Begin net moet tot half 5wrote:nog 3 uren school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
wrote:nog 0 uren school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Carnaval!wrote:Gister voor de 1e keer carnaval gevierd, wat een feest![]()
Echt gekkenhuis, 18.00 megadronken een snackbar binnenlopen en dan ook nog Ramirez tegenkomen.
Verder nog van de trap gevallen, nog een keer gevallen tussen een podium en een blok, en hele dag lopen ouwehoeren met 5 verschillende meisjes ofzoWaaronder één meisje (vrouw) van 25, meisje van 23 of zo, meisje van 21, meisje van 16 en die ander weet ik niet
Godsamme wat een geniaal feest
![]()
![]()
Tja, je maakt wel meerdere slechte keuzes in het leven. Gisteren door om 1 uur al weg te gaan en vandaag door naar school te gaan.wrote:hmm had vandaag thuis moeten blijven...
Mag ik zeggen: I told you so?
ben zo geil als een hond met 7 lullen
Vandaag sowieso geen carnaval voor mij, heb gruwelijk last van mijn knie, en wil mijn portemonnee ook niet nog meer leed aan doen, kost veel knaken. Probeerde gister ook nog gratis binnen te komen via de zijdeur, werd ik aangehoudenwrote:Carnaval!wrote:Gister voor de 1e keer carnaval gevierd, wat een feest![]()
Echt gekkenhuis, 18.00 megadronken een snackbar binnenlopen en dan ook nog Ramirez tegenkomen.
Verder nog van de trap gevallen, nog een keer gevallen tussen een podium en een blok, en hele dag lopen ouwehoeren met 5 verschillende meisjes ofzoWaaronder één meisje (vrouw) van 25, meisje van 23 of zo, meisje van 21, meisje van 16 en die ander weet ik niet
Godsamme wat een geniaal feest
![]()
![]()
Vandaag en morgen nog carnaval vieren dan?
Ik wel heb er dan 6 dagen opzitten. Non stop fast food en liters bier.
Wat een belevenissen
Morgen misschien nog wel ff, moet ik even vragen aan de vrienden. Werd ook al uitgenodigd door een meisje om donderdag te komen stappen in Nijmegen, en door een ander uitgenodigd om zaterdag bij haar in 'het hok' te zitten, dus word nog een druk weekje
Hoef niet naar school maar maak het mezelf druk genoeg de komende weken. 40 uren werken 3 keer in de week naar fitness en een twee maandse taalcursus in amerika organiseren (voor mezelf that is
).
oh, moet je dit zien craaaaaaazy:
http://gizmodo.com/#!5778006/the-house- ... d-it-flies
oh, moet je dit zien craaaaaaazy:
http://gizmodo.com/#!5778006/the-house- ... d-it-flies
-
C
Goejemiddag...
Katertje
Katertje
jaaaaaaaawrote:leuk he carnaval
-
G
lol
vroegah had je de Penniemaat
en nu heb je de Pinniemaat

hebben ze toch iets geleerd, want die penniemaat was i brok anti-gebruiksvriendelijkheid
vroegah had je de Penniemaat
en nu heb je de Pinniemaat

hebben ze toch iets geleerd, want die penniemaat was i brok anti-gebruiksvriendelijkheid
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
dat was een vet ding
wrote:dat was een vet ding
Klopt, als je hem open breekte ging het alarm af
-
G
op gegeven moment had ik daar zon genoeg van, had ik iets afgebroken dat ie nooit meer af ginwrote:wrote:dat was een vet ding
Klopt, als je hem open breekte ging het alarm af
Denk niet dat ik een 2e hands ga kopen. Heb liever een nieuwe.wrote:ebay?wrote:Ben echt druk opzoek naar Ipod Touch 32gb.Makro heeft soms wel aanbiedingen, maar nu niet. En marktplaats staat wel veel op, maar ik wil wel een nieuwe.
Of in iedergeval zo goed als. Denk dat het uiteindelijk toch wel gewoon bij mediamarkt wordt ofzo.
-
G
je hebt daar ook nieuwe, of refurbished, dat is een 2e handse maar helemaal opgeknapt zoals nieuw.wrote:Denk niet dat ik een 2e hands ga kopen. Heb liever een nieuwe.wrote:ebay?wrote:Ben echt druk opzoek naar Ipod Touch 32gb.Makro heeft soms wel aanbiedingen, maar nu niet. En marktplaats staat wel veel op, maar ik wil wel een nieuwe.
Of in iedergeval zo goed als. Denk dat het uiteindelijk toch wel gewoon bij mediamarkt wordt ofzo.
en meestal voor lagere prijzen, zelfs de nieuwe, als in de winkel
zo de tering er liep net toch een lekker wijf voorbij.

-
G
midden op de stoepwrote:aftrekken?
waarom niet, krantje ervoorwrote:midden op de stoepwrote:aftrekken?