ben nog nooit in een sportschool geweest :')
hahaha die panna van Maradonna bij VI

Ja dat lachen daarbij maakt het geniaalPommer wrote:hahaha die panna van Maradonna bij VI![]()
dat had ik in begin ook maar naar tijdje weet je hoeveel je aan kunt en kun je daar je trainingschema op aanpassendawasiknie wrote:Ben sinds kort weer aan t sporten, minimaal 3 keer per week naar de sportschool. Tering ik voel t van boven tot onder nuHoop wel dat ik daar na een tijdje wat sterker van word.
8-4 gewonnen met voetbal van 1e klasser. Zo goed waren ze niet haha. Wij zijn altijd beter tegen 1e klassers dan 2e klassers. Maar toch doen we 2e klasse. Haha. 3 assists gegeven.
Onze keeper peert de bal hard naar voren, ik ren dr als een gek achteraan, loop mn tegenstander er uit. Geef de bal voor, bam, doelpunt.
Heerlijk.
Weer zo gelachen tijdens voetbal international eindelijk weer een waardige gast aan tafel 
Als het maar niet zo erg is dat je na 2 dagen rusten het nog steeds heb. Indien wel toch wat rustiger aan doendawasiknie wrote:Ben sinds kort weer aan t sporten, minimaal 3 keer per week naar de sportschool. Tering ik voel t van boven tot onder nuHoop wel dat ik daar na een tijdje wat sterker van word.
Je split het wel in spiergroepen ook neem ik aan?
Ik doe het ook weer, maar voelt goed.. gezonddawasiknie wrote:Ben sinds kort weer aan t sporten, minimaal 3 keer per week naar de sportschool. Tering ik voel t van boven tot onder nuHoop wel dat ik daar na een tijdje wat sterker van word.
-
G
iedereen doet hier gezond 
ik heb nog nooit zo weinig gesport als dit jaar
vind het wel zwaar kut, maarja, als ik hele dagen op school zit heb ik daar ook geen tijd voor
kutschool
ik heb nog nooit zo weinig gesport als dit jaar
-
A
Look ovah theeeere, thats a Toigahrrobkuh1990 wrote:Not fat... fluffy
-
C
als je heel die show kijkt, zeker dat je lacht...
maar je moet goed engels kunnen, das het probleem
maar je moet goed engels kunnen, das het probleem