Zo, me werk zat vast (afwasmachine kapot)
dus toch weer 3-4 uurtjes geholpen... altijd makkelijk geld!
voor een jongen heeft een dame vrijwel afentoe iphhidde wrote:Same, en dat met net 16 jaar. Word denk ik 2 meter...biscuit wrote: 1.93m hiero!![]()
Best wel minder opzich, communiceren met een standaard meisje is echt al naar beneden schreeuwen gewordenZiet er debiel uit volges mij, ik naar beneden kijken en zij helemaal omhoog.
baas herobkuh1990 wrote:Zo, me werk zat vast (afwasmachine kapot)
er zijn 5 afwassers en allemaal in leeftijd 17 tot 20..KSwoosh wrote:baas herobkuh1990 wrote:Zo, me werk zat vast (afwasmachine kapot)
dus toch weer 3-4 uurtjes geholpen... altijd makkelijk geld!gevraagd worden omdat je goed bent
Ffffffuuuuuuuuuuuuu , fnie ?robkuh1990 wrote:Alleen kutte is: Afwasmachine kapot, nu krijgt de spoelbak ook kuren, 2 dingen die naar de klote gaan en onmisbaar zijn
Hij leeft ook nogoostzaner wrote:wassap peepz.
Klinkt meer als putjesschepper dan afwasser.robkuh1990 wrote:Nouja, wasbak leegscheppen met emmertje en nar putje brengen... werkt wel en de rest alles met de hand
D-Nemacyst wrote:Klinkt meer als putjesschepper dan afwasser.robkuh1990 wrote:Nouja, wasbak leegscheppen met emmertje en nar putje brengen... werkt wel en de rest alles met de hand
KSwoosh wrote:net de Imaginationland 3dubbele aflevering van Southpark gekeken, wat zijn die geniaal zeg
jeone wrote:Goeie morgen weer een lekker dagke werken terwijl het buiten zo mooi is
roberttt wrote:Twijfel of ik naar school ga.. Al 4x me eten er uit gegooid en 2x flauwgevallen ... Toch de volgende keer wat rustiger aan doen
ziek melden, bed liggen en wat paracetamol/ibrufen pakkenroberttt wrote:Twijfel of ik naar school ga.. Al 4x me eten er uit gegooid en 2x flauwgevallen ... Toch de volgende keer wat rustiger aan doen