Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Concept afgekeurd... kakzooi!
Helden dat ze die draaiden
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Heb net een set opgenomen, maar had het invoervolume veel te hard staan dus nu kraakt het keihard
. Kan ik dit nog fixen of moet ik het nu opnieuw opnemen?
-
C
Wat zit er in Trasher! toch een lekkere beuk... damn, lang leve The Viper en Neophyte!
-
G
ik dacht precies hetzelfde toen ik em vanochtend aanzetterobkuh1990 wrote:Wat zit er in Trasher! toch een lekkere beuk... damn, lang leve The Viper en Neophyte!
@pierre: nee, harder kan je wel maken, maar overkill aan geluid helaas niet
-
C
Ik vind dat een goede hardcore kick, meer van die plaatjes plz!KSwoosh wrote:ik dacht precies hetzelfde toen ik em vanochtend aanzetterobkuh1990 wrote:Wat zit er in Trasher! toch een lekkere beuk... damn, lang leve The Viper en Neophyte!
@pierre: nee, harder kan je wel maken, maar overkill aan geluid helaas niet
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Iemand die zich verveelt en dit wil proberen?PierrePruuk wrote:Heb net een set opgenomen, maar had het invoervolume veel te hard staan dus nu kraakt het keihard. Kan ik dit nog fixen of moet ik het nu opnieuw opnemen?
-
G
kan nietPierrePruuk wrote:Iemand die zich verveelt en dit wil proberen?PierrePruuk wrote:Heb net een set opgenomen, maar had het invoervolume veel te hard staan dus nu kraakt het keihard. Kan ik dit nog fixen of moet ik het nu opnieuw opnemen?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Kut.
Neophyte & Tha Playahrobkuh1990 wrote:Wat zit er in Trasher! toch een lekkere beuk... damn, lang leve The Viper en Neophyte!
Pfff, eindelijk weer keer tijd voor Hardtraxx.
Iedereen een mooi lang weekend gehad?
Iedereen een mooi lang weekend gehad?
Yeah man boten parkeren op spelepuntnl haha
Dit is zelfs te laag qua niveau om op n kermis gedraaid te kunnen worden.
-
D
ruzie met me broer
' (A.K.A Intervention)
Altijd handig om zoiets op internet te pleuren....DarkSymphony wrote:ruzie met me broer' (A.K.A Intervention)
Waarom niet?Markos wrote:Altijd handig om zoiets op internet te pleuren....DarkSymphony wrote:ruzie met me broer' (A.K.A Intervention)
Straks krijgen we dit: https://hardtraxx.com/actueel/g ... 15555.htmlkatamaran wrote:Waarom niet?Markos wrote:Altijd handig om zoiets op internet te pleuren....DarkSymphony wrote:ruzie met me broer' (A.K.A Intervention)
-
B
Je moet ook niet ze wiet opmaken hèDarkSymphony wrote:ruzie met me broer' (A.K.A Intervention)
Banaanslak wrote:Je moet ook niet ze wiet opmaken hèDarkSymphony wrote:ruzie met me broer' (A.K.A Intervention)
-
D
Banaanslak wrote:Je moet ook niet ze wiet opmaken hèDarkSymphony wrote:ruzie met me broer' (A.K.A Intervention)
zoiets moet je niet over mijn vriendin zeggen;)