C
Concept afgekeurd... kakzooi!
Helden dat ze die draaiden
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Heb net een set opgenomen, maar had het invoervolume veel te hard staan dus nu kraakt het keihard
. Kan ik dit nog fixen of moet ik het nu opnieuw opnemen?
C
Wat zit er in Trasher! toch een lekkere beuk... damn, lang leve The Viper en Neophyte!
G
ik dacht precies hetzelfde toen ik em vanochtend aanzettewrote:Wat zit er in Trasher! toch een lekkere beuk... damn, lang leve The Viper en Neophyte!
@pierre: nee, harder kan je wel maken, maar overkill aan geluid helaas niet
C
Ik vind dat een goede hardcore kick, meer van die plaatjes plz!wrote:ik dacht precies hetzelfde toen ik em vanochtend aanzettewrote:Wat zit er in Trasher! toch een lekkere beuk... damn, lang leve The Viper en Neophyte!
@pierre: nee, harder kan je wel maken, maar overkill aan geluid helaas niet
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Iemand die zich verveelt en dit wil proberen?wrote:Heb net een set opgenomen, maar had het invoervolume veel te hard staan dus nu kraakt het keihard. Kan ik dit nog fixen of moet ik het nu opnieuw opnemen?
G
kan nietwrote:Iemand die zich verveelt en dit wil proberen?wrote:Heb net een set opgenomen, maar had het invoervolume veel te hard staan dus nu kraakt het keihard. Kan ik dit nog fixen of moet ik het nu opnieuw opnemen?
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Kut.
Neophyte & Tha Playahwrote:Wat zit er in Trasher! toch een lekkere beuk... damn, lang leve The Viper en Neophyte!
Pfff, eindelijk weer keer tijd voor Hardtraxx.
Iedereen een mooi lang weekend gehad?
Iedereen een mooi lang weekend gehad?
Yeah man boten parkeren op spelepuntnl haha
Dit is zelfs te laag qua niveau om op n kermis gedraaid te kunnen worden.
D
ruzie met me broer
' (A.K.A Intervention)
Altijd handig om zoiets op internet te pleuren....wrote:ruzie met me broer' (A.K.A Intervention)
Waarom niet?wrote:Altijd handig om zoiets op internet te pleuren....wrote:ruzie met me broer' (A.K.A Intervention)
Straks krijgen we dit: https://hardtraxx.com/actueel/g ... 15555.htmlwrote:Waarom niet?wrote:Altijd handig om zoiets op internet te pleuren....wrote:ruzie met me broer' (A.K.A Intervention)
B
Je moet ook niet ze wiet opmaken hèwrote:ruzie met me broer' (A.K.A Intervention)
wrote:Je moet ook niet ze wiet opmaken hèwrote:ruzie met me broer' (A.K.A Intervention)
D
wrote:Je moet ook niet ze wiet opmaken hèwrote:ruzie met me broer' (A.K.A Intervention)
zoiets moet je niet over mijn vriendin zeggen;)