you got itwrote:volgens mij zijn rico en perry een klein beetje gay

you got itwrote:volgens mij zijn rico en perry een klein beetje gay

maar dan ook gewoon in een niet overdekt stadion, lijkt me wel vet opzichwrote:Zit net ff te zappen in reclame van VI. Kom ik langs TV Oranje, is stukje van Guus Meeuwis: Groots met een zachte G erop.Toen dacht ik, zou het niet vet zijn als er keer een hardstyle feest in de zomer overdag in een stadion wordt gehouden. Volgens mij is dat er nog niet of wel.
Ja in open stadion, mooi zonnetje erbij.wrote:maar dan ook gewoon in een niet overdekt stadion, lijkt me wel vet opzichwrote:Zit net ff te zappen in reclame van VI. Kom ik langs TV Oranje, is stukje van Guus Meeuwis: Groots met een zachte G erop.Toen dacht ik, zou het niet vet zijn als er keer een hardstyle feest in de zomer overdag in een stadion wordt gehouden. Volgens mij is dat er nog niet of wel.
![]()
zat ik btw toevallig laatst ook nog aan te denken
een keer voor de verandering de kuip ??wrote:Ja in open stadion, mooi zonnetje erbij.wrote:maar dan ook gewoon in een niet overdekt stadion, lijkt me wel vet opzichwrote:Zit net ff te zappen in reclame van VI. Kom ik langs TV Oranje, is stukje van Guus Meeuwis: Groots met een zachte G erop.Toen dacht ik, zou het niet vet zijn als er keer een hardstyle feest in de zomer overdag in een stadion wordt gehouden. Volgens mij is dat er nog niet of wel.
![]()
zat ik btw toevallig laatst ook nog aan te denkenMooi man.
Gruwelijk vet idee.wrote: een keer voor de verandering de kuip ??
whahahawrote:Gruwelijk vet idee.wrote: een keer voor de verandering de kuip ??![]()
The Quip.
Had het wel verwachtwrote:you got itwrote:volgens mij zijn rico en perry een klein beetje gay
komt wel weer trug schatjewrote:Ik heb nog geen 5 posts in het nieuwe zever topic joh! Vond de vorige veel leuker, het gevoel is weg
Haha geweldigwrote:demy de zeeuw![]()
![]()
![]()
![]()
@ vi
![]()
![]()
heb je die zangeres in de rust gezien ???wrote:wat gebeurde er?
kansloos bier drinken is leuk, maar met die verkleed partij en die schandalige carnavals muziek heb ik nog liever een saaie avondwrote:v-v-v-v-v-v-v-veeerveling.. Waarom is hier geen carnaval.. heb wel zin om kansloos bier te drinken
x2wrote:kansloos bier drinken is leuk, maar met die verkleed partij en die schandalige carnavals muziek heb ik nog liever een saaie avondwrote:v-v-v-v-v-v-v-veeerveling.. Waarom is hier geen carnaval.. heb wel zin om kansloos bier te drinken
Zal wel de 1e aflevering worden waar Ajax niet als aartsvijand gezien word :')wrote:schaam me dood @ voetbalfans
nu meest gehate club in apeldoorn![]()
btw: laatst nog gespeeld in het stadion
Als je de bal op een polletje schiet, vliegt de bal over de tribune het stadion uit.wrote: btw: laatst nog gespeeld in het stadion
en na de stamkroeg van mn broertje waar ze niet geliefd zijnwrote:Weer top aflevering van VI. Nu voetbalfans.AGOVV. :') Haha, met een koe het veld op.
waarom denk je dat het niet leeft in apeldoornwrote:hoe kun je nou fan zijn van agovv
of fc almere ofzo