inderdaad, vind ze beetje kinderachtig.Kevin-Raw wrote:ditSkedoedelefloeps wrote:alle 2 lelijk, dus geen van beide.
koop gewoon witte sneakers (k-siwss, lacoste, adidas, enz) dat staat altijd vet.
inderdaad, vind ze beetje kinderachtig.Kevin-Raw wrote:ditSkedoedelefloeps wrote:alle 2 lelijk, dus geen van beide.
Stampen met Air Nikies is gewoon heldig heb ik me laten vertellen. Moet je natuurlijk wel naar feesten gaanOxbow wrote:inderdaad, vind ze beetje kinderachtig.Kevin-Raw wrote:ditSkedoedelefloeps wrote:alle 2 lelijk, dus geen van beide.
koop gewoon witte sneakers (k-siwss, lacoste, adidas, enz) dat staat altijd vet.
welke versie?RAW-vizion wrote:middagzit nu effe lekker een kapsalon naar binnen te schuiven
grootbiscuit wrote:welke versie?RAW-vizion wrote:middagzit nu effe lekker een kapsalon naar binnen te schuiven
RAW-vizion wrote:grootbiscuit wrote:welke versie?RAW-vizion wrote:middagzit nu effe lekker een kapsalon naar binnen te schuiven
nog een faal: verkeerde topicrobkuh1990 wrote:heb zoekfunctie gebruikt, en zowel op EET als ETEN is geen HIT gevonden, dus kan er een topic voor aanmaken
ik heb em morgen, kijk er echt tegen op, kutvakHenk-Jan wrote:pfff examen nederlands was best pittig
feit dat jij er op reageert, en ik nu ook betekent: + 2 en + 1 posts to our postcount xDKSwoosh wrote:nog een faal: verkeerde topicrobkuh1990 wrote:heb zoekfunctie gebruikt, en zowel op EET als ETEN is geen HIT gevonden, dus kan er een topic voor aanmaken
gefeliciteerd ga een feestje vieren :')robkuh1990 wrote:feit dat jij er op reageert, en ik nu ook betekent: + 2 en + 1 posts to our postcount xDKSwoosh wrote:nog een faal: verkeerde topicrobkuh1990 wrote:heb zoekfunctie gebruikt, en zowel op EET als ETEN is geen HIT gevonden, dus kan er een topic voor aanmaken
robkuh1990 wrote:feit dat jij er op reageert, en ik nu ook betekent: + 2 en + 1 posts to our postcount xDKSwoosh wrote:nog een faal: verkeerde topicrobkuh1990 wrote:heb zoekfunctie gebruikt, en zowel op EET als ETEN is geen HIT gevonden, dus kan er een topic voor aanmaken
wesskeej wrote:Stelletje imbecielen ook hier he
moest je ook theorie dingen weten? of is het echt alleen maar tekstbegrip & samenvattenHenk-Jan wrote:Heb ff nagekeken en ongeveer 33 van de 48 punten dus ben tevree
Was volgens mij alleen tekstbegripPommer wrote:moest je ook theorie dingen weten? of is het echt alleen maar tekstbegrip & samenvattenHenk-Jan wrote:Heb ff nagekeken en ongeveer 33 van de 48 punten dus ben tevree
bijv. dat ik niet een vraag krijg van noem 3 verschillende soorten signaalwoorden ofzo