dat was ik vergeten nog erbij te zetten... sorry ben ook pas net wakkerParvuz wrote:Omdat je zo elke track op cd kan hebben, en op vinyl niet.Zou heel wat van die laaste Fusion releases wel graag op plaat willen zien.
mja dat gaat niet.
Related topics
- View the latest post: Het grote: "hoe heet deze track?" Topic
- View the latest post: Het grote " leuke, rare, kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent " topic
- View the latest post: De grote Hardtraxx Trivia Quiz
- View the latest post: *Trommelgeroffel* De grote Raad De Track Quiz 2014
- View the latest post: De Grote Hardstyle Hollywood Mix
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ja idd das het jammere van Vinyl het is bijna niet meer in Hardstyle er jammer...zijj nog genoeg tracks idd die ik op vinyl zou willenParvuz wrote:Omdat je zo elke track op cd kan hebben, en op vinyl niet.Zou heel wat van die laaste Fusion releases wel graag op plaat willen zien.
mja dat gaat niet.
Lekker chillen muziek maken in het warme leeuwarden.
Vanavond biertje doen stappen alles wat god verboden heeft enzo.
Vanavond biertje doen stappen alles wat god verboden heeft enzo.
-
T
D-Nemacyst wrote:Lekker chillen muziek maken in het warme schijndelVanavond biertje doen stappen alles wat god verboden heeft enzo.
Ja precies, heb laatst Magic nog aangeschaft op vinyl, moest gewoon in de collectie zitten he.Intervention wrote:ja idd das het jammere van Vinyl het is bijna niet meer in Hardstyle er jammer...zijj nog genoeg tracks idd die ik op vinyl zou willenParvuz wrote:Omdat je zo elke track op cd kan hebben, en op vinyl niet.Zou heel wat van die laaste Fusion releases wel graag op plaat willen zien.
mja dat gaat niet.
ja ik heb ook 15 platen aan de muur waaronder ook Magic en Innocent, Drop The Beats Out en Bombs Away en Sys-X 015...dat zn mn favo's thuisParvuz wrote:Ja precies, heb laatst Magic nog aangeschaft op vinyl, moest gewoon in de collectie zitten he.Intervention wrote:ja idd das het jammere van Vinyl het is bijna niet meer in Hardstyle er jammer...zijj nog genoeg tracks idd die ik op vinyl zou willenParvuz wrote:Omdat je zo elke track op cd kan hebben, en op vinyl niet.Zou heel wat van die laaste Fusion releases wel graag op plaat willen zien.
mja dat gaat niet.
Thank fuck voor die nieuwe platen van counterfeit en negative a op de MOH cd, heerlijk.
En Trasher is voor mij het beste nummer van 2011 tot nu toe, heerlijk ouderwets aggresief ragwerk van neofietsje
En Trasher is voor mij het beste nummer van 2011 tot nu toe, heerlijk ouderwets aggresief ragwerk van neofietsje
Woew, nog 1 avondje werken, dan mn meisje hier slapen en morgen weekend weg!
Chills!
Chills!
You can do things can't you, Tom?
Things That other children can't.
I can make things move without touching them.
I can make animals do what I want without training them.
I can make bad things happen to people who are mean to me.
I can make them hurt... if I want!
Who are You?
Well, I'm like you, Tom. I'm different.
Prove IT!
Eforce - TBA
Things That other children can't.
I can make things move without touching them.
I can make animals do what I want without training them.
I can make bad things happen to people who are mean to me.
I can make them hurt... if I want!
Who are You?
Well, I'm like you, Tom. I'm different.
Prove IT!
Eforce - TBA
gelukkig wel jap-stylez wrote:You can do things can't you, Tom?
hahahatommetjeuh wrote:gelukkig wel jap-stylez wrote:You can do things can't you, Tom?
wat is het weer warm..
lekker in het zonnetje zitten met laptopje
-
RHardtraxx Veteran
korte broek en slippers jwtroberttt wrote:wat is het weer warm..lekker in het zonnetje zitten met laptopje
sowiesoRAW-vizion wrote:korte broek en slippers jwtroberttt wrote:wat is het weer warm..lekker in het zonnetje zitten met laptopje
-
RHardtraxx Veteran
en morgen met een hele groep naar het strandroberttt wrote:sowiesoRAW-vizion wrote:korte broek en slippers jwtroberttt wrote:wat is het weer warm..lekker in het zonnetje zitten met laptopje
dat is voor mij maar 2 minuten lopen, u jelly?RAW-vizion wrote:en morgen met een hele groep naar het strandroberttt wrote:sowiesoRAW-vizion wrote: korte broek en slippers jwt
woon ook bij het strand :p nou ja 20 min rijden.. niet ver
Ik ben op stage tot maandag. Laterzz
Ik ga zo maar weer wielrennen, veelste mooi weer om het niet te doen.
Noooooooostzaner wrote:Ik ben op stage tot maandag. Laterzz
-
RHardtraxx Veteran
valt wel mee is voor mij 5 min fietsentommetjeuh wrote:dat is voor mij maar 2 minuten lopen, u jelly?
stoere jongensRAW-vizion wrote:valt wel mee is voor mij 5 min fietsentommetjeuh wrote:dat is voor mij maar 2 minuten lopen, u jelly?
Ik loop 1 meter en dan sta ik bij water.