wij ook als het regent.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
eindelijk terug van een lange dag school 
Last edited by Guest on 21 Apr 2011 17:04, edited 1 time in total.
-
G
ik loop 1 meter en dan sta ik nog steeds in mn kamerD-Nemacyst wrote:Ik loop 1 meter en dan sta ik bij water.
no water here
-
T
Je bent vlak bij een boompje waar je net tegen aan hebt staan pissen.D-Nemacyst wrote:Ik loop 1 meter en dan sta ik bij water.
Nee ik zat te schijten en er zat een vol bad naast mewesskeej wrote:Je bent vlak bij een boompje waar je net tegen aan hebt staan pissen.D-Nemacyst wrote:Ik loop 1 meter en dan sta ik bij water.
:')
-
G
schijten op de badkamer is sowieso not doneProject 141 wrote:Zat er iemand in het bad?? Anders naai je trouwens ook, als je net gaat schijten een minuut voordat iemand 1 meter ernaast in bad gaat
oopsKSwoosh wrote:schijten op de badkamer is sowieso not doneProject 141 wrote:Zat er iemand in het bad?? Anders naai je trouwens ook, als je net gaat schijten een minuut voordat iemand 1 meter ernaast in bad gaat
hahaha,wint real eindelijk weer een beker, slopen ze hem meteen door er met de bus overheen te rijden
zondeeee
View on YouTube
zondeeee
View on YouTube
-
T
Denk het niet denk dat die dan de andere wc gebruikt beste kerelProject 141 wrote:Zat er iemand in het bad?? Anders naai je trouwens ook, als je net gaat schijten een minuut voordat iemand 1 meter ernaast in bad gaat
Ik schijt altijd in de badkamer voor degene die het willen weten;), dat andere hokkie is zo klein joh zit je niet zo lekker in.KSwoosh wrote:schijten op de badkamer is sowieso not doneProject 141 wrote:Zat er iemand in het bad?? Anders naai je trouwens ook, als je net gaat schijten een minuut voordat iemand 1 meter ernaast in bad gaat
Ja laten we het er over hebben hoe/waar iedereen schijt!

-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
Gezellig toch!
je moet het ergens over hebben 
Interesting facts!wootum wrote:Ja laten we het er over hebben hoe/waar iedereen schijt!
liever dat wanneer er iemand net 1 minuut ervoor net in bad is gaan zittenProject 141 wrote:Zat er iemand in het bad?? Anders naai je trouwens ook, als je net gaat schijten een minuut voordat iemand 1 meter ernaast in bad gaat
zou het gezicht van die badderaar dan wel s willen zien
-
C
1L zoete witte wijn en 0,5L Passoa... let's rock this party tonight!
hmm alcoholist, weet je hoe schadelijk dat is ;/robkuh1990 wrote:1L zoete witte wijn en 0,5L Passoa... let's rock this party tonight!
-
C
witte wijn voor de vrouwtjes, mix voor de homo's en wij aan het bier!
ooit van bier gehoord?robkuh1990 wrote:1L zoete witte wijn en 0,5L Passoa... let's rock this party tonight!
-
0Hardtraxxer
- 88 posts member since 2011
- last seen Jan 2017
hoezo wij aan de witte wijn? :O
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Niet al te vrouwelijk, vrouwen die bier drinken.
als een vrouw te veel bier drinkt gaat dr poes stinken0316Meisjj wrote:hoezo wij aan de witte wijn? :O
-
C
Oh wacht, ik vergeet de breezers0316Meisjj wrote:hoezo wij aan de witte wijn? :O
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Dat heb ik ook ooit ergens gehoord, misschien link naar artikel of zo hierover? Lijkt me wel interessantPommer wrote:als een vrouw te veel bier drinkt gaat dr poes stinken0316Meisjj wrote:hoezo wij aan de witte wijn? :O